Kdo vám volal z 778588152 ?
+420 778 588 152
NEGATIVNí FINANčNí SLUžBY
mobilní číslo
Czech Republic
Kategorie 778588152
- 119x Finanční služby
- 26x Podvodný hovor
- 17x Telemarketing
- 15x Nevyžádaný hovor
- 14x Obtěžující hovor
- 10x Průzkum
- 10x Call centrum
- 2x Prozvonění/Tichý hovor
- 2x Automat
Telefonní číslo 778588152 má negativní hodnocení. Máme 215 hodnocení a 210 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by mělo patřit do mobilní sítě. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 778 588 152, 00420778588152, 778 588 152, 778588152, +420778588152, tel:+420-778-588-152, +420 778588152
Recenze 778588152 strana 7
Volalo vám toto číslo ?
?
Poslalo vám SMS ?
?
Přijal/a jste hovor ?
?
Důvod nepřijetí:
?
Mluvil/a jste s člověkem?
?
Nabízel vám novou službu nebo produkt?
?
Víte něco o tomto čísle?
?
Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení:
?
Zvolte kategorii:
?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ?
?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ?
?
Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat?
?
Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla?
?
Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek:
?
Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis:
?
Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ?
?
Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno
?
Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email
?
Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace
Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace!
Zatím jsme shromáždili 210 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!
před 19 měsíci
Klientské centrum - revize pojistek (Finanční služby) nahlásil/a 193.179.220.xxx
Slečna vybízela k osobnímu setkání a revizi pojistných smluv kvůli faktickým chybám. Pojistku jsem si obnovoval minulý rok, takže jsem ukončil hovor.
před 19 měsíci
Sdělení závažných informací k pojistným smlouvám (Podvodný hovor) nahlásil/a Roman
Muž rychle zadrmolil název společnosti a sdělil, že má důležité informace týkající se pojistných smluv. Prý k ověření mé totožnosti se zeptal zda mluví s klientem do 50 let věku. Na to jsem mu řekl, že když mi volají kvůli mé pojistné smlouvě, tak asi ví komu volají a jaké mám pojistky. Chvilku pauza a pak se dotyčný rychle zeptal zda mluví s jejich klientem Jaroslavem NOVÁKEM? Z intonace hlasu a způsobu jak to bylo řečeno, je jasné že to je únik před nepříjemných hovorem s člověkem, který odhalí že se jedná o podvodné volání "jakoby" vlastnímu klientovi. Je to nezákonné jednání a oni mají připravený únik právě v sehrání omylu. Když jsem negoval uvedené jméno. Volající se rychle omluvil a hovor ukončil. Jsou to praktiky novodobých šmejdů.
před 19 měsíci
"Klientské centrum" - revize pojistek (Obtěžující hovor) nahlásil/a LucyTes
Nevyžádý hovor, pán i přes upozornění, že nemám čas dáel trval na hovoru. Představil se jako Klientské centrum, bez další bližší specifikace. Jen pro "klienty" do 55 let a chtěl se mnou revidovat pojistné smlouvy které mám a říct mi důležité novinky. Klasický scam.
před 19 měsíci
Revize pojistek (Finanční služby) nahlásil/a 45.84.167.xxx
Slečna vybízela k osobnímu setkání a revizi pojistných smluv kvůli faktickým chybám, na dotaz jakou pojistku má na mysli odvětila, že pracují pro klienty GENERALI a další asi 2 společnosti, kterém neznám. I podle předešlých komentářu jasnej SCAM, nezvedat, případně poslat do ...
před 19 měsíci
Kontrola pojistných smluv - podvod (Finanční služby) nahlásil/a 178.77.240.xxx
před 19 měsíci
Finanční služby nahlásil/a Tom
pry pro klienty do 55 let :-)
před 19 měsíci
Nevyžádaný hovor nahlásil/a 42.2.7.xxx
dle komentářů níže
před 19 měsíci
Hlas zněl jako umělá inteligence. (Finanční služby) nahlásil/a 193.165.74.xxx
před 19 měsíci
Nabídka revize stávajících pojišťovacích smluv (Finanční služby) nahlásil/a Silvie
před 19 měsíci
"Klientske cenzru (Finanční služby) nahlásil/a RJ
Klientske centrum, ale ceho? Niceho. Rozhodne ne vase klientske centrum. Ale radi by s vami probrali veskere vase smlouvy. Uz nespocitam, t kolika ruznych cisel mi volali. To to vazne nemuze nikdo zakazat?
