Pro telefonní čísla ve vaší lokalitě (United States) použijte www.shouldianswer.com

Kdo vám volal z 800900300 ?

+420 800 900 300 NEUTRáLNí CALL CENTRUM bezplatná linka Czech Republic

Hodnocení 800900300

  • 59x pozitivní
  • 36x negativní
  • 26x neutrální

Kategorie 800900300

  • 51x Call centrum
  • 43x Společnost
  • 19x Telemarketing
  • 3x Nevyžádaný hovor
  • 3x Automat
  • 1x Služba
  • 1x Prozvonění/Tichý hovor
Telefonní číslo 800900300 má neutrální hodnocení. Máme 121 hodnocení a 116 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by mělo být bez poplatku. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 800 900 300, 00420800900300, 800 900 300, 800900300, +420800900300, tel:+420-800-900-300, +420 800900300

Recenze 800900300 strana 3

Volalo vám toto číslo ? ?
Poslalo vám SMS ? ?
Přijal/a jste hovor ? ?
Důvod nepřijetí: ?
Mluvil/a jste s člověkem? ?
Nabízel vám novou službu nebo produkt? ?
Víte něco o tomto čísle? ? Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení: ?
Zvolte kategorii: ?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ? ?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ? ? Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat? ? Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla? ? Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek: ? Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis: ? Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ? ? Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno ? Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email ? Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace! Zatím jsme shromáždili 116 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!
před 61 měsíci

ČEZ (Společnost) nahlásil/a


Nabídka lepší tarif až poté co jsem dal výpověď.Nepřijal jsem doteď pořád zdražovaly:-)
před 61 měsíci

Call centrum nahlásil/a


Cez prodej, volali s lepší nabídkou, ale až při odchodu. Dřív nenabidli nic.
před 62 měsíci

Call centrum nahlásil/a


ČEZ energie..
před 62 měsíci

Společnost nahlásil/a


ČEZ , V pohodě
před 63 měsíci

Smejdi jsou to, uz je mam na block listu (Telemarketing) nahlásil/a


před 64 měsíci

Call centrum nahlásil/a


Nabídka "lepší" ceny když změníte prodejce. Jak na turecké tržnici. Všichni se chovají jako "šmejdi".
před 65 měsíci

Čez (Společnost) nahlásil/a


Čez mi po přechodu k jinému dodavateli nabídl výhodnější podminky, než konkurence, když zůstanu. Odmítla jsem s tím, že měli možnost dříve. Tvrdili, že mi dvakrát nabídku na výhodnější cenu posílali, ale mě přišlo jen zdražení energie. M.
před 66 měsíci

Call centrum nahlásil/a


ČEZ nabídka lepší ceny, když zůstanu...
před 67 měsíci

Call centrum ČEZu (Call centrum) nahlásil/a


Po přechodu k novému dodavateli energie (Energie ČS) mi nabídli možnost vrátit se zpět za lepších podmínek. Přijal jsem, protože Energie ČS vzápětí po přechodu k nim elektřinu zdražila a tak bych si výhodné ceny užíval jen 1 měsíc (zdá se, že je to jejich běžná taktika/praktika).
před 67 měsíci

ČEZ nabídka po podané výpovědi (Call centrum) nahlásil/a


Před koncem smlouvy mi výrazně zdražili elektřinu,proto jsem přešel ke konkurenci. Pak mi volali a nabízeli levnější tarif. Proč mi ho nenabídli předtím? Pro mě nepřijatelné jednání. Odmítnuto.
před 68 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


otravuji večer doma
před 68 měsíci

Call centrum nahlásil/a


Nabídka lepšího tarifu než od nich mám. Snaží se nepřijít o zákazníka
před 68 měsíci

ČEZ (Služba) nahlásil/a


před 68 měsíci

Call centrum nahlásil/a


Retenční oddělení ČEZu, nabídka výhodnějšího ceníku.
před 69 měsíci

Call centrum nahlásil/a


Čez, nabídka lepší ceny pokud nepřejdu jinam. Příjemné vystupování, bez nátlaku. Praktické informace.
před 72 měsíci

Společnost nahlásil/a


Čez
před 74 měsíci

ČEZ (Společnost) nahlásil/a


Snažili se nabídnout slevu po tom, co jsem s nimi zrušil smlouvu.
před 75 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


Obtezujici
před 75 měsíci

Společnost nahlásil/a


ČEZ prodej
před 76 měsíci

Call centrum nahlásil/a


cez premlouvaji zpet
před 78 měsíci

Call centrum nahlásil/a


Beru to jako pozitivní, sice s křížkem po funusu, nicméně konstruktivní a bez nátlaku. Btw: nahrává se každý hovor, kvůli ochraně všech - co se řeklo atd. Někdy k nezaplacení. To pro nechapají rejpaly... :)
před 78 měsíci

Call centrum nahlásil/a


čez energie
před 79 měsíci

Call centrum nahlásil/a


Cez infolinka, pokouseli me premluvit abych stahnul vypoved
před 79 měsíci

Call centrum nahlásil/a


ČEZ chtějí nahrávat hovor, ohledně převodu smlouvy.
před 81 měsíci

Společnost nahlásil/a


ČEZ Prodej - hovor v mezích slušnosti, navrhly řešení, nepřemlouvali, nabídku pošlou nezávazně i elektronicky. Za mě v pořádku.
před 81 měsíci

ČEZ (Call centrum) nahlásil/a


před 82 měsíci

Hovor začal s tím, že budu nahráván. To jsem odmítl a hovor ukonč (Call centrum) nahlásil/a


Hovor začal s tím, že budu nahráván. To jsem opakovaně odmítl s tím, že nechci být nahráván. Hovor byl s poděkováním ze strany volajícího ukončen. Pokud mi chce někdo něco sdělit, nemusí mě nahrávat, zejména s odkazem na ochranu osobních údajů. Pokud si mě někdo nahrává, určitě to není proto, aby chránil mé osobní údaje.
před 82 měsíci

Call centrum nahlásil/a


Ověření změny smlouvy + snaha mě přesvědčit abych to nedělal.
před 83 měsíci

Call centrum nahlásil/a


kontrola převodu smlouvy ke konkurenci
před 83 měsíci

Ověření změny dodavatele, nabídka výhodnějších tarifů,poradenství (Společnost) nahlásil/a


Přidat Komentář