Kdo vám volal z 730701537 ?
+420 730 701 537
NEGATIVNí FINANčNí SLUžBY
mobilní číslo
Czech Republic
Kategorie 730701537
- 107x Finanční služby
- 21x Obtěžující hovor
- 16x Nevyžádaný hovor
- 15x Telemarketing
- 11x Podvodný hovor
- 8x Call centrum
- 2x Prozvonění/Tichý hovor
- 2x Automat
- 1x Průzkum
Telefonní číslo 730701537 má negativní hodnocení. Máme 183 hodnocení a 178 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by mělo patřit do mobilní sítě. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 730 701 537, 00420730701537, 730 701 537, 730701537, +420730701537, tel:+420-730-701-537, +420 730701537
Recenze 730701537 strana 4
Volalo vám toto číslo ?
?
Poslalo vám SMS ?
?
Přijal/a jste hovor ?
?
Důvod nepřijetí:
?
Mluvil/a jste s člověkem?
?
Nabízel vám novou službu nebo produkt?
?
Víte něco o tomto čísle?
?
Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení:
?
Zvolte kategorii:
?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ?
?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ?
?
Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat?
?
Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla?
?
Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek:
?
Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis:
?
Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ?
?
Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno
?
Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email
?
Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace
Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace!
Zatím jsme shromáždili 178 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!
před 58 měsíci
kontrola pojistných smluv (Finanční služby) nahlásil/a evadallas
údajně kontrola pojistných smluv, pán tvrdil, že je z klientského centra, odmítal říct z jakého a raději ukončil hovor.
před 58 měsíci
kontrola pojistných smluv (Finanční služby) nahlásil/a 95.85.212.xxx
pán nechtěl říct ,z jaké je firmy ,řekl jen klientské centrum a docela manipulativně mě donutil ke schůzce, kvůli kontrole smluv. Vzhledem k tomu, že jsem zrovna jednu pojistku měnila, tak jsem myslela, že je to k tomu. Nicméně pokud přijde, tak mu prostě jen neotevřu.:-)
před 58 měsíci
Nezvedejte! Obtěžující! (Finanční služby) nahlásil/a Marcela
Zavolala mi paní, která se ani nepředstavila, ani nebyla schopná říci jméno společnosti, ze které volá, ačkoliv jsem ji o to požádala. Nechtěla si ani ověřit moje jméno, ale hned zítra by k nám domů poslala cizího člověka, který by prošel všechny naše pojistné smlouvy a určitě by nám nabídl výhodnější alternativu. Na mé upozornění, že je nouzový stav a tedy máme být doma a raději se nestýkat s cizími lidmi, mi řekla, že je to přece pán o nich ze společnosti (pořád nevím jaká) a že je určitě v pořádku. V závěru hovoru již byla velmi nepříjemná a hovor ukončila slovy, že když se mnou není rozumná řeč, že tedy zavěsí.
před 58 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a Lála
Člověk, jenž nabízí zhodnocení životního pojištění - po odmítnutí volá stále dokola
před 58 měsíci
Otravný pán z Klientského centra (Finanční služby) nahlásil/a Mat
Neřekli firmu jen jakého Klientské centrum, a že mi prý doporučí lepší finanční a pojistné smlouvy. Chtěli si domluvit schůzku. Otrava
před 58 měsíci
Kontrola pojistných smluv (Finanční služby) nahlásil/a Tomáš
Volal mi operátor, až po opětovné žádosti se představil jménem jako David Hasík a nabízel mi kontrolu mých pojistných smluv se slovy, že se "zítra zastaví jejich pracovník u mě doma". Jedná se o společnost Klientské centrum. Rád bych, kdyby se na ně někdo zaměřil, protože takové jednání po telefonu je špatné.
před 58 měsíci
Kontrola smluv (Finanční služby) nahlásil/a Pavel
Volala mi neodbytná paní, co mi nabízela kontrolu smluv, že tam mám chyby a tak, byl jsem trochu zaskočen, jelikož mi brzo končí smlouva životního spoření a tak jsem kývnul na schůzku a dal jim drahocenné osobní informace. A až poté jsme si číslo ověřil na této a jiných stránkách. Co dělat? Když neotevřu, tak se určitě vrátí. Napadlo mě jim ihned ve dveřích říct, ať se otočí na patě jdou si po svým.
před 58 měsíci
Nedobytný člověk,který nabízí předělání původních smluv (Call centrum) nahlásil/a Radim
Na dotaz kde vzal na mě číslo a jak ví co mám za smlouvy odpověď:že je přímo od pojišťovny a nabízí schůzku.k mému údivu to nechápu protože mám každou smlouvu u jiné poj.a zajímá mě více informací co o mě ví,a co má jsem si schůzku naplánoval (tak uvidím).
před 58 měsíci
kontrola smluv (Nevyžádaný hovor) nahlásil/a Katka
Nevyžádaný hovor, volající se nepředstavil, chtěl kontrolovat chyby v pojistných smlouvách, domluvit osobní schůzku. Na můj dotaz o jaké smlouvy se konkrétně jedná mi neodpověděl. Když jsem se začala více vyptávat, tak hovor ukončil......
