Kdo vám volal z 730779174 ?
+420 730 779 174
NEGATIVNí FINANčNí SLUžBY
mobilní číslo
Czech Republic
Kategorie 730779174
- 70x Finanční služby
- 10x Nevyžádaný hovor
- 8x Telemarketing
- 8x Obtěžující hovor
- 6x Call centrum
- 5x Podvodný hovor
- 3x Prozvonění/Tichý hovor
- 2x Automat
- 2x Průzkum
- 1x Služba
- 1x Žertovný hovor
Telefonní číslo 730779174 má negativní hodnocení. Máme 116 hodnocení a 112 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by mělo patřit do mobilní sítě. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 730 779 174, 00420730779174, 730 779 174, 730779174, +420730779174, tel:+420-730-779-174, +420 730779174
Recenze 730779174
Volalo vám toto číslo ?
?
Poslalo vám SMS ?
?
Přijal/a jste hovor ?
?
Důvod nepřijetí:
?
Mluvil/a jste s člověkem?
?
Nabízel vám novou službu nebo produkt?
?
Víte něco o tomto čísle?
?
Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení:
?
Zvolte kategorii:
?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ?
?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ?
?
Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat?
?
Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla?
?
Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek:
?
Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis:
?
Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ?
?
Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno
?
Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email
?
Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace
Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace!
Zatím jsme shromáždili 112 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!
před 50 měsíci
Call centrum nahlásil/a 37.188.165.xxx
Obtěžující
před 51 měsíci
Pojistky a finanční služby (Finanční služby) nahlásil/a Ali
Agresivní a nátlaková komunikace telefonistky jakéhosi Klientského centra. Mamí z vás informace, tvrdí, že spolupracují s vaší pojišťovnou. Nutí vám schůzku s poradcem. Když na schůzku kývnete, poradce v tomto případě 2 poradci, se neobtěžují dorazit v čas. Doporučuji zablokovat, nepřistupovat na schůzky, řešit si tyto věci na pobočkách nebo se svými osobními poradci, které máte ověřené.
před 51 měsíci
Pani neprijemna,kdyz jsem rekla ze specham polozila mi to (Finanční služby) nahlásil/a agata
před 51 měsíci
prevence (Služba) nahlásil/a 82.117.130.xxx
nabízeli prevenci k pojistným smlouvám????
před 51 měsíci
Proste klasika—> pojištění (Finanční služby) nahlásil/a Tereza
Proste klasika pojištění Pokud mate čas si něco vyslechnout tak pohoda ale jsou celkem otravni
před 51 měsíci
Klientské centrum (Finanční služby) nahlásil/a Woyta
Klientske centrum. Volali ohledně změn pojistných smluv. První dotaz byl zda jsem starší 55let. Nacež mi bylo řečeno ze pracovník bude v me oblasti zítra. Pokud řeší me smlouvy tak určitě budou vědět můj věk a pozvou me do kanceláře společnosti kde mam pojistky v místě bydliště. Když jsem se zeptal zda jde o nabídku tak se ptala proč si to myslím. Když jsem odpověděl, ze tyto hovory obvykle takto začínají, tak chvilku monolog, kde zazněla klasická slova jako neveřejná nabídka. Následně řekla, že je neskutečné jak se k nim lidé chovají a zavěsila.
před 51 měsíci
Kontrola pojistek a povinného ruceni (Call centrum) nahlásil/a Albertová
před 51 měsíci
Nevyžádaný hovor nahlásil/a 109.81.213.xxx
Na základě Vašich recenzí jsem nezvedl.
před 51 měsíci
klientské centrum - otravní (Finanční služby) nahlásil/a K. C.
