Kdo vám volal z 800900300 ?
+420 800 900 300
NEUTRáLNí CALL CENTRUM
bezplatná linka
Czech Republic
Kategorie 800900300
- 51x Call centrum
- 43x Společnost
- 19x Telemarketing
- 3x Nevyžádaný hovor
- 3x Automat
- 1x Služba
- 1x Prozvonění/Tichý hovor
Telefonní číslo 800900300 má neutrální hodnocení. Máme 121 hodnocení a 116 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by mělo být bez poplatku. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 800 900 300, 00420800900300, 800 900 300, 800900300, +420800900300, tel:+420-800-900-300, +420 800900300
Recenze 800900300
Volalo vám toto číslo ?
?
Poslalo vám SMS ?
?
Přijal/a jste hovor ?
?
Důvod nepřijetí:
?
Mluvil/a jste s člověkem?
?
Nabízel vám novou službu nebo produkt?
?
Víte něco o tomto čísle?
?
Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení:
?
Zvolte kategorii:
?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ?
?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ?
?
Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat?
?
Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla?
?
Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek:
?
Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis:
?
Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ?
?
Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno
?
Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email
?
Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace
Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace!
Zatím jsme shromáždili 116 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!
před 13 měsíci
Čez (Call centrum) nahlásil/a Marťa
Úprava smlouvy u ČEZu
před 14 měsíci
Call centrum nahlásil/a Michal
Nabídka výhodné ceny, po podání výpovědi ( do té doby si že mě dělali s cenou legraci)
před 15 měsíci
Stále volají,už je to otra8 (Telemarketing) nahlásil/a Martin N.
před 16 měsíci
ČEZ individuální nabídka (Call centrum) nahlásil/a Fantasyk
před 16 měsíci
Přemlouvání (Nevyžádaný hovor) nahlásil/a Jarka
Neprofesionální při odchodu nabízejí slevu, jinak nikdy žádnou nedali, jen zdražovali! Nejhorší společnost.
před 17 měsíci
Nevyžádaný hovor nahlásil/a 42.0.16.xxx
premlouvaji k navratu k Cezu po vypovedi
před 19 měsíci
ČEZ (Call centrum) nahlásil/a Gabriela
ČEZ - příjemná slečna. A protože mi končí smlouva, nabídla mi lepší tarif, než mi přišel emailem.
před 21 měsíci
Call centrum nahlásil/a Procko
Cez call centrum
před 23 měsíci
CEZ - retenční linka (Telemarketing) nahlásil/a 89.203.223.xxx
Dlouholety zakaznik, po opakovanem neuspesnem korektnim jednani o nabidce srovnatelné s normalni konkurenci jsem presel jinam (E.ON), a najednou, po vypovedi a prechodu daji cenu o 1000Kč nizsi, nez konkurence? Vrchol zhovadilosti obchodniho jednani a neprofesionality.
před 24 měsíci
Společnost nahlásil/a MTZ Uživatel
ČEZ prodej, cenová retenční nabídka v ochranné 15 denní lhůtě po přechodu k jinému dodavateli se snaží získat zákazníka zpět
před 25 měsíci
Čez speciální oddělení pro zákazníky, kteří se rozhodli odejít. (Telemarketing) nahlásil/a Standik
Podáte výpověď Čezu a začnou se o Vás jako o 25-letého zákazníka najednou zajímat. Dokázal jsem je přinutit na mnou stanovenou cenu elektřiny, kterou mi dala konkurence, tedy 4400,- za MWh. Mimochodem mi volali den před připojením k novému dodavateli, amatéři...
před 25 měsíci
čez 5 dní před přechodem k jinému dodavateli se probudili a snaži (Call centrum) nahlásil/a 46.253.107.xxx
čez 5 dní před přechodem ke konkurenci se snažili mně přemluvit, abych zůstal u nich - pozdě a argumenty, jak od pětiletého školáka
před 38 měsíci
Cez vola slevu az po vypovedi.. uz to tu bylo zmineno... POZDE (Call centrum) nahlásil/a Petr
Cez vola slevu az po vypovedi.. uz to tu bylo zmineno... POZDE
před 42 měsíci
ČeZ (Call centrum) nahlásil/a Radek
Byl jsem u nich přes 29 let. A když se vše zdražuje, chtěl jsem uzavřít smlouvu a výhodnou nabídku. Bylo mi sděleno, že to nejde, že všichni to mají stejně. Tak jsem odešel k Innogy dostal výhodnější nabídku. A ČeZ pořád volá a píše, abych se vrátil. Mají smůlu šmejdi.
před 42 měsíci
ČEZ (Společnost) nahlásil/a 90.177.25.xxx
ČEZ nic nenabízeli, volali na moje vyžádání takže vše OK