Kdo vám volal z 778029372 ?
+420 778 029 372
NEGATIVNí TELEMARKETING
mobilní číslo
Czech Republic
Kategorie 778029372
- 8x Telemarketing
- 4x Call centrum
- 3x Nevyžádaný hovor
- 1x Služba
- 1x Prozvonění/Tichý hovor
Telefonní číslo 778029372 má negativní hodnocení. Máme 17 hodnocení a 16 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by mělo patřit do mobilní sítě. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 778 029 372, 00420778029372, 778 029 372, 778029372, +420778029372, tel:+420-778-029-372, +420 778029372
Recenze 778029372
Volalo vám toto číslo ?
?
Poslalo vám SMS ?
?
Přijal/a jste hovor ?
?
Důvod nepřijetí:
?
Mluvil/a jste s člověkem?
?
Nabízel vám novou službu nebo produkt?
?
Víte něco o tomto čísle?
?
Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení:
?
Zvolte kategorii:
?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ?
?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ?
?
Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat?
?
Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla?
?
Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek:
?
Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis:
?
Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ?
?
Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno
?
Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email
?
Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace
Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace!
Zatím jsme shromáždili 16 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!
eon - energie (Služba) nahlásil/a petra
před 79 měsíci
Nevyžádaný hovor nahlásil/a Dan
Nabídka energie
před 81 měsíci
Telemarketing nahlásil/a 91.221.212.xxx
nabídka elektřiny
před 82 měsíci
Telemarketing nahlásil/a 37.188.189.xxx
Nabídka tonerů, volají z různých čísel.
před 82 měsíci
Call centrum nahlásil/a 46.175.179.xxx
nevím zase nějaká nabídka
před 84 měsíci
Při přijetí hovoru hrála hudba (Prozvonění/Tichý hovor) nahlásil/a Miky
Po přijetí hovoru hrála nějaká španělská hudba.
před 86 měsíci
Telemarketing nahlásil/a 93.153.2.xxx
levna eletrika
před 92 měsíci
Nevyžádaný hovor nahlásil/a 80.92.252.xxx
před 94 měsíci
Nevyžádaný hovor nahlásil/a 37.188.246.xxx
Nezvedla jsem to.
před 95 měsíci
Call centrum nahlásil/a Jan
Paní velmi slušná, ale nabízela tonery. Zřejmě plošné volání firmám.
před 97 měsíci
Technicke nastaveni elektromeru (Call centrum) nahlásil/a Jirka
Pani volala a ani se nepredstavila. Chtela projednat technicke nastaveni elektromeru pro spolecnost, ktera ma na uvedene adrese pouze korespondencni adresu.
před 97 měsíci
Snaží se vnutit s nabídkou EONu, ale tvrdí, že to nabídka není. (Call centrum) nahlásil/a Novák
Očividné klamavé jednání ve vztahu ke spotřebiteli.
před 99 měsíci
E-ON - paní nabízí jejich výhodné energie (Telemarketing) nahlásil/a Peggynka
před 100 měsíci
nebrat (Telemarketing) nahlásil/a T.
Nedá se dovolat zpět, takže marketing
před 109 měsíci
Prodej elektřiny po telefonu E-ON (Telemarketing) nahlásil/a NoName
Snaží se sjednat za každou schůzku ohledně nabídky elektřiny, odmítá poslat nabídku jiným způsobem.
před 113 měsíci
E.ON (Telemarketing) nahlásil/a Jakub
Paní nabízí služby E.ONu - dosti nevybíravím způsobem, představí se a řekne, že potřebuje nutně mluvit s majitelem přípojky číslo XY ohledně nějaké záležitosti, když jí sdělíte, že od nich žádné služby nemáte, že jde asi o omyl a už začínáte mít nervy, jestli někde není nějaký technický problém, tak řekne, že je to naprosto v pořádku a začne se ptát na vyúčtování a nabízí přechod k nim.