Pro telefonní čísla ve vaší lokalitě (United States) použijte www.shouldianswer.com

Kdo vám volal z 730701573 ?

+420 730 701 573 NEGATIVNí FINANčNí SLUžBY mobilní číslo Czech Republic

Hodnocení 730701573

  • 93x negativní
  • 3x pozitivní
  • 2x neutrální

Kategorie 730701573

  • 66x Finanční služby
  • 11x Call centrum
  • 6x Nevyžádaný hovor
  • 5x Telemarketing
  • 5x Obtěžující hovor
  • 4x Podvodný hovor
  • 1x Automat
Telefonní číslo 730701573 má negativní hodnocení. Máme 98 hodnocení a 94 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by mělo patřit do mobilní sítě. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 730 701 573, 00420730701573, 730 701 573, 730701573, +420730701573, tel:+420-730-701-573, +420 730701573

Recenze 730701573

Volalo vám toto číslo ? ?
Poslalo vám SMS ? ?
Přijal/a jste hovor ? ?
Důvod nepřijetí: ?
Mluvil/a jste s člověkem? ?
Nabízel vám novou službu nebo produkt? ?
Víte něco o tomto čísle? ? Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení: ?
Zvolte kategorii: ?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ? ?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ? ? Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat? ? Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla? ? Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek: ? Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis: ? Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ? ? Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno ? Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email ? Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace! Zatím jsme shromáždili 94 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!

Finanční služby nahlásil/a


před 30 měsíci

Klientské centrum a kontrola pojistných smluv (Nevyžádaný hovor) nahlásil/a


Paní byla milá,že volá z důvodu pojistných smluv,řekla sem ji že žádné krom povinného ručení nemám.volala mi vcelku nevhod,nedávala sem úplně pozor,byla jsem se synem venku.nakknec paní semnou dohodla schůzku,ale zarazilo mě že nezná mojí adresu.pan má přijet dnes,na číslo se nedá dovolat a nevím jak teď schůzku zrušit.sem pitomá.
před 34 měsíci

pojištění (Call centrum) nahlásil/a


Po zvednutí telefonu mi paní řekla, že je hovor nahrávaný, že volá kvůli pojistným smlouvám. V tu chvíli jsem znejistil, ale byl jsem v práci a všechno jsem ve spěchu odsouhlasil... na druhý den pojišťovák opravdu dorazil. Chodím si věci okolo pojistek řešit sám na pobočku, byl jsem dost nedůvěřivý, proto jsem na něj měl hromadu otázek ve smyslu co je na mé pojistce tak špatného, že musel za každou cenu přijet? Nakonec mě vyvedl z omylu, že pojistka, kterou mám hlavně kvůli úvěru mi úvěr neřeší...
před 40 měsíci

“Klientské centrum” (Finanční služby) nahlásil/a


Chtěli mi strašně moc kontrolovat moje pojistné smlouvy. Několikrát jsem se ptala, kde vzali moje číslo, (vygeneroval prý počítač a kvůli gdpr mi nemůže říct více), jaká je to společnost ať si to zapíšu, několikrát jsem se ptala, co po mě vlastně chtějí. Neměla jsem co dělat a chtěla jsem si povídat. Paní po 10 minutách komunikaci se mnou vzdala, když jsem jí řekla, že tomu fakt nerozumím, proč volá, protože žádné pojištění nemám ????
před 40 měsíci

Arogantní pojišťovák (Finanční služby) nahlásil/a


Volali mi už dvakrát, při prvním hovoru jsem chtěla vědět, kde vzali mé telefonní číslo, chlápek to furt zakecával a pak jsem mu několikrát řekla že mi skáče do řeči, pak zavěsil. Při prvním rozhovoru řekl, že se jmenují "klientské centrum s.r.o.", tato firma nemá ani funkční tel. číslo, webovky, nic. Jak se zde píše, mluvili o mých pojistných smlouvách, dost naslepo, jmenovali ty, které nemám. A i kdyby se trefili, lidi, přemýšlejte, pojišťovny tyto údaje nemůžou jen tak někomu předávat. Jsou to jen obyčejní podvodníci, tak si je blokujte.
před 41 měsíci

Přezkoumání pojistných smluv, (Podvodný hovor) nahlásil/a


Nabízí přezkoumání pojistných smluv, údajně pro celou řadu pojišťoven, přitom nechtějí sdělit v jaké roli vystupují - pojišťovacího makléře nebo agenta, popřípadě koho zastupují. U ČNB nemají registraci, tj. nemají k tomu žádné oprávnění = podvod.
před 43 měsíci

