Kdo vám volal z 790422181 ?
+420 790 422 181
NEGATIVNí FINANčNí SLUžBY
mobilní číslo
Czech Republic
Kategorie 790422181
- 17x Finanční služby
- 11x Telemarketing
- 6x Nevyžádaný hovor
- 5x Call centrum
- 3x Průzkum
- 2x Prozvonění/Tichý hovor
- 1x Ostatní
- 1x Podvodný hovor
Telefonní číslo 790422181 má negativní hodnocení. Máme 46 hodnocení a 42 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by mělo patřit do mobilní sítě. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 790 422 181, 00420790422181, 790 422 181, 790422181, +420790422181, tel:+420-790-422-181, +420 790422181
Recenze 790422181
Volalo vám toto číslo ?
?
Poslalo vám SMS ?
?
Přijal/a jste hovor ?
?
Důvod nepřijetí:
?
Mluvil/a jste s člověkem?
?
Nabízel vám novou službu nebo produkt?
?
Víte něco o tomto čísle?
?
Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení:
?
Zvolte kategorii:
?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ?
?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ?
?
Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat?
?
Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla?
?
Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek:
?
Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis:
?
Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ?
?
Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno
?
Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email
?
Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace
Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace!
Zatím jsme shromáždili 42 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!
Prozvonění/Tichý hovor nahlásil/a 195.113.249.xxx
Nebrat revize smluv (Telemarketing) nahlásil/a Já
Revize smluv nebo co.. zavěsil jsem pro klid duše .doporučuji blokovat a nezvedat .
“Kontrola” mých pojistných smluv, ze někdo je přijde zkontrolovat (Finanční služby) nahlásil/a Sisi
Revize smluv u osob do 59 let (Finanční služby) nahlásil/a Sedli
Pojistky (Finanční služby) nahlásil/a 2a00:11b1:1060:1d33:3441:b86d:ca3c:a46axxx
Finanční služby nahlásil/a 88.146.132.xxx
Jak je možné ,že mi vúbec volaji zmet i
prý klientská linka Generali (Finanční služby) nahlásil/a 194.212.250.xxx
Klientské centrum XY (Finanční služby) nahlásil/a Illi
Slečna se představila jako klientské centrum, které reviduje smlouvy pro klienty do 59 let. Až na opakovaný dotaz sdělila, že pracuje pro různé banky. Snažila se o dohodnutí osobní schůzky s "expertem". Poté jsem hovor ukončila.
představili se jako nekonkrétní "společnost klientské centrum" (Nevyžádaný hovor) nahlásil/a Anon
klientské centrum (Finanční služby) nahlásil/a AK
"Klientské centrum" nabízí kontroly smluv. Rychle jsme se rozloučili.
nebrat, řikaji že prevence ale je to Telemarketing (Telemarketing) nahlásil/a Petra
Popis viz níže sedí. Nebrat. (Telemarketing) nahlásil/a UB40
Finanční služby nahlásil/a 109.81.7.xxx
Nabídka kontroly pojistných smluv "klientské centrum". Snaží se vnutit schůzku se svým odborníkem. Naštěstí byla paní příjemná a pochopila, že nemám zájem a ani čas na nějakou schůzku.
Klientské centrum (Finanční služby) nahlásil/a 193.179.166.xxx
Po dotazu z jaké jsou firmy mi bylo řečeno, že se jedná o společnost klientské centrum. Chtěli si domluvit schůzku ohledně pojistných smluv a možných změnách atd. Působilo to na mě jako podvod, tak jsem odmítl. Nijak se semnou nedohadovala a rozloučila se.
Klienstské centrum (Finanční služby) nahlásil/a AR
ÚDajně jakési Klientské centrum, že ke mně někdo přijde a zkontroluje mi pojistné smlouuvy.
nevyžádaný hovor (Telemarketing) nahlásil/a teri
Paní se představila jako "Zákaznické centrum" a neřekla ani svoje jméno. Nevyžádaný hovor.
podvodníci (Finanční služby) nahlásil/a Martin
Snaží se, aby to působilo, že se jedná o hovor z pojišťovny. Po mém dotazu, zda mají s těmi pojišťovnami smlouvu slečna zavěsila.
Prý průzkum pojištění (Průzkum) nahlásil/a Iva
Nahráváný hovor, prý průzkum ohledně pojistných smluv.. nezájem, zavěšeno.
nepříjemna a nechtěla sdelit informace kdo je co je a od kud vola (Finanční služby) nahlásil/a pier
nezvedat podvodnici nabizeji predelani pojistek a tvrdi ze je nejaka kontrola preventivni
Nevyžádaný hovor nahlásil/a MTZ Uživatel
Údajně klientské centrum. když začala paní vyjmenovávat všechny možné pojišťovny hovor jsem ukončil
Pojistné smlouvy (Call centrum) nahlásil/a 82.202.90.xxx
Telemarketing nahlásil/a MTZ Uživatel
Průzkum, kontrola pojistných smluv, nabídka a návštěva pojišťovacího specialisty
Ostatní nahlásil/a 94.242.104.xxx
Pojišťovací služby nevyžádané
Nabízeli pojistné produkty (Finanční služby) nahlásil/a Rrreee
Po krátkém poslechu, který je monitorován, mi paní sdělila že volá k uzavřeným pojistným smlouvám... žádné smlouvy jsem neuzavřela a tak jsem hovor ukončila
Nabídka kontroly pojištění (Finanční služby) nahlásil/a 195.113.148.xxx
Klientské call centrum (Finanční služby) nahlásil/a Michal
Klientské call centrum, žádná vaše banka - ihned jsem zavěsil a číslo zablokoval
Pod zástěrkou kontroly chyb se snaží vylákat info o smlouvách (Podvodný hovor) nahlásil/a Jitka Cardová
Představují se jako Klientské centrum! Tvrdí, že mají na starosti klienty různých pojišťoven a řeší možné chyby v pojistných smlouvách. Tváří se jako správci Vašich smluv. Vytáhnou z Vás příjmení, věkovou kategorii, adresu trvalého i příp. přechodného bydliště. Dožadují se 20minutové nezávazné osobní schůzky, na kterou si má tzv. klient připravit veškeré pojistné smlouvy, takže z nich načerpají citlivé údaje, které lze zneužít. Přitom se naopak tváří, že Vaše smlouvy znají a spravují a chtějí s klienty probrat možné nedostatky. Podvod. Když jsem paní upozornila, že si nebudu žádné smlouvy připravovat, a chtěla, aby si je na schůzku připravil a přivezl člověk, který se mnou chce jejich nedostatky konzultovat, reagovala tak, že schůzku ruší. Že jde o podvod, několikrát odmítla, a již jasněji formulovala, že jde o nezávaznou schůzku, na které by konzultovali nedostatky v jakýchkoli pojistných smlouvách, které mám někde uzavřené. Název společnosti je Benefit Investment, což zjistíte až na dotaz.