před 58 měsíci
Nabídka životního pojištění (Finanční služby) nahlásil/a 88.146.233.xxx
Telefonní číslo mě volalo s tím, že chce projít mé životní pojištění. Na mou otázku zda ví, komu volá mě sdělil odkud volá. Znovu jsem pána vyzval tomu, aby mě sdělil zda ví, komu volá. Bylo mě řečeno že ne z důvodů GDPR. Na odpověď, že je smutné že chce řešit takovéto soukromé informace s někým aniž by o to měl zájem ba dokonce věděl, komu volá je přinejmenším zarážející. Na tuto větu mě bylo řečeno že dále pokračovat nebude, že patrně nemám zájem a telefon položil.
před 58 měsíci
**** to jsou (Podvodný hovor) nahlásil/a 89.24.47.xxx
toš tototi to jsou co furt pičuješ!
před 58 měsíci
Firma "Klientské centrum" nabízí optimalizaci pojištění (Finanční služby) nahlásil/a bart
před 58 měsíci
Finanční služby nahlásil/a MTZ Uživatel
agresivní paní, která chce zajistit schůzku s nějakým šmejdem. neříkejte jim ani jméno ani adresu prostě nic!
před 58 měsíci
Arogantní **** (Finanční služby) nahlásil/a Pavka
Na moji reakci, ze nemám zájem o nabízení služeb mi skočil do řeči ze jsem ho nenechala ještě domluvit ... tak jsem zavesila a blokla cislo.
před 58 měsíci
Nabídka pojištění (Finanční služby) nahlásil/a Daret
Arogantní muž. Nabízel kontrolu smluv. Nedal se slušně odmítnout. Až když sem ho poslal ****, že o nic nemám zajem. Tak řekl že zavolá znovu....
před 58 měsíci
MAGOR (Finanční služby) nahlásil/a klasik
Jak píšou ostatní , agresivní nabízeč projití smluv. Pošlete ho do **** rovnou hňupa...
před 58 měsíci
NEODBYTNÝ (Finanční služby) nahlásil/a mik
volá kvůli mým pojistným smlouvám, ŽE JE PROVĚŘÍ PROTI NESPRÁVNÝM ÚDAJŮM - V DŮSLEDKU NEÚPLNÉHO POJISTNÉHO PLNĚNÍ ATD. TÉMĚŘ SE NEDAL UTNOUT. AGRESÍVNÍ, AROGANTNÍ, NEODBYTNÝ.
před 58 měsíci
nikdo se neozýval (Automat) nahlásil/a 212.71.157.xxx
před 58 měsíci
pojistky (Finanční služby) nahlásil/a 185.252.154.xxx
před 58 měsíci
Volala pani s tim ze vola z klientskeho centra , a moc dulezity (Obtěžující hovor) nahlásil/a Nela
Velmi agresivni oani z KLIentskeho centra prej. Moc dulezity hovor pro vas prej. Kdyz jsem rekla ze me to nezajima, tak mi rekla : tk vam zavolame zas no.
před 58 měsíci
Odmítl sdělit kdo volá, tak jsem zavěsil. (Nevyžádaný hovor) nahlásil/a Marek
před 58 měsíci
Podle mě pokus o podvod (Finanční služby) nahlásil/a Eva
Chlap tvrdil, že mi volá kvůli mým pojistným smlouvám a snažil se ze mně vymámit moje osobní údaje. Podle mě podvod jako prase.
před 58 měsíci
Podvodný hovor nahlásil/a 94.113.113.xxx
Pokus o ziskani osobnich informaci.
před 58 měsíci
pojištění (Finanční služby) nahlásil/a slůně
před 58 měsíci
Volající ohledně pojistek (Finanční služby) nahlásil/a Ivana
Volající volal z Klientského centra, na můj dotaz, které společnosti mi stroze odpověděl, že se to k tomu brzy dostaneme a že volá ohledně mých stávajících pojistných smluv. Zavěsila jsem. Přidáno na černou listinu.
před 58 měsíci
"Klientské centrum" (Finanční služby) nahlásil/a Petr
Pán zahájil monolog tím, že volá z "Klientského centra". Když jsem se zeptal "Klientského centra čeho?", zavěsil. Oba jsme díky tomu ušetřili čas, i když on ho zřejmě má víc...
před 58 měsíci
“Klientské centrum” (Finanční služby) nahlásil/a 109.81.214.xxx
Pán mi volal s klientského centra, když jsem se ho zeptala z jakého centra mi volá a že nemám čas, řekl mi že jsem ho ani nenechala domluvit a že mi říká že je z toho klientského centra když jsem se opětovné ptala z jakého nebyl mi schopný odpovědět a pak mi začal nabízet Překontrolování mých pojistných smluv načež jsem se ho teda zeptala odkud on může vědět jakej já smlouvy mám a pán nebyl schopen mi odpovědět když jsem chtěla telefon ukončit byl velmi nepříjemný tak jsem telefon zavěsila
před 58 měsíci
Obtěžující hovor s vlezlou operátorou (Finanční služby) nahlásil/a Ivan
Dáma na druhém konci se pokoušela zahájit monitorovaný hovor za účelem jakési revize uzavřených smluv. Konkrétního pojistitele nezmínila, pouze blíže neurčené "klientské centrum". Dále jsem s ní neztrácel čas.
před 58 měsíci
pojištění (Nevyžádaný hovor) nahlásil/a S.H.
Blokuji, zcela arogantní muž. Nejsem zvědavá, aby mi určoval kdy mám a nemám zvedat telefon :D