Pro telefonní čísla ve vaší lokalitě (United States) použijte www.shouldianswer.com

Kdo vám volal z 771185726 ?

+420 771 185 726 NEGATIVNí FINANčNí SLUžBY mobilní číslo Czech Republic

Hodnocení 771185726

  • 159x negativní
  • 1x neutrální

Kategorie 771185726

  • 84x Finanční služby
  • 21x Nevyžádaný hovor
  • 16x Telemarketing
  • 11x Podvodný hovor
  • 9x Call centrum
  • 9x Průzkum
  • 7x Obtěžující hovor
  • 3x Automat
Telefonní číslo 771185726 má negativní hodnocení. Máme 160 hodnocení a 155 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by mělo patřit do mobilní sítě. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 771 185 726, 00420771185726, 771 185 726, 771185726, +420771185726, tel:+420-771-185-726, +420 771185726

Recenze 771185726 strana 2

Volalo vám toto číslo ? ?
Poslalo vám SMS ? ?
Přijal/a jste hovor ? ?
Důvod nepřijetí: ?
Mluvil/a jste s člověkem? ?
Nabízel vám novou službu nebo produkt? ?
Víte něco o tomto čísle? ? Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení: ?
Zvolte kategorii: ?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ? ?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ? ? Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat? ? Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla? ? Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek: ? Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis: ? Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ? ? Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno ? Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email ? Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace! Zatím jsme shromáždili 155 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!
před 10 měsíci

Průzkum nahlásil/a


Prý pojistné smlouvy pro lidi nad 50 let a tipla hned co jsem jí řekl, že hovor taky nahrávám
před 10 měsíci

Revize pojistných smluv (Finanční služby) nahlásil/a


Paní mi chtěla vnutit druhý den do baráku kolegu aby se mi podíval na pojistné smlouvy a zkontroloval jestli jsou ok. Netušila u koho a jaké smlouvy mám, ani kolik mi je let. Po chvíli otázek na které nedokázala odpovědět jsem ji slušně oznámil že nic nechci a položil.
před 10 měsíci

Obtěžující hovor nahlásil/a


Po oznámení že si hovor také nahraju. zavěsil
před 10 měsíci

Neprědstavil se ani, jen že volá z klientského centra… (Finanční služby) nahlásil/a


před 10 měsíci

Klientské centrum.. (Finanční služby) nahlásil/a


Po mé otázce o jakou firmu jde, mi bylo sděleno, že klientské centrum a zbytek jsem se nedozvěděla, pán zavěsil..
před 10 měsíci

Chyby v mých pojistných smlouvách (Finanční služby) nahlásil/a


před 10 měsíci

Pojistky (Finanční služby) nahlásil/a


Otravný telefonující, odvolával se na stávající pojišťovnu a chtěl zkontrolovat původní pojistku
před 10 měsíci

nátlakem nabízel revizi smluv a rovnou "vysílal pracovníka" (Finanční služby) nahlásil/a


před 10 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


hledají faktické chyby v pojistných smlouvách
před 10 měsíci

Kladou otázky tak aby z Vás dostali "Ano" (Podvodný hovor) nahlásil/a


Zvedám telefon s klasickým "haló?" "Dobrý den, tady Jana Nováková (nepamatuji si jak se madam jmenovala)ze společnosti klientské centrum. Slyšíme se?" já "Já Vás slyším." madam "Slyšíme se?" já "Co potřebujete?" madam "Volám v zástupu společnosti klientské centrum. Náš hovor bude nahráván, souhlasíte? já "Kdo že jste?" madam "Pracuji pro klientské centrum. Staráme se o pojistné smlouvy čsob, generalli atd. (jmenovala asi 4 další co si nepamatuji, ale všechno velké společnosti které rozhodně svoji hlavní činnost budou delegovat na pochybnou společnost se jménem "klientské centrum"). Mám na starost pojistné smlouvy zákazníků do 59 let, patříte do této kategorie?" já "Já mám od Vás nějaký produkt?" madam "Ano a aby jsme mohli pokračovat potřebuji si ověřit Váš věk. Je Vám do 59 let?" já "Vy nevíte komu voláte?" madam si tipla špatné jméno... ale tak jako tak jsem jí požádal aby si mé číslo a další údaje smazala před ukončením hovoru. Proč jsem přesvědčený, že šlo o podvodný hovor? - Jednotlivé pojišťovny mají své vlastní oddělení pro péči o zákazníky a klientská centra. I kdyby tuto činnost delegovali na externí firmu, pochybuji že by chtěli aby ta firma zároveň pracovala i pro všechny jejich konkurenty. - Společnost / firma ze které hovor přišel se jmenuje "klientské centrum" což je očividně záměrně zavádějící název aby lidi zmátli že jde o klientské centrum jejich pojišťovny. - Všechno co paní říkala končilo otázkou na Ano/Ne. Vzhledem k tomu že se dnes dají uzavírat smlouvy po telefonu Vaše Ano je vše co podvodníci potřebují aby vás ožebračili. Kdykoliv si mojí identitu někdo chtěl ověřit po telefonu tak se ptal třeba na první 4 číslice z rodného čísla, na číslo smlouvy nebo datum jejího uzavření... nikdy to nebyly otázky na Ano/Ne. Navíc kdyby opravdu chtěla ověřit věci na které se ptala tak by po dvou pokusech nezkoušela jinou otázku na Ano/Ne, ale opakovala by kontrolní otázku na kterou "potřebovala" odpověď.
před 10 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


