Pro telefonní čísla ve vaší lokalitě (United States) použijte www.shouldianswer.com

Kdo vám volal z 729980221 ?

+420 729 980 221 NEGATIVNí PRůZKUM mobilní číslo Czech Republic

Hodnocení 729980221

  • 305x negativní
  • 38x neutrální
  • 35x pozitivní

Kategorie 729980221

  • 139x Průzkum
  • 81x Telemarketing
  • 40x Call centrum
  • 39x Obtěžující hovor
  • 27x Nevyžádaný hovor
  • 23x Společnost
  • 11x Prozvonění/Tichý hovor
  • 7x Finanční služby
  • 4x Nezisková organizace
  • 4x Automat
  • 3x Podvodný hovor
Telefonní číslo 729980221 má negativní hodnocení. Máme 378 hodnocení a 373 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by mělo patřit do mobilní sítě. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 729 980 221, 00420729980221, 729 980 221, 729980221, +420729980221, tel:+420-729-980-221, +420 729980221

Recenze 729980221 strana 4

Volalo vám toto číslo ? ?
Poslalo vám SMS ? ?
Přijal/a jste hovor ? ?
Důvod nepřijetí: ?
Mluvil/a jste s člověkem? ?
Nabízel vám novou službu nebo produkt? ?
Víte něco o tomto čísle? ? Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení: ?
Zvolte kategorii: ?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ? ?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ? ? Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat? ? Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla? ? Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek: ? Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis: ? Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ? ? Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno ? Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email ? Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace! Zatím jsme shromáždili 373 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!
před 55 měsíci

Něco o poslechu rádia (Průzkum) nahlásil/a


před 55 měsíci

Nevyžádaný hovor nahlásil/a


jsem neslyšící
před 55 měsíci

Průzkum a pořád vyzvání. (Průzkum) nahlásil/a


před 56 měsíci

Společnost nahlásil/a


Průzkum
před 56 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


pořád vyzváni a obtěžuje
před 56 měsíci

Obtěžující hovor nahlásil/a


dlouhý průzkum pro O2
před 56 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


blokuji na zaklade negativních hodnoceni
1

Carda

Taktéž.
před 56 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


Prozvánění
před 56 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


Telemarketing
před 56 měsíci

Vytěřování osobních dat (Průzkum) nahlásil/a


Lidé uvádějí různé účely, jednou průzkum, pak telemarketing. Volají i vícekrát za den. U mě zmeškaný hovor na firemní pevné lince, na základě zjištěných informací číslo do budoucna ignoruji...
před 56 měsíci

Průzkum nahlásil/a


průzkum cez
před 56 měsíci

Průzkum nahlásil/a


pruzkum trhu
před 56 měsíci

Call centrum nahlásil/a


spokojenost s hovorem od Čezu
před 57 měsíci

Průzkum nahlásil/a


Prieskum.
před 57 měsíci

Pokud se nedovolají, volají stále dokola. (Obtěžující hovor) nahlásil/a


před 57 měsíci

Call centrum nahlásil/a


IPSOS Volají kvůli průzkumu lidem, kteří jsou zaregistrovaný na populace.cz
před 57 měsíci

Obtěžující hovor nahlásil/a


Pruzkum práce ????
před 57 měsíci

Průzkum spokojenosti (Finanční služby) nahlásil/a


Dlouhý úvod, pak klasické blabla, volají v pracovní době, odmítl jsem jim cokoliv říct. Věděli, jaké banky jsem klientem, velmi obtěžující zacházení s citlivými informacemi.
před 57 měsíci

Otravný průzkum (Průzkum) nahlásil/a


Již nezvedám, volá tak jednou denně.
před 58 měsíci

Obtěžující hovor nahlásil/a


prozvoneni, dle informací ostatních uděluji negativ
před 58 měsíci

Průzkum nahlásil/a


Zevraj vygenerovanym cislom nic neporusuju, ale otravovat aj tak budu.
před 58 měsíci

Jakýsi průzkum, odvolávali se na ČEZ. (Průzkum) nahlásil/a


před 58 měsíci

Prieskum Dotazníka (Call centrum) nahlásil/a


před 58 měsíci

Společnost nahlásil/a


Ipsos
před 58 měsíci

Call centrum nahlásil/a


Průzkum, dotazník na služby.
před 58 měsíci

Údajný průzkum (Podvodný hovor) nahlásil/a


Nabízí finanční prostředky za vyplnění dotazníku.
před 58 měsíci

Průzkum nahlásil/a


Metlife
před 58 měsíci

Průzkum nahlásil/a


NN průzkum spokojenosti se službami
před 58 měsíci

Jak znemožnit zneužití dat z telefonického dotazování (Call centrum) nahlásil/a


Volá mi opakovaně, proto je na black listu a je u mě už odmítáno automaticky. Zde je několik rad, co dělat při takovýchto hovorech, aby nebylo jednoduché Vaše data (nahrávky) použít proti vám, když už takový telefonát přijmete: - Hovor si nahrávejte a oznamte volajícímu, že hovor právě nahráváte, pro osobní potřebu si můžete nahrávat cokoli, pouze nesmíte nahrávku poskytnout komukoli třetímu a už vůbec ne ji někde sdílet. Nahrávku můžete poskytnout pouze Policii. - Zásadně neříkejte nikdy do telefonu slovo ANO. nejlépe ani slovo "souhlasím" Telefonát obvykle začíná: "máte chvíli čas?", mluvím s panem Novákem" apod. Na to odpovídejte zásadně celou větou bez slova ANO. například "mluvíte s panem Novákem", "teď chvilku času mám". - Pusťte si nahlas rádio či televizi, nebo jiný přehrávač tak, aby to bylo zachytitelné mikrofonem telefonu. jakékoli ruchy na pozadí ztěžují možnost sestříhání nahrávky, souvislá hudba to téměř znemožňuje, neboť po přestříhání vašich slov hudba pak nesedí. Pozor, i to se dá zamaskovat, když bude hudba příliš potichu - Vždy se zeptejte na úplné jméno volajícího tak, aby bylo zřetelně vysloveno a na jméno (nejlépe i IČO) firmy, pro kterou pracuje - Při obvyklém dotazu na souhlas s nahráváním hovoru se před souhlasem (ani na to neodpovídejte ano, ale celou větou bez slova Ano) ptejte vždy na toto: * Kdo je správcem osobních údajů (nahraných dat)? Jméno firmy, IČO * Kde a jak jsou nahrávky archivovány? * Jak jsou zabezpečeny před přístupem neoprávněných osob? * Kde a jakým způsobem mohu žádat o jejich vymazání? - Můžete se zeptat i na jméno jeho nadřízeného, pokud bude volající nepříjemný. To, kdo přesně volá, z jaké firmy volá a kdo je správcem nahrávek telefonátů máte nárok vědět. - Pokud se v telefonátu dostanete až sem, pravěpodobně se jedná o něco alespoň trochu užitečného a můžete se mít menší obavy, že telefonát bude nějakým způsobem zneužit. Souhlaste s nahráním hovoru větou například "vím, že hovor je nahráván"
1

Stanislav

Dobrý den, pouze bych rád k tomu řekl, že záleží na vás jestli se chcete účastnit a nebo ne. Pokud nemáte zájem tak pouze stačí informace, že nemáte zájem a nechcete být kontaktováni a nemusíte si pamatovat tolik věcí.
před 59 měsíci

Obtěžující hovor nahlásil/a


Blokuji na zaklade negativních komentaru

Přidat Komentář