Kdo vám volal z 956777955 ?
+420 956 777 955
NEGATIVNí FINANčNí SLUžBY
firemní linka
Czech Republic
Kategorie 956777955
- 678x Finanční služby
- 112x Telemarketing
- 111x Obtěžující hovor
- 97x Call centrum
- 82x Nevyžádaný hovor
- 50x Společnost
- 32x Podvodný hovor
- 11x Prozvonění/Tichý hovor
- 9x Automat
- 4x Průzkum
- 4x Ostatní
- 4x Služba
- 2x Nezisková organizace
- 1x Žertovný hovor
- 1x SMS
Telefonní číslo 956777955 má negativní hodnocení. Máme 1198 hodnocení a 1193 recenzí pro toto telefonní číslo. Telefonní číslo by mělo patřit nějaké firmě. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 956 777 955, 00420956777955, 956 777 955, 956777955, +420956777955, tel:+420-956-777-955, +420 956777955
Recenze 956777955 strana 25
Volalo vám toto číslo ?
?
Poslalo vám SMS ?
?
Přijal/a jste hovor ?
?
Důvod nepřijetí:
?
Mluvil/a jste s člověkem?
?
Nabízel vám novou službu nebo produkt?
?
Víte něco o tomto čísle?
?
Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení:
?
Zvolte kategorii:
?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ?
?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ?
?
Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat?
?
Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla?
?
Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek:
?
Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis:
?
Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ?
?
Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno
?
Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email
?
Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace
Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace!
Zatím jsme shromáždili 1193 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!
před 73 měsíci
Česká Spořitelna (Automat) nahlásil/a Michal
Hlasový Automat nabízí k pojištění a hypoteční...
před 73 měsíci
česká spořitelna (Automat) nahlásil/a 85.163.109.xxx
nikdo jen automat
před 73 měsíci
Call centrum nahlásil/a 37.48.48.xxx
sporitelna
před 73 měsíci
Tváří se, že je z České spořitelny (Finanční služby) nahlásil/a Monika
Dáma se představila jako Čížková z České spořitelny. Věděla, komu volá. Chtěla ověřit datum narození, pro potvrzení, že hovoří se mnou. Následně chtěla souhlas s monitorovaným hovorem. Odmítla jsem, protože mám špatné zkušenosti s telefonáty tohoto typu. Naléhavě až vlezle se snažila přesvědčit mne, že je opravdu z České spořitelny. Hovor jsem ukončila.
3
Rosomák
Úplně, ale úplně to samé. Chtěla po mně datum nar. kvůli ověření totožnosti. Odmítl jsem to pokud mi neřekne čeho se věc týka.
Stále tvrdila, že hovoří za Českou Spořitelnu a bez ověřeni, že jsem to já, nemůže mi podat konkretní informace.Ukončil jsem to slovy, že se do České Spořitelny zastavím.
PS: Vím, že jsem nedával souhlas, aby mně otravovaly 3ti strany, tak se na to točo už těším!
Renata
Naprosto totéž. Velice pochybuji o volání z České spořitelny, protože když jsem slečně oznámila, že ji předem upozorňuji, že jí rodné číslo pro ověření nesdělím (což volající z ČS chce vždycky), ujistila mě, že žádné rodné číslo nepožaduje. Madam se ze mě snažila především vyrazit "ano", údajně z důvodu, že je hovor nahráván a jako že mi tedy může přednést nabídku. Na dotaz o co jde neodpověděla, jen znovu zopakovala svoji otázku: "Mohu pokračovat? Ano?" Když jsem odmítla s čímkoli souhlasit, hovor slečna sama ukončila.
N
Nevolají vám přímo z ČS,
volají za ČS, což je pochopitelný
rozdíl pro kohokoliv s IQ vyšším než 50. Jedná se o externí call centrum, vaše rodné číslo mohou chtít pracovníci (bankéři) přímo z ČS, ti ho totiž již mají, rodné číslo ovšem je zneužitelný údaj, tak bych si dvakrát rozmyslela, komu ho přes telefon budu sdělovat. Každopádně, toto číslo je i přímo uvedeno na oficiálních stránkách ČS, stačí nebýt houpací kůň, a ověřit si to. :)
před 73 měsíci
Vnucovani pojištění karty (Finanční služby) nahlásil/a Martin
před 73 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a PohrebakR
Volaji cca 7x denne. Zablokovano dekuji bohu za Vasi appku
před 74 měsíci
Česká spořitelna (Finanční služby) nahlásil/a Jarek
2
Alena
Myslím, že se dá úspěšně pochybovat o volání z České spořitelny. Jejich hovory bývají poněkud jiné. Spíš jde o nějaké pochybné finanční služby.
