Kdo vám volal z 730701573 ?
+420 730 701 573
NEGATIVNí FINANčNí SLUžBY
mobilní číslo
Czech Republic
Kategorie 730701573
- 66x Finanční služby
- 11x Call centrum
- 6x Nevyžádaný hovor
- 5x Telemarketing
- 5x Obtěžující hovor
- 4x Podvodný hovor
- 1x Automat
Telefonní číslo 730701573 má negativní hodnocení. Máme 98 hodnocení a 94 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by mělo patřit do mobilní sítě. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 730 701 573, 00420730701573, 730 701 573, 730701573, +420730701573, tel:+420-730-701-573, +420 730701573
Recenze 730701573 strana 2
Volalo vám toto číslo ?
?
Poslalo vám SMS ?
?
Přijal/a jste hovor ?
?
Důvod nepřijetí:
?
Mluvil/a jste s člověkem?
?
Nabízel vám novou službu nebo produkt?
?
Víte něco o tomto čísle?
?
Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení:
?
Zvolte kategorii:
?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ?
?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ?
?
Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat?
?
Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla?
?
Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek:
?
Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis:
?
Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ?
?
Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno
?
Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email
?
Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace
Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace!
Zatím jsme shromáždili 94 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!
před 63 měsíci
Pojištění (Call centrum) nahlásil/a Howgh
Představil se, že je z klientského centra a že chce domluvit schůzku ohledně pojištění a změnu mých smluv. Zeptal jsem se, odkud že mě zná a jakou konkrétní pojistku chce změnit a než jsem jej stačil poslat do zádele, tak to ten srášč položil... Udělejte to, prosím, někdo za mně! Díky.
před 63 měsíci
Pojistné smlouvy (Finanční služby) nahlásil/a 158.196.157.xxx
Bylo vám 55 let a pak kontrola chyb v pojistných smlouvách. Na dotaz jakou konkrétní pojišťovnu zastupuje, tak všechny ... a že přijede hned zítra a jedno kam ... pak jsme se rozloučili
před 63 měsíci
Šmejdi (Finanční služby) nahlásil/a Martina
Po zvednutí hovoru informace o nahrávaném hovoru a že je pán z nějakého klientského centra a že volá ohledně pojistných smluv (nevěděla jsem, jestli se jedná o pracovní hovor, tak jsem nezavěsila). Pak se ptal, jestli je mi 55 let (ne) a dál hustil, že se mnou musí hovořit kvůli pojistným smlouvám a že je důležité informace převzít z důvodu vyvarování se chyb (nebo nějak podobně) a že v mém případě se může zastavit zítra nebo pozítří, tak jaký den se mi to hodí víc. Řekla jsem, že žádné smlouvy nemám. Tak opakoval, o jaké všechny může jít. Řekla jsem opět, že žádné nemám. Pak teda jestli o ně nemám zájem do budoucna. Řekla jsem, že ne. Poté se slušně rozloučil. Ale slabší jedinci se určitě chytnou na schůzku, protože jedou jak kolovrátek a dávají sugestivní otázky, na které jakoby hned musíte kladně odpovědět, když neumíte říct NE.
před 63 měsíci
Arogance (Finanční služby) nahlásil/a Dagmar
Volalo mi toto číslo, vyblil na mne fráze naučené a že volá z Klientského centra (pracuji v bance a máme taky klientské centrum). Tak se ho slušně ptám proč mi volá na osobní číslo a že jsem v šoku, vysmál se mi a chtěl domluvit schůzku. Tak jsem nadiktovala adresu do zaměstnání a pak se mne dotázal na zaměstnavatele - sdělila jsem teda že banka a v mých produktech a pojistkách mám přehled, a jeho zastrašování že pokud nebude schůzka - tak budu krácena na pojistném plnění. Okamžitě mi to típl.
před 63 měsíci
pojistovak, chteji schuzku, typuju podvod (Finanční služby) nahlásil/a K.
před 63 měsíci
Podvodný hovor nahlásil/a 89.24.39.xxx
Pojišťovací podvodnici
před 63 měsíci
NEBRAT (Obtěžující hovor) nahlásil/a Eva
Arogantní ženský hlas mi sdělí, že volá z klientského čísla a jestli mi bylo již 55 let. Zeptala jsem se, z kterého klientského centra volá a bylo mi důrazně a opakovaně řečeno prostě z klientského čísla. Poté jsem IHNED zavěsila.
před 63 měsíci
chtěli znát můj věk (Call centrum) nahlásil/a Jana
před 63 měsíci
Pojišťovací smejdi... (Finanční služby) nahlásil/a 37.188.137.xxx
před 63 měsíci
Kontrola pojistných smluv, údajné klientské centrum (Finanční služby) nahlásil/a Karel
před 63 měsíci
Přepojišťovači. (Finanční služby) nahlásil/a Petr
Velmi arogantní a agresivní!!!