Arogantní mužský hlas, mi sdělil, že volá z klientského centra cz (Telemarketing) nahlásil/a


a starají se o všechny moje pojistky....rozloučil jsem se a zavěsil...
před 44 měsíci

Klientské centrum (Finanční služby) nahlásil/a


Dobře jsem se zasmál, když jsem paní řekl, že jsem skutečně odborník již skoro 6 let. Zajímal jsem se, odkud vzala moje telefonní číslo, kdy mi bylo řečeno, že čísla jim náhodně generuje počítač z celé ČR. Chtěl jsem tedy vědět, z čeho je počítač generuje, protože na základě GDPR na to mám právo a to hned paní, že bohužel není možné a už se loučila se mnou, co nejrychleji :D :D :D
před 46 měsíci

Revize mých pojistných smluv (Finanční služby) nahlásil/a


Chce vidět všechny moje pojistky a poradí mi:((
před 47 měsíci

Předělávači pojistných smluv! (Finanční služby) nahlásil/a


Ozvali se již několikrát a často mění telefonní číslo. Na dotaz, jaké mají Ič mi bylo odpovězeno, že to sdělovat nikomu nemusí, ale po mě chtěli informaci, zda mi je více než 55 let. Taktéž mám vždy štěstí, že se v blízkosti mého bydliště bude pohybovat pojišťovací specialista, který by mi mé pojistky zkontroloval. Pojištění a další produkty si vždy nechám sjednat od lidí, které osobně znám. Jsou to jen předělávači pojistek a lovci provizí. O klienta vůbec nejde!
před 53 měsíci

Klientské centrum (Finanční služby) nahlásil/a


Příjemný pán se kterým jsem si domluvil schůzku. Schůzky jsou údajně domlouvány skrze chyby v pojistných smlouvách a taky že jsme je s pánem našli. Úplně jsem zíral, jak špatně mám udělanou smlouvu a spíš jsem vyhazoval peníze z okna. Jsem rád, že jsem si nepřečetl negativní recenze od lidí co očividně neví, že to žádný podvod není. :)
1

Monika

Vtipálku ;) Příště to piště méně okatě
před 57 měsíci

Klientské centrum, které nabízí opravy pojistných smluv (Call centrum) nahlásil/a


před 59 měsíci

Nebrat (Finanční služby) nahlásil/a


Zacnou tichym predstavenim. Pak pro overeni zda mi bylo vice jak 55. Volaji kvuli smouvam co mam uzavrene. Kdyz jsem slusne rekla, ze dekuji za zajem ale ze nebudu pokracovat v hovoru. Volajci se zacala menit v v protivnou babu.. Rekla jsem ji ze kdyz by nevo o me vedela nemusi se ptat kolik mi je a co je za firmu.. uvedla ze mi to rekla na zacatku.. A co si to dovoluji s ni mluvit takto.. pak uz rvala dalsi veci. Polozila jsem.. nechutne chovani! Neberte! Nekaste si den!
před 62 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


Finanční služby. Nutně potřebují schůzku s projednáním mých pojistek, které si ani neplatím a nemám je. Takže jasnej podvod a nebo vnucován služeb o které člověk opravdu nestojí. Okamžitý black list.
před 63 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


Kontrola smluv... Prý..
před 63 měsíci

Klientské centrum (Finanční služby) nahlásil/a


Domluvit se na schůzce ohledně pojistek. Budu ho muset odpálkovat.
před 63 měsíci

Financni sluzby (Finanční služby) nahlásil/a


Volala pani z klientskeho centra. Ptala se, zda mi bylo 55 let, což mne zaskocilo. Kdyz jsem rekla, ze ne, zacala mi nabizet revizi pojistnych smluv. Kdyz jsem rekla, ze mame vse cerstve uzavrene a proto nic nepotrebujeme, namitla, ze to je dobre, ue by mi sjednala schuzku k odstraneni moznych chyb v nich. Zastavila jsem ji a chtela jsem znat, za kterou pojistovnu telefonuje. Opakovala, ze vola z klientskeho centra. Namitla jsem, ze se mi to nelibi, protoze muj financni poradce vi kolik mi je a ze nemam zapotrbi nove uzavrene smlouvy menit. Pani zacala byt nervni, rekla mi, ze nechape proc jsem podrazdena a sama zavesila...
před 63 měsíci

prý kontrola pojistných smluv (Finanční služby) nahlásil/a


před 63 měsíci

Pojišťovací služby (Telemarketing) nahlásil/a


Paní na mě vybalila něco o domluvení pojistky. Dotírala že chce znát adresu, když jsem řekl že jsem student, řekla ježišmarja a zavěsila.
před 63 měsíci

