Kdo vám volal z 730701537 ?
+420 730 701 537
NEGATIVNí FINANčNí SLUžBY
mobilní číslo
Czech Republic
Kategorie 730701537
- 107x Finanční služby
- 21x Obtěžující hovor
- 16x Nevyžádaný hovor
- 15x Telemarketing
- 11x Podvodný hovor
- 8x Call centrum
- 2x Prozvonění/Tichý hovor
- 2x Automat
- 1x Průzkum
Telefonní číslo 730701537 má negativní hodnocení. Máme 183 hodnocení a 178 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by mělo patřit do mobilní sítě. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 730 701 537, 00420730701537, 730 701 537, 730701537, +420730701537, tel:+420-730-701-537, +420 730701537
Recenze 730701537 strana 3
Volalo vám toto číslo ?
?
Poslalo vám SMS ?
?
Přijal/a jste hovor ?
?
Důvod nepřijetí:
?
Mluvil/a jste s člověkem?
?
Nabízel vám novou službu nebo produkt?
?
Víte něco o tomto čísle?
?
Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení:
?
Zvolte kategorii:
?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ?
?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ?
?
Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat?
?
Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla?
?
Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek:
?
Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis:
?
Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ?
?
Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno
?
Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email
?
Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace
Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace!
Zatím jsme shromáždili 178 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!
před 57 měsíci
Finanční služby - pracovník v okolí (Finanční služby) nahlásil/a PN
Jsem i vůči těmto lidem slušný, ale takhle arogantní hovor jsem už dlouho neměl. Vyřadit z evidence volaných čísel nedokážou a po zmínění nedůvěry lidí z těchto telefonních hovorů mi, začal být nepříjemný, že nic nemění a že mám špatný názor. Na čež se stále snažil přemlouvat a při mé odpovědi jsem mu prý skákal do řeči :-D Neshledanou>> Blokované číslo
před 57 měsíci
revize smluv (Obtěžující hovor) nahlásil/a 86.49.234.xxx
před 57 měsíci
Vnucuje kontrolu pojistné smlouvy. (Finanční služby) nahlásil/a MiK
Během hovoru vylákají souhlas s poskytováním osobních údajů (GDPR). Domlouvají schůzku. Na zpětné zavolání se hovor okamžitě ukončí.
před 57 měsíci
Podvodníce vydávající se za klientské centrum pojištovny ..na otá (Obtěžující hovor) nahlásil/a 90.181.132.xxx
Podvodníce vydávající se za klientské centrum pojištovny ..na otázku z které pojištovny ...že neví že klientské centrum.
před 57 měsíci
Velmi arogantní,obtěžující nabízí kontrolu pojištění. (Finanční služby) nahlásil/a anonym
před 57 měsíci
Prý klientské centrum, hulváti, nutí ke kontrole pojištění. (Finanční služby) nahlásil/a Rea
před 57 měsíci
Telemarketing nahlásil/a 185.137.125.xxx
Nabízejí pojištění
před 57 měsíci
Falešná služba kontroly smluv (Obtěžující hovor) nahlásil/a 95.82.129.xxx
Nabídka setkání ke kontrole smluv, prý se jedná o preventivní činnost a ihned chtějí sjednávat schůzku. Podezřelé od první chvíle - představení jako klientské centrum pojišťovny, následně jako Klientské centrum CZ.
