Pro telefonní čísla ve vaší lokalitě (United States) použijte www.shouldianswer.com

Kdo vám volal z 729980221 ?

+420 729 980 221 NEGATIVNí PRůZKUM mobilní číslo Czech Republic

Hodnocení 729980221

  • 305x negativní
  • 38x neutrální
  • 35x pozitivní

Kategorie 729980221

  • 139x Průzkum
  • 81x Telemarketing
  • 40x Call centrum
  • 39x Obtěžující hovor
  • 27x Nevyžádaný hovor
  • 23x Společnost
  • 11x Prozvonění/Tichý hovor
  • 7x Finanční služby
  • 4x Nezisková organizace
  • 4x Automat
  • 3x Podvodný hovor
Telefonní číslo 729980221 má negativní hodnocení. Máme 378 hodnocení a 373 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by mělo patřit do mobilní sítě. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 729 980 221, 00420729980221, 729 980 221, 729980221, +420729980221, tel:+420-729-980-221, +420 729980221

Recenze 729980221 strana 5

Volalo vám toto číslo ? ?
Poslalo vám SMS ? ?
Přijal/a jste hovor ? ?
Důvod nepřijetí: ?
Mluvil/a jste s člověkem? ?
Nabízel vám novou službu nebo produkt? ?
Víte něco o tomto čísle? ? Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení: ?
Zvolte kategorii: ?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ? ?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ? ? Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat? ? Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla? ? Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek: ? Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis: ? Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ? ? Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno ? Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email ? Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace! Zatím jsme shromáždili 373 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!
před 59 měsíci

Průzkum nahlásil/a


Dvouminutovy průzkum
před 59 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


Ipsos - placený telefonický rozhovor
před 59 měsíci

Firma Ipsos, průzkum trhu (Obtěžující hovor) nahlásil/a


Nestihl jsem zvednout, ale po vyhledání na jejich stránkách jsem se dozvěděl, že dělají průzkum trhu pro jejich klienty. Zajímavé na to je to, že čísla prý náhodně generují a volají. Přitom volali na mé číslo a během asi 5 minut i mé manželce! To je mi ale náhodně vygenerované. Z toho důvodů dávám negativní komentář a čísla mají tím pádem od někoho přímo vytipované.
před 59 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


pruzkum energie
před 59 měsíci

Společnost nahlásil/a


ČEZ prodej, hodnocení návštěvy pobočky
před 60 měsíci

Průzkum nahlásil/a


Průzkum jaké používáte výrobky. T- Mobile.cz nové číslo a hněd někdo volá tak že zas někomu prozradily číslo a jméno.
před 60 měsíci

Průzkum nahlásil/a


volala žena, skoro ve 20h.. takže jsem nebyl moc příjemný. Hovor jsem stopnul krátce po představení a uvedení jejího důvodu.
před 60 měsíci

Call centrum nahlásil/a


nějak jsem ani nepochopil co chtějí
před 60 měsíci

Nevím (Průzkum) nahlásil/a


Nevím, o jaký průzkum šlo. Volali mi 2x, než jsem je zablokovala. Po slovech, že jsem v práci a nemám čas na průzkumy, byli oba operátoři nepříjemní a drzí. Zkoušeli věty jako "Já jsem taky v práci a můžu si telefonovat, jak chci. Proč Vy ne?" "Když už jste to zvedla, tak asi čas máte, ne?" apod.
1

Martina Nováková

neskutečná drzost
před 60 měsíci

Průzkum nahlásil/a


Průzkum ČEZ
před 60 měsíci

Call centrum nahlásil/a


průzkum Čez
před 61 měsíci

ČEZ - průzkum spokojenosti s vyřešením požadavku (Průzkum) nahlásil/a


před 61 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


telemarketing
před 61 měsíci

Ipsos - průzkum (Průzkum) nahlásil/a


Ve vší slušnosti dotaz, zda-li mám zájem účastnit se telefonického průzkumu. Odmítl jsem, paní poděkovala a popřála hezký večer. Nevidím v tom nic špatného.
před 61 měsíci

Společnost Ipsos (Telemarketing) nahlásil/a


Telefonát jsem přijAL VE 20:21. Dáma se nepředstavila svým jménem, ale jménem společnosti IPSOS. Upozornila mne, že hovor bude nahráván. Neměl jsem náladu tratit čas a riskovat, hovor jsem zdvořile ukončil.
před 61 měsíci