N
Nejde o hovory Z ČS, ale ZA ČS z externího call centra
před 74 měsíci
Finanční služby nahlásil/a 178.209.139.xxx
blokovat, blokovat!
před 74 měsíci
Finanční služby nahlásil/a Jan
pojištění proti krádeži karty atd. operátorka byla pěkně rozjetá a málem mě prekecala
před 74 měsíci
Nabídka finanční služby (Finanční služby) nahlásil/a Ina
Pán byl slušný, že má nejnovější informace o poskytovaných službách, odpověděla jsem, že mi nové informace ČS zasílá elektronickou poštou. Že mi to vysvětlí lépe a může být i osobní kontakt. Začal mi nabízet větší finanční podporu, takže to jsem hned odmítla. S tím jsme se rozloučili. Nelíbí se mi toto jednání. Kdybych potřebovala, zařídím si vše sama a osobně!!!
před 74 měsíci
Vyvolávají mi několikrát denně už od 18.2. a nejsem klient ČS (Call centrum) nahlásil/a Rebarbora
Vyvolávají mi několikrát denně už od 18.2. a nejsem klient ČS, takže nemám v plánu ani jim ty telefony brát, já nic nechci, kdybych chtěla, tak si tam zajdu. Mám je na blacklistu a asi to nikdy nevzdaj.
před 74 měsíci
Ceska sporitelna (Finanční služby) nahlásil/a 80.188.239.xxx
U me maji teda vydrz, mam nastesti vaší appku. Ale v notifikacich vidim že mi volaji treba třikrát denně. A uz to trva déle jak týden.
1
Katka
To samé, mám číslo už od loňského roku na blacklistu, protože jsem za den měla od nich 16 nepřijatých hovorů denně. A teď to začíná znovu :(
před 74 měsíci
Finanční služby nahlásil/a njunjuniu
Prostě starost o klienty ČS.Normalně jsme si domluvili schůzku a hotovo.
před 74 měsíci
představí se jako pracovník ČS a první co chce, je rodné číslo (Podvodný hovor) nahlásil/a Michal
před 74 měsíci
Hádám že nějaký podvod (Finanční služby) nahlásil/a Tom
Člověk co tvrdí, že je z České Spořitelny - požaduje po mě rodné číslo jako ověření že mluví se správnou osobou - nic nepovím a po několikáté se ho ptám čeho se hovor týká - nic konkrétního neřiká - po tom co začnu být protivný a naposledy se ho ptát čeho se hovor týká tak zavěsí. Raději neposkytujte žádné informace
před 74 měsíci
nebrat (Obtěžující hovor) nahlásil/a 88.103.220.xxx
před 74 měsíci
Česká spořitelna (Finanční služby) nahlásil/a 194.228.79.xxx
před 74 měsíci
Finanční služby nahlásil/a 37.48.0.xxx
ceska sporitelna. nabidka sluzeb
před 74 měsíci
Call centrum nahlásil/a 89.24.40.xxx
Česká spořitelna
před 74 měsíci
Nezvedat (Finanční služby) nahlásil/a Nik
před 74 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a 92.43.56.xxx
nezajímá mě
před 74 měsíci
afektovaná matrona, finanční služby (Finanční služby) nahlásil/a duji
před 74 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a 188.175.139.xxx
neustale volajici a otravny
před 74 měsíci
Česká spořitelna (Finanční služby) nahlásil/a Veronika
Chtěla po mě pouze odpověď ANO nebo Ne. Tím, že jsem ji odpověděla "jojo" zopakovala požadavek. Opět jsem neodpověděla, tak dáma hovor ukončila, že když neodpoví ANO nesmí v nabídce dál pokračovat.. Njn
1
N
Gratuluji Vám k úspěšnému mrhání času operátorů z externího call centra. Jasně Vám operátorka řekla, že chce slyšet buď ANO nebo NE, pokud nesouhlasíte, není problém říci NE, hovor by v tomto bodu skončil. Slovo ‘jojo’ je v tomto případě bráno jako výsměch, a rozhodně to není bráno jako souhlas.
před 74 měsíci
Finanční služby nahlásil/a 77.48.97.xxx
nabídka fin .sluzeb
před 74 měsíci
Obtěžují vás kvůli investici (Telemarketing) nahlásil/a Daniel
před 74 měsíci
Pojištění, bankovní služby (Call centrum) nahlásil/a 109.81.210.xxx
Pojištění, bankovní služby
před 74 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a oli
katastrofa volano 20x za den i o vikendech a treba i v devet vecer.
před 74 měsíci
snížení splátek u České spořitelny . (Finanční služby) nahlásil/a J.Jirka
Dejte si pozor , když již tedy hovoříte .Neříkejte hlavně ANO . Může to být považováno za souhlas s uzavření smlouvy .