Kdo vám volal z 729980221 ?
+420 729 980 221
NEGATIVNí PRůZKUM
mobilní číslo
Czech Republic
Kategorie 729980221
- 139x Průzkum
- 81x Telemarketing
- 40x Call centrum
- 39x Obtěžující hovor
- 27x Nevyžádaný hovor
- 23x Společnost
- 11x Prozvonění/Tichý hovor
- 7x Finanční služby
- 4x Nezisková organizace
- 4x Automat
- 3x Podvodný hovor
Telefonní číslo 729980221 má negativní hodnocení. Máme 378 hodnocení a 373 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by mělo patřit do mobilní sítě. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 729 980 221, 00420729980221, 729 980 221, 729980221, +420729980221, tel:+420-729-980-221, +420 729980221
Recenze 729980221 strana 4
Volalo vám toto číslo ?
?
Poslalo vám SMS ?
?
Přijal/a jste hovor ?
?
Důvod nepřijetí:
?
Mluvil/a jste s člověkem?
?
Nabízel vám novou službu nebo produkt?
?
Víte něco o tomto čísle?
?
Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení:
?
Zvolte kategorii:
?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ?
?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ?
?
Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat?
?
Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla?
?
Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek:
?
Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis:
?
Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ?
?
Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno
?
Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email
?
Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace
Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace!
Zatím jsme shromáždili 373 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!
před 55 měsíci
Něco o poslechu rádia (Průzkum) nahlásil/a 192.154.196.xxx
před 55 měsíci
Nevyžádaný hovor nahlásil/a 85.239.64.xxx
jsem neslyšící
před 55 měsíci
Průzkum a pořád vyzvání. (Průzkum) nahlásil/a MM
před 56 měsíci
Telemarketing nahlásil/a panda
pořád vyzváni a obtěžuje
před 56 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a 88.212.40.xxx
dlouhý průzkum pro O2
před 56 měsíci
Telemarketing nahlásil/a 109.108.117.xxx
blokuji na zaklade negativních hodnoceni
1
Carda
Taktéž.
před 56 měsíci
Telemarketing nahlásil/a 37.48.2.xxx
Prozvánění
před 56 měsíci
Telemarketing nahlásil/a Leon
Telemarketing
před 56 měsíci
Vytěřování osobních dat (Průzkum) nahlásil/a Martina Nováková
Lidé uvádějí různé účely, jednou průzkum, pak telemarketing. Volají i vícekrát za den. U mě zmeškaný hovor na firemní pevné lince, na základě zjištěných informací číslo do budoucna ignoruji...
před 56 měsíci
Průzkum nahlásil/a 37.48.50.xxx
průzkum cez
před 56 měsíci
Průzkum nahlásil/a 109.105.39.xxx
pruzkum trhu
před 56 měsíci
Call centrum nahlásil/a pepe
spokojenost s hovorem od Čezu
před 57 měsíci
Průzkum nahlásil/a 195.91.19.xxx
Prieskum.
před 57 měsíci
Pokud se nedovolají, volají stále dokola. (Obtěžující hovor) nahlásil/a 77.104.214.xxx
před 57 měsíci
Call centrum nahlásil/a Ell
IPSOS Volají kvůli průzkumu lidem, kteří jsou zaregistrovaný na populace.cz
před 57 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a 46.135.77.xxx
Pruzkum práce ????
před 57 měsíci
Průzkum spokojenosti (Finanční služby) nahlásil/a 185.112.167.xxx
Dlouhý úvod, pak klasické blabla, volají v pracovní době, odmítl jsem jim cokoliv říct. Věděli, jaké banky jsem klientem, velmi obtěžující zacházení s citlivými informacemi.
před 57 měsíci
Otravný průzkum (Průzkum) nahlásil/a Jarda_S
Již nezvedám, volá tak jednou denně.
před 58 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a Iv
prozvoneni, dle informací ostatních uděluji negativ
před 58 měsíci
Průzkum nahlásil/a 158.193.51.xxx
Zevraj vygenerovanym cislom nic neporusuju, ale otravovat aj tak budu.
před 58 měsíci
Jakýsi průzkum, odvolávali se na ČEZ. (Průzkum) nahlásil/a 78.136.133.xxx
před 58 měsíci
Prieskum Dotazníka (Call centrum) nahlásil/a 185.234.249.xxx
před 58 měsíci
Call centrum nahlásil/a Zdeněk
Průzkum, dotazník na služby.
před 58 měsíci
Údajný průzkum (Podvodný hovor) nahlásil/a Samuel
Nabízí finanční prostředky za vyplnění dotazníku.
před 58 měsíci
Jak znemožnit zneužití dat z telefonického dotazování (Call centrum) nahlásil/a Jan Novák
Volá mi opakovaně, proto je na black listu a je u mě už odmítáno automaticky. Zde je několik rad, co dělat při takovýchto hovorech, aby nebylo jednoduché Vaše data (nahrávky) použít proti vám, když už takový telefonát přijmete: - Hovor si nahrávejte a oznamte volajícímu, že hovor právě nahráváte, pro osobní potřebu si můžete nahrávat cokoli, pouze nesmíte nahrávku poskytnout komukoli třetímu a už vůbec ne ji někde sdílet. Nahrávku můžete poskytnout pouze Policii. - Zásadně neříkejte nikdy do telefonu slovo ANO. nejlépe ani slovo "souhlasím" Telefonát obvykle začíná: "máte chvíli čas?", mluvím s panem Novákem" apod. Na to odpovídejte zásadně celou větou bez slova ANO. například "mluvíte s panem Novákem", "teď chvilku času mám". - Pusťte si nahlas rádio či televizi, nebo jiný přehrávač tak, aby to bylo zachytitelné mikrofonem telefonu. jakékoli ruchy na pozadí ztěžují možnost sestříhání nahrávky, souvislá hudba to téměř znemožňuje, neboť po přestříhání vašich slov hudba pak nesedí. Pozor, i to se dá zamaskovat, když bude hudba příliš potichu - Vždy se zeptejte na úplné jméno volajícího tak, aby bylo zřetelně vysloveno a na jméno (nejlépe i IČO) firmy, pro kterou pracuje - Při obvyklém dotazu na souhlas s nahráváním hovoru se před souhlasem (ani na to neodpovídejte ano, ale celou větou bez slova Ano) ptejte vždy na toto: * Kdo je správcem osobních údajů (nahraných dat)? Jméno firmy, IČO * Kde a jak jsou nahrávky archivovány? * Jak jsou zabezpečeny před přístupem neoprávněných osob? * Kde a jakým způsobem mohu žádat o jejich vymazání? - Můžete se zeptat i na jméno jeho nadřízeného, pokud bude volající nepříjemný. To, kdo přesně volá, z jaké firmy volá a kdo je správcem nahrávek telefonátů máte nárok vědět. - Pokud se v telefonátu dostanete až sem, pravěpodobně se jedná o něco alespoň trochu užitečného a můžete se mít menší obavy, že telefonát bude nějakým způsobem zneužit. Souhlaste s nahráním hovoru větou například "vím, že hovor je nahráván"
1
Stanislav
Dobrý den, pouze bych rád k tomu řekl, že záleží na vás jestli se chcete účastnit a nebo ne. Pokud nemáte zájem tak pouze stačí informace, že nemáte zájem a nechcete být kontaktováni a nemusíte si pamatovat tolik věcí.
před 59 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a 86.49.238.xxx
Blokuji na zaklade negativních komentaru