Šmejdi kteří dělají,že umí telefonovat. (Automat) nahlásil/a


před 61 měsíci

Průzkum trhu (Call centrum) nahlásil/a


Otravný výzkum. Nezvedat. Ignorovat.
před 61 měsíci

Výzkumná agentura (Průzkum) nahlásil/a


Kdo jsme a co děláme? Jsme výzkumná agentura Ipsos, pro své klienty realizujeme výzkumy trhu a veřejného mínění formou telefonického dotazování i dalších metod. Dodržujeme přísná bezpečnostní a etická pravidla profesního sdružení SIMAR. Nic Vám neprodáváme ani nenabízíme, pouze zjišťujeme Vaše názory. Realizujeme výzkumy na různá témata jak pro komerční subjekty, tak pro veřejné instituce a neziskové organizace. Vašich názorů si velmi vážíme. Díky nim mohou firmy a instituce dělat lepší rozhodnutí, lépe například nastavit své produkty a služby pro koncové zákazníky, tedy pro Vás. Velmi děkujeme za Vaši ochotu se výzkumů účastnit. Telefonní čísla jsou náhodně generována (k veřejně známé předvolbě operátora systém náhodně přiřadí 6 číslic), případně využíváme další veřejně dostupné zdroje. Se souhlasem klientů využíváme v některých typech výzkumu také telefonní kontakty od klienta čistě pro účely daného projektu.
2

Jan

Dnes mi toto číslo volalo 3x (už je dávno na blacklistu). Já průzkumy někdy vyplňuji, když mi přijdou e-mailem. Vyplním to kdy chci já a když na to mám čas. Ale otravování lidí telefonem kdykoliv se vám zamane a ještě k tomu opakovaně a ještě k tomu když mám vyjádřen nesouhlas s marketingovým voláním a ještě k tomu že když náhodou takový hovor zvednu a důrazně oznámím, že mi nemáte volat a ti vaši lidští roboti to ignorují a snaží se i tak dál mluvit a mlít svou, toje opravdu drzost. To jde jen u nás v Česku. (mám i německé číslo i slovenské číslo a ani jednou se mi to na takovýchto číslech nestalo. Kdyby čísla byla náhodně generovaná jak tvrdíte, proč se mi tedy objevují tyto telefonáty stále dokola a opakovaně? je s podivem, že ve zvýšené míře se mi tyto telefonáty objevují na čísle, které používám pro e-shopy a další elektronickou komunikaci. To je náhoda, co? Nelze se toho zbavit jinak než blokováním. Je to ostuda, že tohle není trestné. A to vaše vylepšování služeb pak dopadne tak, že banka zdraží, skurví to, co léta fungovalo a vymýšlí jak z lidí dostat poplatky za současného snižování kvality. To co mnohé banky dělají určitě není vylepšování vzniklé z reakcí lidí v těchto "průzkumech". Protože to by ty sluřby a poplatky vypadaly úplně jinak. A hovory jsou nahrávány proč? Abyste to pak mohli setříhat, až někdo na dálku "podepéše" nějakou smlouvu a budete tvrdit, že souhlasil i když nesouhlasil? Stačí se zeptat na začátku hovoru na to vaše zasrané nahrávání. každá odpoví ano. To je přesně to ano, co potřebujete a co si pak vložíte kamkoliv potřebujete. proto když už, zásadně odpovídám NE a hovory jakékoli se mi automaticky nahrávají. Kvůli takovým šmejdůj, jako jste vy.

R.

Nechtěla by se IPSOS raději živit něčím smysluplnějším???
před 61 měsíci

Slušný průzkum (Průzkum) nahlásil/a


Volal pán ohledně průzkumu spokojenosti. Hovor byl v pořádku, byl příjemný. Průzkumy jsou v dnešní době potřeba a tak nemám problém vyjádřit svůj názor.
před 62 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


Otravné číslo
před 62 měsíci

Obtěžující hovor nahlásil/a


nezvedat cigarety
před 62 měsíci

Obtěžující hovor nahlásil/a


volaji porad. otrvlavni
před 62 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


Finance trhy aplikace
před 62 měsíci

Obtěžující hovor nahlásil/a


hnus.porad volaji
před 62 měsíci

Průzkum nahlásil/a


dle recenzi
před 62 měsíci

Společnost nahlásil/a


MetLife, průzkum spokojenosti zákazníků, nevidím v tom problém
před 63 měsíci

Průzkum ohledně internet servisu RF banky (Nevyžádaný hovor) nahlásil/a


Údajně dotazník na cca 5 minut. Neviděl jsem důvod diskutovat s cizí osobou o internetovém servisu Reifky, hovor jsem ukončil. Pokud zavolají znovu, dám číslo do blokovaných. Případné problémy okolo jmenované banky nebudu řešit s Ipsos. Telefonista případný problém nevyřeší.
2

Růžena

To sice nevyřeší, ale dostane se to k bance a může to zlepšit služby i jiným klientům. ;)

R.

Růžena - HAHAHA!!!
před 63 měsíci

Call centrum nahlásil/a


volá a nic blokuji
před 63 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


IPSOS - dotazníková agentura
před 63 měsíci

Průzkum nahlásil/a


prieskum

Přidat Komentář