před 19 měsíci
Telemarketing nahlásil/a 84.21.103.xxx
obtezujici hovor
před 19 měsíci
Otravni smejdi (Automat) nahlásil/a Pavla
Stále otravuji a nabízí
před 19 měsíci
Nevyžádaný hovor nahlásil/a MTZ Uživatel
toto číslo, mi zablokovala přímo tato aplikace, takže nedokážu posoudit co to bylo
před 19 měsíci
pracovník klientského centra, neřekl jaké společnosti (Finanční služby) nahlásil/a 94.142.239.xxx
před 19 měsíci
Nezvedat (Telemarketing) nahlásil/a Tomáš
Klientské centrum prý kvůli pojistným smlouvám.
před 19 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a nechci
Hned jsem to odmítl.
před 19 měsíci
podvod (Finanční služby) nahlásil/a petr
volaný se uvedl jako pracovník klientského centra, ale neřekl jaké společnosti, ještě mě okřiknul že neposlouchám :)
před 19 měsíci
Kontrola pojištění (Nevyžádaný hovor) nahlásil/a Petr
Predstavi se jako klientske centrum,nasleduje kontrola veku a nasleduje nabidka osobni schuzky s poradcem,kvuli moznym chybam v pojistných smlouvach..
před 19 měsíci
Klientské centrum, snaží se zjistit informace o vašich pojistkách (Finanční služby) nahlásil/a Michal Řeháček
Pán řekl, že je z tzv. Klientského centra. Říkal, že jde o kontrolu pojistek, ale snažil se ze mě vymámit, jestle je mi do 50 let, podal to jako že si musí ověřit, že jsem ten, za koho se vydávám. Když jsem chtěl nějaké ověření na něj, a chtěl jsem nějakou informaci z pojistky, kterou může znát jen člověk, který ji má před sebou, tak se urazil a zavěsil bez pozdravu. Z Klientského centra mi volají opakovaně, z různých čísel, různí lidé.
před 19 měsíci
Telefon sam poznal, ze se jedna o spam (Obtěžující hovor) nahlásil/a Martin
Pan se stacil akorat predstavit, hovor jsem polozil. Telefon sam poznal, ze se jedna o podvodne cislo.
před 19 měsíci
Telemarketing nahlásil/a Ji
Prý Klientské centrum, snaží se vytahat informace.
před 19 měsíci
pry potrebuji prevenci smluv a pracovni me navstivi doma...smejdi (Podvodný hovor) nahlásil/a Pepi
pani nebyla schopna rict ani z jake pojistovny vola, pry klientske centrum a ze potrebuji prevenci smluv a pracovnik me navstivi doma nebo v zamestnani. Kdyz jsem se ptala na konkretni smlouvu, tak jich je prej vice a kdy budu mit cas, tak jsem ji rekla, ze se jedine dostavim osobne na pobocku, tak to potom polozila. Prevenci smluv taky nebyla schopna vysvetlit, to mi pry bude vysvetleno na schuzce...
před 19 měsíci
Nabídka změny pojistky, abych nebyla krácena při poj. plnění. (Finanční služby) nahlásil/a Martina
před 19 měsíci
Velmi podezrely (Obtěžující hovor) nahlásil/a 94.113.223.xxx
Dojem po prvnich vetach: neprofesionalni, obtezujici nabidka, podezreni na podvod. Doporucuji nereagovat.
před 19 měsíci
Úvod zpočátku jako průzkumi odmítnutí (Průzkum) nahlásil/a Renata M.
Zpočátku úvod jako průzkum, když jsem ženský hlas přerušila, že nemám zájem, následovala reakce"ani nevíte, o co se jedná".
před 19 měsíci
Šmejd přes pojistku (Finanční služby) nahlásil/a Petr
Jméno neuvedl, prý volá z Klientského centra a v rámci prevence chce provést kontrolu smluv formou osobní schůzky u mě doma. Chytře se pokusil zjistit moje jméno a adresu. Podle Google je ta firma šmejd, co prodává pojistky.
před 19 měsíci
Nebezpečný hovor (Finanční služby) nahlásil/a David
Nevyžádané hovor s podvodnými smlouvami pojištění. Zde informace o koho jde: Klientské centrum s.r.o., Českobratrská 230/26, 702 00 Ostrava, IČ: 24791784, jednatel: KAREL MARTINÍK, dat. nar. 27. května 1972, Frýdlantská 1226, Místek, 738 01 Frýdek-Místek, k.ú. Místek, p.č. 3352, LV: 848
před 19 měsíci
Finanční služby nahlásil/a MTZ Uživatel
Tzv. Klientské centrum. Touží po mých pojistných smlouvách a tahají z lidí osobní údaje. Nová forma šmejdů. Nezvedat.