Arogantní paní s nabídkou poradenství v oblasti pojistovani (Finanční služby) nahlásil/a


před 63 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


Podle komentaru ani nezvedam
před 63 měsíci

Podvnodnik co chtel zjistit vek a zacit resit me pojistne smlouvy (Finanční služby) nahlásil/a


Podvnodnik co chtel zjistit vek a zacit resit me pojistne smlouvy. Potom co nebyl schopny rict konkretne za jakou firmu vystupuje jsem mu rekl at si me smaze ze seznamu a at uz nevola a polozil
před 63 měsíci

Pojišťovák vydávající se podvodně za zástupce Vaší pojišťovny (Podvodný hovor) nahlásil/a


Finančně poradenská společnost (?) vydávající se podvodně za zástupce Vaší pojišťovny. Chce z Vás vytáhnout váš věk a adresu (osobní údaje) za účelem sjednání schůzky z důvodu "podchycení chyb ve vašich pojistných smlouvách". Pokud by to byl skutěčný zástupce Vaší pojišťovny, Vaši adresu by věděl!
před 63 měsíci

Já blbá to příjmula a odkejvala schůzku:( dá se nějak zrušit?? (Call centrum) nahlásil/a


Já blbá to vzala a vše jim ve spěchu odkejvala:( dá se nejak ta schuzka zrušit??
1

Radek

A jak to dopadlo?
před 63 měsíci

finanční služby (Finanční služby) nahlásil/a


před 63 měsíci

Nevyžádaný hovor nahlásil/a


nevyzadany hovor
před 63 měsíci

Pojištění (Call centrum) nahlásil/a


Představil se, že je z klientského centra a že chce domluvit schůzku ohledně pojištění a změnu mých smluv. Zeptal jsem se, odkud že mě zná a jakou konkrétní pojistku chce změnit a než jsem jej stačil poslat do zádele, tak to ten srášč položil... Udělejte to, prosím, někdo za mně! Díky.
před 63 měsíci

Pojistné smlouvy (Finanční služby) nahlásil/a


Bylo vám 55 let a pak kontrola chyb v pojistných smlouvách. Na dotaz jakou konkrétní pojišťovnu zastupuje, tak všechny ... a že přijede hned zítra a jedno kam ... pak jsme se rozloučili
před 63 měsíci

Šmejdi (Finanční služby) nahlásil/a


Po zvednutí hovoru informace o nahrávaném hovoru a že je pán z nějakého klientského centra a že volá ohledně pojistných smluv (nevěděla jsem, jestli se jedná o pracovní hovor, tak jsem nezavěsila). Pak se ptal, jestli je mi 55 let (ne) a dál hustil, že se mnou musí hovořit kvůli pojistným smlouvám a že je důležité informace převzít z důvodu vyvarování se chyb (nebo nějak podobně) a že v mém případě se může zastavit zítra nebo pozítří, tak jaký den se mi to hodí víc. Řekla jsem, že žádné smlouvy nemám. Tak opakoval, o jaké všechny může jít. Řekla jsem opět, že žádné nemám. Pak teda jestli o ně nemám zájem do budoucna. Řekla jsem, že ne. Poté se slušně rozloučil. Ale slabší jedinci se určitě chytnou na schůzku, protože jedou jak kolovrátek a dávají sugestivní otázky, na které jakoby hned musíte kladně odpovědět, když neumíte říct NE.
před 63 měsíci

Arogance (Finanční služby) nahlásil/a


Volalo mi toto číslo, vyblil na mne fráze naučené a že volá z Klientského centra (pracuji v bance a máme taky klientské centrum). Tak se ho slušně ptám proč mi volá na osobní číslo a že jsem v šoku, vysmál se mi a chtěl domluvit schůzku. Tak jsem nadiktovala adresu do zaměstnání a pak se mne dotázal na zaměstnavatele - sdělila jsem teda že banka a v mých produktech a pojistkách mám přehled, a jeho zastrašování že pokud nebude schůzka - tak budu krácena na pojistném plnění. Okamžitě mi to típl.

Přidat Komentář