před 58 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a 185.188.101.xxx
Obtěžující hovor
před 58 měsíci
Nabízejí životní pojištění , (Finanční služby) nahlásil/a M
nabízení povinné ručení, pojištění majetku , životní poj pánovi jsem sotva rozuměla jak drmolil, 2x jsem se ptala o co jde, kdžy jsem konečně trochu porozuměla řekla jsem, že nemám zájem a položila
před 58 měsíci
Kontrola pojistných smluv (Finanční služby) nahlásil/a Sada
Volala mi ženská a chtěla mi zkontrolovat smlouvy. Začal jsem mít dotazy typu, co chce kontrolovat, proč, jaké jsou nejčastější odhalené chyby apod. Začala být silně nervózní a nakonec mi práskla s telefonem :DD
před 58 měsíci
Tahají z lidí info, nutí pojistku. "šmejdi" (Obtěžující hovor) nahlásil/a Josef
Otravující hovor ve svátek večer, páčí z lidí info, velmi arogantní maník
před 58 měsíci
Finanční služby nahlásil/a 77.236.208.xxx
Obtěžující hovor
před 58 měsíci
Finanční služby a (Finanční služby) nahlásil/a Pavla
Ptá se na životní pojištění a kde jsem pojištěna a chce mi poslat dárek jako odměnu chce adresu a tak dále
před 58 měsíci
Finanční služby (Finanční služby) nahlásil/a Kristina
Snaha vnutit schůzku ohledně finančních produktů, k ničemu jinému se paní nedostala, rozloučila jsem se.
před 58 měsíci
Finanční služby nahlásil/a 31.30.172.xxx
nechci dik
před 58 měsíci
Klientské centrum-pojištění (Finanční služby) nahlásil/a Honza
Muž chtěl mluvit o mém pojištění a jestli mi je více jak 50 let. Když jsem se nejprve zeptal z jaké je pojišťovny, odpověděl že to už říkal a že asi neposlouchám a zavěsil. Arogantní člověk, patřilo by mu naliskat.
před 58 měsíci
Arogantní, neodbytný, hrubý (Finanční služby) nahlásil/a Tomass
Pozor na to, velice nepříjemně a arogantně reagoval. Neskutečně neodbytný a dotěrný člověk.
před 58 měsíci
Snazi se z vas vytahnout osobni udaje. (Call centrum) nahlásil/a Jarda
Pod zaminkou kontroly zivotniho pojisteni se z vas pokusi vytahnout adresu a prijmeni.
před 58 měsíci
"Klientské centrum" (Finanční služby) nahlásil/a Duracel
Paní z tzv. klientského centra pracující údajně pro různé pojišťovny nechtěla říci, z pověření jaké pojišťovny mi volá. Zajímalo ji, jestli mi už bylo 50. Neměla zájem o kontakt na paní, která mi spravuje pojistky a ukončila hovor.
před 58 měsíci
Kontrola pojistných smluv (Nevyžádaný hovor) nahlásil/a Džus
Pán nahlásil, že je z Klientského centra, že zastupují pojišťovny. Zajímalo ho naléhavě, zda je mi 55 a více let. Když nezískal požadované informace, hovor bez rozloučení ukončil.
před 58 měsíci
Finanční služby nahlásil/a 195.122.198.xxx
Údajně že někdo zítra přijde na kontrolu smluv od pojišťoven, že toto je akce pojišťoven za účelem předejití problémů při uzavření smluv externím pracovníkem. Se schůzkou jsem souhlasil, ale neuskutečnila se. Dotyčný mi 4 minuty před schůzkou poslal sms: Schůzku bohužel musíme z karanténích důvodů odsunout... Podotýkám, že COVID karanténa již trvá nějakou dobu a to i v době, kdy mne daný navolávač oslovil. Na dané číslo ze které přišla SMS jsem zavolal a schůzku definitivně zrušil. Na druhé straně mi to zvedl člověk a oznámení seriózně přijal. Že by nekalá praktika, jak z lidí vymámit tel. číslo + jméno + adresu?
před 58 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a 37.48.1.xxx
**** do kolbenky na linku s ním!
před 58 měsíci
Telemarketing nahlásil/a jirka
prezentuji se jako firma KC - Klientske centrum, zrejme nabidka pojistnych smluv
před 58 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a Vojtěch
Údajně někdo zítra přijde na kontrolu smluv od pojišťoven. Pána jsem odmítl, že nemám zájem. Pán byl ještě dotčený, že až budeme řešit pojistnou událost, tak si na něj vzpomeneme a že mně to říkal.:-D
před 58 měsíci
Nevyžádaný hovor nahlásil/a MTZ Uživatel
Patrně nějaké pojištění.nenechal jsrm pána domluvit
před 58 měsíci