Kdo vám volal z 778588152 ?
+420 778 588 152
NEGATIVNí FINANčNí SLUžBY
mobilní číslo
Czech Republic
Kategorie 778588152
- 119x Finanční služby
- 26x Podvodný hovor
- 17x Telemarketing
- 15x Nevyžádaný hovor
- 14x Obtěžující hovor
- 10x Průzkum
- 10x Call centrum
- 2x Prozvonění/Tichý hovor
- 2x Automat
Telefonní číslo 778588152 má negativní hodnocení. Máme 215 hodnocení a 210 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by mělo patřit do mobilní sítě. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 778 588 152, 00420778588152, 778 588 152, 778588152, +420778588152, tel:+420-778-588-152, +420 778588152
Recenze 778588152 strana 5
Volalo vám toto číslo ?
?
Poslalo vám SMS ?
?
Přijal/a jste hovor ?
?
Důvod nepřijetí:
?
Mluvil/a jste s člověkem?
?
Nabízel vám novou službu nebo produkt?
?
Víte něco o tomto čísle?
?
Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení:
?
Zvolte kategorii:
?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ?
?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ?
?
Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat?
?
Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla?
?
Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek:
?
Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis:
?
Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ?
?
Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno
?
Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email
?
Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace
Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace!
Zatím jsme shromáždili 210 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!
před 18 měsíci
kontrola pojištění (Call centrum) nahlásil/a Zuzana
Telefon mě ukázal spam,takže ihned blokace
před 18 měsíci
Finanční služby nahlásil/a MTZ Uživatel
finanční šmejdi, zavolají nevědí jméno ani adresu a vše z vás chtějí vytáhnout, když se jich zeptáte jestli vědí s kým vůbec hovoří OKAMŽITĚ ZAVĚSÍ.
před 18 měsíci
Šmejdi (Finanční služby) nahlásil/a Jméno
Snaží se vyvolat pocit ze se něco děje s vašimi pojistkami, aby mohli uzavřít svoje
před 18 měsíci
Finanční služby nahlásil/a MTZ Uživatel
Revize pojistných smluv (tzn. klasika **** - zjistí, že veškeré smlouvy jsou nevyhovující a budou je chtít předělat na ty svoje - už jsem to zažil, děkuju pěkně, holí přes záda by potřebovali, šmejdi!)
1
Malvina
Souhlasim...pěkný podvod, kterému ale někdo naleti. Šmejdi
před 18 měsíci
Údajná revize pojistek (Call centrum) nahlásil/a Hopa
Paní ani netušila co mám za pojistky, jen se snažila dohodnout schůzku doma, tedy vytáhnou adresu apod..... Odmítnuto
před 19 měsíci
Revize pojistných smluv, osobní setkání na mé adrese. (Podvodný hovor) nahlásil/a Alena
Sdělil, že jde o revizi veškerých mých pojistných smluv, což samozřejmě není možné, ihned jsem pokládala...
před 19 měsíci
Chyby v Pojištěni (Podvodný hovor) nahlásil/a Pepa
Klientské Centrum. Chtěli přijet ke mně domů, kvůli pojistným chybám. Nikdo se nepředstavil jménem ani jestli jsem ten komu volají
před 19 měsíci
"Klientské centrum". (Finanční služby) nahlásil/a Jan
Tvářili se, že chtějí zrevidovat pojištění.. Nebrat.
před 19 měsíci
Klientske centrum (Finanční služby) nahlásil/a Nikola
Pan volajici byl velmi neprijemny a arogantni a snazil se me presvedcit, ze mi poslou domu nekoho od nich, aby se mnou prosel moje pojisteni majetku. Udajne financni poradce ani pojistovna, se kteoru pojisteni uzaviram nevi, ze tam muzou byt chyby. Kdyz jsem nesouhlasila, zacal na me tlacit jeste vic a snazil se me presvedcit, ze ho neposloucham a nerozumim, co mi rika. V zadnem pripade hovor nechtel ukoncit, skakal do reci a porad mluvil.