před 63 měsíci
Finanční služby nahlásil/a Lucix
KLIENTSKÉ CENTRUM CZ S. R. O. Když jsem požádala o název společnosti s tím že si to jen zapíšu, paní znejistila. Údajná kontrola dosavadních pojistných smluv,kterou jsem si nevyžádala. Arogantní a asi ne moc vzdělaná paní domlouvá schůzku s pracovníkem, který přijde k vám domů
před 63 měsíci
zajištění jakéhokoli zdravotního pojištění (dej mi adresu) (Finanční služby) nahlásil/a 62.245.69.xxx
před 63 měsíci
Smlouvy (Finanční služby) nahlásil/a neli
Vůbec nevím co po mě chtěli. Domluvit schůzku a kontrolavat smlouvy. Když jsem se zeptala jaké, paní řekla pojistné. Neuvedla žádnou konkrétní. A pořád dokola jen říkala, že chce ověřit smlouvy.
před 63 měsíci
Finanční služby nahlásil/a MTZ Uživatel
Neskutečně arogantní člověk z Klientského centra. Když jsem se zeptal z kterého, tak prý se to tak jmenuje. Mlel jak kolovrátek něco o chybách v mých stávajících smlouvách, asi se chtěl sejít a něco lepšího mi prodat.
před 63 měsíci
Finanční služby nahlásil/a MTZ Uživatel
"klientské centrum", ale čí se nedozvíte, neodbytní pojišťovací šmejdi
před 63 měsíci
Nuti vas do schuzky (Finanční služby) nahlásil/a Lucie J.
Klasika - chteji mi neco dulziteho rict a hned zitra. Lidi blokujte ty telefony.
před 63 měsíci
Finanční služby nahlásil/a 91.187.59.xxx
otravni lide, smlouvy, pojisteni
před 63 měsíci
Údajné klientské centrum pojištění (Call centrum) nahlásil/a Radim
Nevyžádaný hovor z údajného klientského centra pojištění za účelem předání důležitých dokumentů, což vzbudilo ihned mou nedůvěru. Ptal se (asi univerzálně), jestli mi je více než 55 let jako "ověření", což sedí asi na 99% volajících. A vlastně vůbec je to blbost, když nad tím přemýšlím. Když jsem se chtěl dovědět konkrétní informaci, ohledně jaké konkrétní smlouvy volá, pořád volající opakoval dokola naučené neurčité univerzální fráze, tak jsem zavěsil a přidal na black list.
před 63 měsíci
Klientské centrum pro správu pojištění (Call centrum) nahlásil/a 109.69.214.xxx
před 63 měsíci
Pojištění (Nevyžádaný hovor) nahlásil/a 82.114.195.xxx
před 63 měsíci
"klientské centrum" (Finanční služby) nahlásil/a Aleš
Paní se chovala vlezle, nepříjemně, drze. Snažila se získat osobní informace a sjednat schůzku na druhý den, že mi musí předat "důležité informace". když jsem se ptal, co jsou za firmu a co po mě chtějí, tak s prohlášením "ježiši marija" zavěsila.
před 63 měsíci
Klientské centrum pojistné smlouvy (Finanční služby) nahlásil/a Jan Mareček
Pán byl velice vlezlý a přitom odmítal cokoliv sdělit, jen zjišťoval adresu. Tu nakonec z ženy přeci jen dostal s tím, že se druhý den staví, ale pak když jsme schůzku zrušili, tak byl ještě drzý a arogantní.
před 63 měsíci
Asi nějací šmejdi neodbitni (Finanční služby) nahlásil/a Venca
Za každou cenu chtěli schůzku na druhý den ohledně předání důležitých informací ohledně pojištění. Prostě jasně šmečka.
před 63 měsíci
Finanční služby nahlásil/a 86.49.230.xxx
Nabídka půjčky
před 63 měsíci
Po zvednuti hovoru zavesili. (Automat) nahlásil/a Stephanie
Po zvednuti hovoru zavesili.
před 63 měsíci
"Klientské centrum", pojistné smlouvy (Finanční služby) nahlásil/a DB
Pokusili se zjišťovat osobní údaje. Nebyli schopni říci, jaké "klientské centrum". Prý je jen operátor ohledně pojišťovacích smluv. Hovor jsem ukončil.
1
Veronika
Přesně, 2x jsem si nechala vysvětlit, co to je za "klientské centrum" a jediné vysvětlení "klientské centrum pojistných smluv, které si hradíte", jestli prý mi už bylo 55 let, tak jsem jim řekla, ať si mě okamžitě vymažou z databáze, že mě to nezajímá. Evidentně prudiči z pojišťovny, okamžitě blokuji v telefonu.
před 63 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a 46.13.50.xxx
po přečtení recenzí, nezvedam telefon
před 63 měsíci
Finanční služby nahlásil/a oni80
pojištění nevyžadané
před 63 měsíci
Pojištění a finanční služby (Nevyžádaný hovor) nahlásil/a XAN®
Asi pokus o vylákání osobních informací a když jsem chtěl opakovat kdo mi volá tak řekl že zavolá později a zavěsil.