Kdo vám volal z 779998041 ?
+420 779 998 041
NEGATIVNí FINANčNí SLUžBY
mobilní číslo
Czech Republic
Kategorie 779998041
- 75x Finanční služby
- 8x Telemarketing
- 6x Nevyžádaný hovor
- 5x Obtěžující hovor
- 5x Call centrum
- 3x Podvodný hovor
- 1x Průzkum
- 1x Služba
Telefonní číslo 779998041 má negativní hodnocení. Máme 104 hodnocení a 99 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by mělo patřit do mobilní sítě. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 779 998 041, 00420779998041, 779 998 041, 779998041, +420779998041, tel:+420-779-998-041, +420 779998041
Recenze 779998041 strana 3
Volalo vám toto číslo ?
?
Poslalo vám SMS ?
?
Přijal/a jste hovor ?
?
Důvod nepřijetí:
?
Mluvil/a jste s člověkem?
?
Nabízel vám novou službu nebo produkt?
?
Víte něco o tomto čísle?
?
Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení:
?
Zvolte kategorii:
?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ?
?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ?
?
Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat?
?
Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla?
?
Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek:
?
Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis:
?
Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ?
?
Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno
?
Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email
?
Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace
Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace!
Zatím jsme shromáždili 99 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!
před 44 měsíci
Paní z Klientského centra finančních služeb. (Finanční služby) nahlásil/a Petr M.
Hovor prý nahráván. Snaha o revizi pojistných smluv. Začalo to otázkou na věk. Když jsem se zeptal, jaké smlouvy chtějí revidovat, tak odpověď vyzněla ve smyslu takovém, že zastupují všechny pojišťovny a teprve vlastně na základě dalších položených otázek zjistí, jaké smlouvy. Když jsem paní odpověděl, že určitě nic nepotřebuji revidovat a že se s ní loučím, tak odpověděla, že určitě zavolají znovu. :-/ Tak uvidíme.
před 44 měsíci
klientské centrum (Finanční služby) nahlásil/a 91.103.167.xxx
Stejně jako všichni. Kontrola pojistných smluv a jestli mi je méně než 55 let. Slečna se pak ještě zlobí, že jsem nepříjemný.
před 44 měsíci
Finanční služby nahlásil/a 193.85.228.xxx
finanční služby
před 44 měsíci
Nevyžádaný hovor (Finanční služby) nahlásil/a 85.135.55.xxx
On: Slyšíme se? Já: Bohužel! :-)
před 44 měsíci
Vydával se za zástupce pojišťovny přitom jediný účel byl předělat (Finanční služby) nahlásil/a 46.135.73.xxx
Vydával se za zástupce pojišťovny přitom jediný účel byl předělat a vydělat bez zájmu o člověka
před 44 měsíci
Revize smluv (Finanční služby) nahlásil/a Filip
První dotazy směřovaný na smlouvy o životním pojištění a zda mi bylo více jak 55let. Při dotazu zda paní může zopakovat název firmy(společnosti) arogantně odpověděl, že už to říkala a že je z firmy klientské centrum a zeptala se jak se asi jmenuje moje firma. Poté zavěsila.
před 44 měsíci
Po zvednutí se nikdo neozve (Telemarketing) nahlásil/a Lenka
Po zvednutí se nikdo neozve
před 44 měsíci
klientske centrum , tvrdí, že v okolí je jejich pojištovací agent (Call centrum) nahlásil/a Pavlína
arogantní paní, která by mi chtěla přes agenta předelat vsechny pojistky...
před 44 měsíci
Aktualizace pojistných smluv (Finanční služby) nahlásil/a 185.200.108.xxx
Paní rovnou řekla termíny schůzky, při čemž jsem o žádnou schůzku nestala..
před 44 měsíci
Arogantní člověk, co nutí revize pojistných smluv. (Finanční služby) nahlásil/a Tom
před 44 měsíci
Když řeknete, že je Vám nad 50 let, sami to položí :)))) (Finanční služby) nahlásil/a 193.150.25.xxx
před 44 měsíci
Nabízení revize pojištění (Finanční služby) nahlásil/a Ilona
Arogantní pán,představil se jménem, firmu drmolil,že nešlo rozumět,říkal,že volá ohledně mých pojištění,říkala jsem,že vše i má pojistka je na manžela,to ho nezastavilo,ptal se jestli mám 55let a když jsem mu řekla,že by to měl vidět,když má naše pojistky a ptala jsem se na společnost odkud volá,tak zavěsil s tím,že jsem neposlouchala a nebude se se mnou bavit,takže asi tak ????????????
