Kdo vám volal z 730779176 ?
+420 730 779 176
NEGATIVNí FINANčNí SLUžBY
mobilní číslo
Czech Republic
Kategorie 730779176
- 47x Finanční služby
- 36x Telemarketing
- 13x Obtěžující hovor
- 12x Call centrum
- 8x Podvodný hovor
- 6x Nevyžádaný hovor
- 4x Prozvonění/Tichý hovor
- 2x Průzkum
Telefonní číslo 730779176 má negativní hodnocení. Máme 128 hodnocení a 124 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by mělo patřit do mobilní sítě. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 730 779 176, 00420730779176, 730 779 176, 730779176, +420730779176, tel:+420-730-779-176, +420 730779176
Recenze 730779176 strana 3
Volalo vám toto číslo ?
?
Poslalo vám SMS ?
?
Přijal/a jste hovor ?
?
Důvod nepřijetí:
?
Mluvil/a jste s člověkem?
?
Nabízel vám novou službu nebo produkt?
?
Víte něco o tomto čísle?
?
Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení:
?
Zvolte kategorii:
?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ?
?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ?
?
Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat?
?
Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla?
?
Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek:
?
Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis:
?
Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ?
?
Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno
?
Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email
?
Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace
Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace!
Zatím jsme shromáždili 124 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!
před 72 měsíci
Nebrat (Finanční služby) nahlásil/a 46.135.84.xxx
před 72 měsíci
Jakési klientské centrum sdružující více pojišťoven. (Finanční služby) nahlásil/a A.
Ženská se ani nepředstavila. Začala drmolit, že jí ani nebylo rozumět. Nutila do schůzky za účelem kontroly veškerých pojistných smluv. Na nic takoveho nereagujte. Jsou to podfukari, kteří nakecají,že vaše pojistka je špatná a že vám ji předělají.
před 72 měsíci
pojištění (Finanční služby) nahlásil/a Tereza
Prý se jedná o kontrolu pojistek - za láhev vína. Když jsem se zeptala, od jaké společnosti je, řekl, že z klientského centra a začal blábolit o chybách v pojistných smlouvách. Řekla jsem, že nemám zájem a on ihned zavěsil, ani se nerozloučil...
1
Antonin
Stejná zkušenosti a poprvé co se mi podařilo donutit položit telefon toho kdo volá z call centra protože ji prý vyslycham a co si to dovoluji
před 72 měsíci
Finanční služby nahlásil/a 85.135.82.xxx
nabízení pojištění
před 72 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a Boris
Nabídka vína výměnou za kontrolu pojistných smluv
před 72 měsíci
Arogantní blbeček (Finanční služby) nahlásil/a Martin
Jedná se prý o kontrolu pojistných smluv. Poznáte to tak, že Vám hned na začátek nabídne víno! Další slova netřeba, protože už to zkusil podruhé, bohužel z jiného čísla, které jsem ještě neměl zablokované. Nejlepší věc, co můžete v tomto případě pro sebe udělat je poslat dotyčného někam a nebo ho navést na nesmyslnou adresu, aby dal pokoj ostatním.
před 72 měsíci
Obtěžující hovor (Finanční služby) nahlásil/a Marcela
Volal pán, že zastupuje pojišťovny a chce se pobavit o mých smlouvách, aby pak došlo k plnění poj. událostí. Nabízel jako bonus láhev vína. Normálně to pokládám rovnou, ale tento se nenechal odbýt a zmátnul mě, protože jsem nedávno uzavírala smlouvu, tak jsem myslela, že se to týká toho. Na moje otázky typu kvůli které konkrétní smlouvě volá, začal být nepříjemný a zvyšoval hlas, protože nedokázal konkrétně odpovědět, jen obecné bláboly. Pak se mně zeptal, že nechápe proč se s ním nechci bavit, když mně chce něco nabídnout. Na mou odpověď, že jsem “alergická” na tyto časté obtěžující hovory mně řekl, že když jsem alergická, tak naschle a položil to. Poprvé, co jsem to nejdříve nepoložila já....
před 72 měsíci
Nabidka poisteni (Finanční služby) nahlásil/a Peter
Nabidka vina jako podekovani od pojistovni. Tak jsem este odsouhlasil cervene a potom mi to zacalo byt divne, kdyz zacal mluvit o dalsich pojistnych smlouvach s tym, ze mne pracovnik zitra navstivi. Tak som pana asertivne zastavil a hovor skoncil.
před 72 měsíci
Schůzka k aktuálním pojistným smlouvám, neřekla jméno společnosti (Finanční služby) nahlásil/a 46.135.9.xxx
Velmi arogantní dáma. Údajná pravidelná schůzka k mým pojistným smlouvám. Nepředstavila ani ze které je společnosti (předpokládam že finanční poradenství, ne moje skutečná pojišťovna). Lákání na předání vína. Směšné.