před 19 měsíci
Telemarketing nahlásil/a MTZ Uživatel
Hledají starší lidi, a pak se snaží se věřit na schůzku u nich doma(šmejdi)
před 19 měsíci
pojisteni (Finanční služby) nahlásil/a 37.60.2.xxx
před 19 měsíci
Zastupuje několik pojišťoven a chtěl sjednat schůzku s poradcem (Finanční služby) nahlásil/a 193.108.107.xxx
před 19 měsíci
Pojisteni (Finanční služby) nahlásil/a 46.13.18.xxx
před 19 měsíci
říkali, že se musíme podívat na smlouvy mého životního pojištění, (Podvodný hovor) nahlásil/a Iza
Problém je v tom, že žádné životní pojištění nemám :-)
před 19 měsíci
Klientské centrum pojištění (Finanční služby) nahlásil/a Sasky
Nějaký arogantní ocásek začal tahat informace. Po dvojím upozornění, že o rozhovor nemám zájem se na drzo ptal "o jaký rozhovor". Byl jsem blízko toho ho poslat tam, kam slunce nesvítí a raději jsem položil.
před 19 měsíci
Zástupce pojišťoven,chyby v pojistkach (Call centrum) nahlásil/a 86.187.227.xxx
před 19 měsíci
Po položení otázky paní zavěsila (Podvodný hovor) nahlásil/a Karel
Paní se po přijmutí hovoru nepředstavila. Začala tvrdit, že volá z nějakého klientského centra pojištění ohledně mé údajně ukončené smlouvy pojištění (nic jsem neukončoval, ani mně nebylo ukončeno). V okamžiku, kdy jsme se zeptal, co je to za klientské centrum, kde sídlí, hovor ukončila.
před 19 měsíci
Nebrat.. (Finanční služby) nahlásil/a 195.113.70.xxx
před 19 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a 42.2.131.xxx
totalny dement na linke, wtf
před 19 měsíci
Vydava se za pojistovnu (Telemarketing) nahlásil/a jip
Tahala ze me informace, o dotazu, kde si mohu overit jejich telefonni cislo operatorka sama zavesila.
před 19 měsíci
Klientské centrum - pojištění (Finanční služby) nahlásil/a Veronika
Stejné jako v ostatních recenzích. Paní se představila jako klientské centrum a nutila mě revizi pojištění. Ptala se na věk. Ukončila jsem hovor. Blokuji.
1
Tom
Klientské centrum finanční spol. o které jsem nikdy neslyšel. Operátorka se mi velmi agresivním stylem snažila vnutit nějaké revize stávajících pojistných smluv. Určitě nezvedat, nevolat zpět!!
před 19 měsíci
Call centrum nahlásil/a 185.195.227.xxx
Otravní finančníci
před 19 měsíci
Nabízel pojištění (Finanční služby) nahlásil/a Tomáš
Typek volal, ze je z klientského centra a ptal se jestli mi je více než 50let furt mlel svoje, nepustil mě ke slovu, byl arogantní, když jsem se zeptal, kde na mě vzal číslo tak, ze přes smlouvu a vyjmenovával společnosti, ale v tu chvíli nevěděl, že ja na svoje jméno nic uzavřeného nemám, přesto mi říkal ze to mám špatně nastavené, i když nic nemám začal mě tlačit do schůzky ze někdo přijede a předělá mi to, ze tomu nerozumím, tak rikam ze to řešit nechci a on pořad mlel svoje. Z jeho strany hodně spatnej sales, nechal jsem ho pokračovat jen kvůli tomu, že dělám obchodníka a chtěl jsem slyšet jak to dělají jiný, ale tohle bylo strašný, nechápu jestli na tohle nekdo skočí
1
sasky
To mi volal buď přímo ten samý nebo podobný drzý cápek.
před 19 měsíci
Klientske centrum (Call centrum) nahlásil/a Ivo Novak
Prekopani pojistek, pta se na vek, ukonceno.
před 19 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a Vanda
dle recenze neberu
1
Midaco
paní jsem sdělil že si pojistky řeším na přímo a nepotřebuji žádnou podporu
před 19 měsíci
"klientské centrum" (Nevyžádaný hovor) nahlásil/a Michal
Představení se jako Klientské centrum. Na dotaz jaké, tak klientské centrum s.r.o. Rádoby revize pojistných smluv, dal nebyl důvod pokračovat v hovoru.
před 19 měsíci
Nabídka kontroly pojistných smluv (Finanční služby) nahlásil/a Petra
Níže už bylo vše popsáno.. Tel. jsem ihned zablokovala.
před 19 měsíci
SPAM (Finanční služby) nahlásil/a Pavel
Výslovně jsem řekl, že si nepřeji být monitorovaný a že informace ke smlouvám má moje pojišťovna, která by se o revizi postarala sama. Paní pokračovala a ptala se kolik mi je. Pokud se nepletu, pokračováním v nahrávaném hovoru porušila dokonce zákon. Určitě nedávat po telefonu informace, číslo blokuji.