před 44 měsíci
Pojistné smlouvy (Finanční služby) nahlásil/a Bert
Pojistné smlouvy
před 44 měsíci
Kontrola pojistnych slmuv (Podvodný hovor) nahlásil/a Oldrich
Jakmile jsem položil otázku, ze které společnosti volá (nezmínila), volající (Katka Fialova) řekla, že neposlouchám a zavěsila. Ověření pojistných smluv začalo otázkou, zda je mi více jak 55 let, dál jsme se nedostali.
před 44 měsíci
Jakmile jsem se zeptal o jakou jde firmu tak ženská zavěsila. (Finanční služby) nahlásil/a Jakub
před 44 měsíci
Nezvedejte (Podvodný hovor) nahlásil/a Lenka
Jakmile jsem položila otázku, ze které společnosti volá (přeslechla jsem), volající řekla, že ze Klienského centra, že očividně neposlouchám. Řekla jsem, TAK DOST, že s takou firmou podepsanou smlouvu nemám. Položila telefon ani neřekla na slyšenou. V úvodní větě chtěla ověřovat moje data, :--oooooo
před 44 měsíci
Kontrola pojistných smluv (Finanční služby) nahlásil/a Nikola
Arogantní pán, nabízí kontrolu všechno pojistných smluv, když ho odmitneš, hned se vnutí dal a pořad otravuje
před 44 měsíci
Pojistné smlouvy (Finanční služby) nahlásil/a Ehwaz
Neví s kým mluví, neznají jméno, nabízejí přehodnocení všech vašich pojistných smluv, hovor nahrávají
před 44 měsíci
Bankovní služby - naháněči a otravové. (Finanční služby) nahlásil/a Tomáš
před 44 měsíci
Pojišťovací šmejd (Finanční služby) nahlásil/a Petr
Klientské centrum, prý volá v zastoupení všech pojišťoven (je krásné, že se naše pojišťovny umí pěkně spojit a táhnout za jeden provaz. :D), kde na mě vzali kontakt mi neřekli, že prý mají přístup ke smlouvám. Na otázku proč se mě ptal na věk, když je na smlouvách také už nedokázal odpovědět. Spustil již jen kolovrátek o tom, že v oblasti je odborník a navštíví mě s kontrolou smluv. Odmítl jsem s tím, že pokud je něco špatného ve smlouvách, nechť se na ně podívají, když je tam všechny mají. Odpověď na rozloučení nečekejte, "nashledanou" vám nikdy neřeknou. Červené tlačítko to jistí.
před 44 měsíci
Klienské centrum (Finanční služby) nahlásil/a Marie
Pán byl arogantní, když jsem zjistila, že opět volá Klientské centrum ohledně revize smluv, rovnou jsem řekla, že nemám zájem, to ho neodradilo a dál mě nutil do hovoru a tahal ze mě údaje. Tak jsem zavěsila
před 44 měsíci
Pojištění (Finanční služby) nahlásil/a 90.181.111.xxx
před 44 měsíci
velmi nepříjemný hovor (Finanční služby) nahlásil/a .
Paní na druhém konci se představila a že volá z klientského centra, zda mi je 55 let a že mi musí zkontrolovat smlouvy v rámci prevence. Moje otázka zněla z jaké firmy volná. Sdělila mi, že z klientského centra. Tak jsem pochopila, že je to nevyžádaný hovor. Paní jsem poděkovala a sdělila, že na to mám svého financního poradce a všechny pojistné smlouvy mám v pořádku. V tu chvíli začala být nepříjemná, že díky tomu přijdu o peníze a že mi pošle jejich člověka. Sdělila jsem podruhé slušně že nemám zájem. Paní mi řekla, že mě budou kontaktovat zítra, protože je to v rámci prevence a musím se s nimi domluvit. Takový hovor jsem ještě nezažila.
před 44 měsíci
banka (Finanční služby) nahlásil/a jarka
před 44 měsíci
Finanční služby nahlásil/a 185.93.60.xxx
nabízí investice, akcie
před 44 měsíci
klientské centrum a ověření věku +55 let. Začala mi nutit p (Finanční služby) nahlásil/a 185.52.217.xxx
před 44 měsíci
pojištění (Finanční služby) nahlásil/a 194.50.240.xxx
před 44 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a JD
Paní přesně neřekla o co jde a chtěla po mě mé osobní údaje. Když jsem se zeptal kde na mě sehnala kontakt a co přesně nabízí, tak byla pěkně nepříjemná a položila mi telefon.
před 44 měsíci
Nabízí kontrolu smluv. (Finanční služby) nahlásil/a Vasil
Zavěsila bez pozdravu
před 44 měsíci
Nabídka kontroly smluv (Call centrum) nahlásil/a Kristina
Prý zaměstnanec společnosti call centrum a že mi přijde nějaký specialista zkontrolovat smlouvy. Neodradilo ani to, že jsem řekla, že vše řeší můj finanční poradce, stále zkoušel vnutit schůzku, tak jsem zavěsila