Kdo vám volal z 729929225 ?
+420 729 929 225
NEUTRáLNí CALL CENTRUM
Call centrum - UPC (mobilní číslo)
Czech Republic
Kategorie 729929225
- 124x Call centrum
- 30x Společnost
- 23x Průzkum
- 22x Automat
- 6x Obtěžující hovor
- 5x Nevyžádaný hovor
- 4x Telemarketing
- 4x Služba
- 2x Prozvonění/Tichý hovor
- 1x Ostatní
- 1x Fax
Průzkum spokojenosti se službami call centra UPC. Dvě otázky přes automat.
Telefonní číslo 729929225 má neutrální hodnocení. Máme 222 hodnocení a 217 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by mělo patřit do mobilní sítě. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 729 929 225, 00420729929225, 729 929 225, 729929225, +420729929225, tel:+420-729-929-225, +420 729929225 Recenze 729929225 strana 8
Volalo vám toto číslo ?
?
Poslalo vám SMS ?
?
Přijal/a jste hovor ?
?
Důvod nepřijetí:
?
Mluvil/a jste s člověkem?
?
Nabízel vám novou službu nebo produkt?
?
Víte něco o tomto čísle?
?
Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení:
?
Zvolte kategorii:
?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ?
?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ?
?
Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat?
?
Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla?
?
Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek:
?
Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis:
?
Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ?
?
Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno
?
Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email
?
Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace
Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace!
Zatím jsme shromáždili 217 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!
před 126 měsíci
Call centrum nahlásil/a Horacius
Automat UPC s hodnocením kvality jejich operátorů
před 126 měsíci
UPC-hodnoceni hovoru (Fax) nahlásil/a xxxx
2 otazky, 1-5 jako ve skole a POKUD NECHCETE UZ NIKDY HODNOTIT, na konci zadejte "9", jak vam radej v telefonu. Volat by uz nemeli :)
před 127 měsíci
Call centrum nahlásil/a spachal
zpetne volani upc, kvalita sluzeb
před 128 měsíci
Průzkum nahlásil/a Yoko
Nechci hodnotit furt nejaky hovory!!!
před 130 měsíci
Nevyžádaný hovor nahlásil/a Hulik
UPC hodnocení předchozího mého hovoru s UPC
před 130 měsíci
UPC pruzeni (Obtěžující hovor) nahlásil/a Klothylda
Napred otravovani se smlouvou - kterak zruseni neplatne, za xy let (posledni 4 roky nebyli sto zmenit jak mail, tak dorucovaci adresu). Nyni sahodlouhy telefonat na zaklade otravovani, jak spokojenost (zakaznik, kteremu vymeni nefunkcni kram za jeste starsi, ktery nezvlada byt rychlejsi ani v ramci placene smlouvy) musi byt ocividne povinne spokojen. Nechdte k nim, co slibi v jednom telefonatu, zaprou v druhem. Vlastne tedy nechapu pri neplatnem zruseni, proc tolik minut pruzeni.
před 131 měsíci
Průzkum nahlásil/a pafka
upc - automat na hodnoceni spokojenosti
před 132 měsíci
UPC (Call centrum) nahlásil/a Petr
Prý robot na hodnocení spokojenosti s hovorem s operátorem UPC. Skutečně se mi ozvalo hned po hovoru s operátorkou UPC, ale jakmile jsem hovor vzal, na druhé straně ho zavěsili, což se mi nelíbí.
před 132 měsíci
UPC (Call centrum) nahlásil/a Sylace
UPC
před 132 měsíci
UPC (Call centrum) nahlásil/a Hulik
UPC automat spokojenosti
před 134 měsíci
Telemarketing nahlásil/a Nikča
Volali mi nabídku upc, paní byla příjemná, ale musela jsem ji zklamat. Neměla jsem zájem.
před 134 měsíci
Průzkum nahlásil/a jakak
upc