Velmi nepříjemný rozhovor, paní se představila nějáká A.... z Klientskeho centra. Ptala jsem se, jak se jmenuje ta jejich firma, odpoved: Rekla jsem vam to na zacatku. :D Ze mi sjedna schuzku s jejich zamestnancem, ktery mi rekne DULEZITE informace. Celkove velmi nekompetentni drza a neprijemna telefonistka. Hadala se se mnou. Ptala se, zda je mi pres 55 let. Chtela vedet, kdy mam cas na schuzku. Moje cislo maji automaticky vygenerovane podle nejakeho zakonu. Je to pry velmi DULEZITE, jedna se o prevenci pro vyplaceni pojistneho. Absolutne netusim, co to znamena, jak vi, ze jsem pojistena? Povedela jsem ji, ze neziji v CR. Pani mi nechtela verit, ze prece se do CR nekdy vratim. :D Ptala se me co tam tedy v zahranici delam, ze nemam cas na schuzku. Ja tam studuji, po me odpovedi mi skoro az vyhrozovala, ze se mi budou volat znovu. Radeji tento hovor neberte, jen vas nastvou. Ptala jsem se, ze kdyz je to tak DULEZITE, proc mi to neposle emailem. Emailem neposilaji, pouze dojednava schuzku. :D Ach, komedie. Pak mi jeste rekla, ze na me nema cely den. Ze za osm hodin prace nemuze dlouze povidat. :D :D :D Takze jsem se nic nedozvedela. Pote ukoncila telefon.
před 51 měsíci
“Pojišťovna” (Finanční služby) nahlásil/a Aduš
Toto číslo mi také volalo. Nějaký pán, bez toho aniž by se představil, nebo aby řekl pod jakou firmou pracuje. Ptal se na mé pojištění s tím že mi na mou adresu pošle nějakou poradkyni. Ptal se kdy mám čas. Pak chtěl po mě mou adresu, v tom zápětí jsem hovor ukončila bez jakéhokoliv slova. Dejte si na takové telefonáty velký pozor !!
před 51 měsíci
Nabízel pojištění nad 55 let (Finanční služby) nahlásil/a Jirka
Nabízel mi pojištění nad 55 let poté co jsem mu řekl ze mi je 18 omluvil se mi a závěsil
před 51 měsíci
Milá paní, volala ve 12. (Finanční služby) nahlásil/a 89.24.44.xxx
před 51 měsíci
Nabidka pojisteni (Finanční služby) nahlásil/a 217.110.112.xxx
po sdeleni, ze z duvodu aktualizace pojisteni se me zeptal, zda mi jeste nebylo vice nez 55 let. Nasledne zacal odrikavat svuj nauceny monolog. Ve chvili kdy jsem ho zastavil, okamzite zavesil.
před 51 měsíci
Těžká oblbující prasárna (Finanční služby) nahlásil/a Nio
Finanční služby Těžká oblbující prasárna Ani neznají klientovo jméno.. Trapas
před 51 měsíci
Nevyžádaný hovor nahlásil/a 78.108.101.xxx
Prej pojisteni, ale neznali me.
před 51 měsíci
Nevyžádaný hovor nahlásil/a 213.226.233.xxx
na základě komentáře blokuji
před 51 měsíci
Finanční služby nahlásil/a Verča
Na základě recenzí zablokovano
před 51 měsíci
Call centrum (Finanční služby) nahlásil/a Zdeněk
Volali 2x s cca půlročním rozpětím. Prý o mých stávajících pojistných a podobných smlouvách. První její otázka byla na můj věk a pak rodné číslo. U argumentu že mé rodné číslo snad znají argumentovala že prý pro kontrolu, zda se dovolali správnému člověku. Když jsem odpověděl, že ji sdělím mé rodné číslo poté, co mi oznámí mé jméno, abych věděl, že volají správnému člověku, paní zavěsila. :D
před 51 měsíci
Obtěžující hovor (Finanční služby) nahlásil/a Pája
Nabídka finančních služeb. Volají pořád dokola, i když jsem již sdělila, že nemám zájem. Volají opakovaně i poté, co nezvedám a hovory pokládám. Nyní již zablokováno.
před 51 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a dyvy
klientske centrum
před 51 měsíci
Call centrum nahlásil/a 89.24.45.xxx
Blokování na základě recenzi
před 51 měsíci
otravující (Prozvonění/Tichý hovor) nahlásil/a Janet
nikdo se neozývá - a prozvání každý den
před 51 měsíci
Revize pojistných smluv (Finanční služby) nahlásil/a Šárka
Pán mi sem tam volá už delší dobu (pár měsíců). Chce mi domů poslat někoho, kdo mi zreviduje pojistné smlouvy. Když odmítnu nebo zavěsím, zavolá jiný den, nebo volá hned nato opakovaně. Jednou jsem předala telefon manželovi a měli jsme to nahlas, přičemž manželovi sdělil, že jsem asi nepochopila, co mi chtěl sdělit. Nyní zablokován.
před 51 měsíci