před 72 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a tepi
furt volaj smejdi. chteji predelat nevyhodne pojisteni
před 72 měsíci
Já bych se tím neživil (Call centrum) nahlásil/a nespokojen
volala paní a spustila jak samopal naučený monolog nabízí mi bezplatnou službu revize pojistných smluv, prej je mám určitgě blbě, a v mém okolí se nachází jejich pracovník který zítra přijede, budu doma?? ukončený nabídkou vína, prej jestli mám rád bíle nebo červené, tu jsem ještě odpověděl, následoval z mé strany dotaz kdo že mi to volá, tady ještě netrpělivě zakoktala něco o společnosti která sdružuje všechny pojišťovny a to už jsem položil další dotaz jestli tuto službu můžu odmítnout, sdělila že ano, zdvořile jsem poděkoval znovu zdůraznil že nemám zájem a rozloučil se - fakt bych tuto práci nedělal - pozor je důležité aby zazněl váš nesouhlas
1
mar
úplně stejná zkušenost
před 72 měsíci
Nabidka vina a zadost o navstevu. Obtezujici hovor. (Finanční služby) nahlásil/a Reva
před 72 měsíci
nabídka vína a návrh na návštěvu pracovníka z klientského centra (Nevyžádaný hovor) nahlásil/a Anna
obtěžující hovor
před 72 měsíci
Nabízí pojištění (Podvodný hovor) nahlásil/a 81.161.74.xxx
Změna pojištění,po zpětném volání číslo nedostupné což mluví za vše!!!!!!
před 72 měsíci
Telemarketing nahlásil/a 46.149.119.xxx
Nabídka vína a pojištění...
před 72 měsíci
Makléři-pojištění (Telemarketing) nahlásil/a Pája
Pozor. Pro jakou společnost pracují se ani mně nepodařilo zjistit. Zřejmě nějaká makléřská společnost, která chce lidem předělat či zrušit smlouvy. A to já jsem zaměstnanec pojišťovny. I Moji klienti mi už skrz to volali, protože si spousta lidí myslí, že je to telefonát z jejich pojišťovny.
před 72 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a 37.188.142.xxx
pojistovna
před 72 měsíci
Neodpovídat , ihned zavěsit. (Telemarketing) nahlásil/a Lukáš
před 72 měsíci
Telemarketing nahlásil/a 90.176.96.xxx
Nějaká nabídka pojistných smluv, prý jestli mám raději bílé nebo červené víno a že by mi ho doručil jejich pracovník domů. Když jsem řekla, že zítra nebudu doma, tak na mě paní zkoušela, jestli by za mnou nemohl přijít do práce. Řekla jsem, že to tady v žádném případě ne a ona hned zavěsila.
před 72 měsíci
Klientské centrum pojišťoven, odměna láhev vína, pozor na ně. (Finanční služby) nahlásil/a Petik
Bohužel jsem se nachyta, dovolat zpět se nejde. Šmejdi fakt všude :(
1
Silva
Dobrý den mohu vědět co se dělo potom děkuji moc
před 72 měsíci
Klientské centrum,nabídka lahve vína (Finanční služby) nahlásil/a Kristýna
Paní mi nebyla schopná vysvětlit za jakou společnost volá. Ptala se na preferenci vína (bílé x červené) a při otázce kde získala telefonní kontakt zavěsila, nedoporučuji!
před 72 měsíci
Nabídka pojištění a láhev vína, nečekali na pozdrav a spustili... (Finanční služby) nahlásil/a Andrea
před 72 měsíci
Nabídka pojištění a láhev vína (Finanční služby) nahlásil/a Tereza
Nečekali ani na pozdrav, spustili monolog.... Raději nezvedat.
před 72 měsíci
klientské centrum...jestli mám ráda červené nebo bílé víno (Telemarketing) nahlásil/a BK
před 72 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a 176.74.129.xxx
chtějí si vás koupit vínem ... nasr@t
před 72 měsíci
Nabízení služeb za vino... (Telemarketing) nahlásil/a 109.80.79.xxx
před 72 měsíci
Call centrum (Telemarketing) nahlásil/a Dev
před 72 měsíci
Prozvonění/Tichý hovor nahlásil/a 83.208.10.xxx
opakované obtěžování
před 72 měsíci
ní (Nevyžádaný hovor) nahlásil/a Aneta
Ač láhev vína podezřelá, v ranním spěchu jsem si zaměnila tuto společnost s pojišťovnou, se kterou mám schůzku mít. Dovolat se zpět pochopitelně nejde, existuje nějaká možnost jak je zpětně kontaktovat? Teď si můžu leda nadávat a obávat se, co z toho bude.
5
Aneta
Doplňuji: po dlouhém pátrání po kontaktu jsem se obrátila přímo na jejich centrum, kde jsem schůzku zrušila a ujistila se, že nebudou zpracovávat osobní údaje.Po tom, co jsem si zde přečetla, jsem se doslova vyděsila. Odteď nezvedám žádná cizí čísla.
Petik
Dobrý den, prosím, kde mohu sehnat ten kontakt na jejich centrum, abych to mohla také zrušit? Předem moc děkuji za pomoc.
Petik
Schůzka zdárně zrušena. Stačilo zapátrat na netu. Kontaky naleznete zde: https://www.benefitas.cz/kontakty
Silva
Dobrý den mohu vědět jak zrušit schůzku omylem jsem s ní souhlasila a aniž bych řekla že nesouhlasím že to byl souhlas pro dceru zavešil zpět se nedovolat prosím bojím se že přijdu o nějaké peníze ci budu muset neco platit , nikdo tu jeste nebyl nic jsem nikomu neukazala děkuji silva
Silvs
Kontakt na benefitas jsem uz nenasla pomoc
před 72 měsíci
Finanční služby nahlásil/a 37.48.35.xxx
Neustále vyzváni, obtěžující!