Kdo vám volal z 729929225 ?
+420 729 929 225
NEUTRáLNí CALL CENTRUM
Call centrum - UPC (mobilní číslo)
Czech Republic
Kategorie 729929225
- 124x Call centrum
- 30x Společnost
- 23x Průzkum
- 22x Automat
- 6x Obtěžující hovor
- 5x Nevyžádaný hovor
- 4x Telemarketing
- 4x Služba
- 2x Prozvonění/Tichý hovor
- 1x Ostatní
- 1x Fax
Průzkum spokojenosti se službami call centra UPC. Dvě otázky přes automat.
Telefonní číslo 729929225 má neutrální hodnocení. Máme 222 hodnocení a 217 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by mělo patřit do mobilní sítě. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 729 929 225, 00420729929225, 729 929 225, 729929225, +420729929225, tel:+420-729-929-225, +420 729929225 Recenze 729929225 strana 7
Volalo vám toto číslo ?
?
Poslalo vám SMS ?
?
Přijal/a jste hovor ?
?
Důvod nepřijetí:
?
Mluvil/a jste s člověkem?
?
Nabízel vám novou službu nebo produkt?
?
Víte něco o tomto čísle?
?
Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení:
?
Zvolte kategorii:
?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ?
?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ?
?
Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat?
?
Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla?
?
Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek:
?
Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis:
?
Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ?
?
Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno
?
Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email
?
Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace
Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace!
Zatím jsme shromáždili 217 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!
před 109 měsíci
Průzkum nahlásil/a UPC
Automatický hovor, požadující hodnocení řešení problémů a chování operátora jednoduše stisknutím čísla známky na klávesnici. Za 15 vteřin ohodnoceno, ani to nebolelo.
před 110 měsíci
Služba nahlásil/a vavrincova
spolecnost upc
před 110 měsíci
Průzkum nahlásil/a pepa
Zpětně hodnocení.Dá se zvládnout v pohodě. Je možnost i zrušit.
před 111 měsíci
Call centrum nahlásil/a Upc
Upc feedback
před 112 měsíci
Call centrum nahlásil/a upc
U PC CENTRUM
před 112 měsíci
Call centrum nahlásil/a Yenny
Zpětné volání UPC k hodnocení předešlého hovoru. Možnost zvolit zrušení takového volání.
před 112 měsíci
Call centrum nahlásil/a Václav
upc - hodnoceni sluzeb, hovor s automatem, dve otazky, v pohode
před 112 měsíci
Call centrum nahlásil/a Mike
Hodnoceni UPC hovoru, moznost odebrani z budoucich hodnoceni.
před 112 měsíci
Call centrum nahlásil/a Vykuk
Hodnoceni hovoru. Kratky hovor s automatem.
před 113 měsíci
Call centrum nahlásil/a Karmina
V pohodě UPC
před 113 měsíci
Call centrum nahlásil/a Jana
Odpovedni hodnoceni hovoru od UPC
před 114 měsíci
Call centrum nahlásil/a Lovecveverek
Rychle hodnocení služeb UPC s nabídkou vyřazení že seznamu
před 114 měsíci
Call centrum nahlásil/a Tyfák
Jedná se o UPC
před 114 měsíci
Call centrum nahlásil/a gorgee
just tried to covince me not to cancel their services
před 115 měsíci
Call centrum nahlásil/a Radek
Jen dva dotazy hodnocení spokojenosti. A možnost zvolit, že už nikdy nechcete UPC takto hodnotit! Proto dávám pozitivní!
před 115 měsíci
Společnost nahlásil/a Krusty
UPC, zpětné volání, zjišťují jak jste byli spokojeni s řešením Vašeho pozadavku
před 115 měsíci
Call centrum nahlásil/a upc
zas aby mohli buzerovat zamestnance jestli vam pomohli
před 116 měsíci
Call centrum nahlásil/a Hoo
Nemuseli by automaticky volat, poněkud to obtěžuje.
před 118 měsíci
Call centrum nahlásil/a wuki
callcentrum UPC
před 118 měsíci
Společnost nahlásil/a Karel
Nechapu, proc zde nekdo dava negativni hodnoceni. Jedna se o firmu UPC, kdy je z tohoto cisla volano POUZE v pripade, ze jste sami na UPC volali. Toto cislo vola po ukonceni hovoru pouze pro zjisteni, zda jste byli s operatorem spokojeni.
před 118 měsíci
Call centrum nahlásil/a Daniel K.
automat asking for rating if previous call
před 119 měsíci
Služba nahlásil/a Internal
otravný
před 120 měsíci
Call centrum nahlásil/a Ranec
UPC - zpetny automaticky hovor pro hodnoceni predchozi komunikace s operatorem UPC
před 120 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a cermina
opruz
před 121 měsíci
Průzkum nahlásil/a Hulik
UPC automat co zjišťuje spokojenost s předchozím hovorem
před 122 měsíci
Call centrum nahlásil/a Espirit
UPC
před 122 měsíci
Ostatní nahlásil/a veru
UPC bezproblémové
před 122 měsíci
Call centrum nahlásil/a tucirepy
call centrum upc hodnoceni hovoru
před 124 měsíci
Call centrum nahlásil/a nedi a
otrava
před 125 měsíci
Průzkum nahlásil/a veru
UPC