nabidka upravy pojisteni.
před 10 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


neodbytná nabídka přepracování pojštění
před 10 měsíci

Smlouvy (Podvodný hovor) nahlásil/a


Pan chtěl schůzku,doma v praci v kavárně ohledně smluv pojištění co platím,abych se na ně prý mohla spolehnout. Když jsem odmítla s tím,že si zajdu na pobočku,zavěsil.
před 10 měsíci

Finanční služby. Snaha donutit mě k osobní schůzku na mé adrese!! (Finanční služby) nahlásil/a


Nabídka konzultace + pojistky. Nejdříve se pán zeptal, zda mi je více jak 59 let, na to jsem odpověděla, že ne. Tak prý to je v pořádku, že má na starosti lidí do 59 let. Snažil se mi domluvit schůzku s jejich pracovníkem na mé adrese bydliště. Že prý konzultace správnosti pojistek. Když jsem sdělila,že na to nemám čas, tak se jen rozloučil a hovor ukončil.
před 10 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


klientské centrum
před 10 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


pozor smejdi
před 10 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


pojistné smlouvy
před 10 měsíci

Nevyžádaný hovor nahlásil/a


Klientské centrum, životní pojištění, povinné ručení, nezájem. Jen nechápu, že mě na to aplikace neupozornil, když mám aktuální verzi, a je zde nějakých 105 negativních reakcí.
před 10 měsíci

Hrůza (Telemarketing) nahlásil/a


Obtěžující arogantni
před 10 měsíci

vnucování schůzky za každou cenu je nutné se sejít. apel na důlež (Obtěžující hovor) nahlásil/a


vnucování schůzky za každou cenu je nutné se sejít. apel na důležitost. Arogantní přístup a nakonec po pár dotazech zavěsil
před 10 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


pojišťovny, kontrola smluv
před 10 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


Pozor, mají pocit Vám předělávat pojistné smlouvy.
před 10 měsíci

Šmejdská společnost Klientské Centrum (Call centrum) nahlásil/a


Volají "pravidelně". Úplně poprvé chtěli řešit moje pojišťovací smlouvy - když jsem se jich zeptal, odkud volají, tak že "společnost Klientské centrum" a že "zastupují pojišťovny", kterých několik vyjmenovali. Na to, kterou moji smlouvu chtějí řešit, nebyli schopní odpovědět. Od té doby okamžitě zavěšuji, když se představí.
před 10 měsíci

Revize pojistných smluv kvůli "faktickým chybám" (Finanční služby) nahlásil/a


chtěli revidovat moje pojistné smlouvy kvůli údajným faktickým chybám. Chtěli si ověřit věk klienta..
před 10 měsíci

Klientske centrum (Finanční služby) nahlásil/a


Pani volala ze je potreba pro mou ochranit revidovat pojistne smlouvy. Na dotaz ceho se to tyka vyjmenovala vsechny mozne pojistovny (generali, csob.. atd atd.) Na opakovany dotaz odkud vola . tak Udajne klientskeCentrum2024. Jeste par dotazu zpusobilo zaveseni hovoru :)
před 10 měsíci

Call centrum nahlásil/a


klientské centrum ohledně pojištění
před 10 měsíci

Klientské centrum (Finanční služby) nahlásil/a


Stejná zkušenost jako ostatní uživatelé zde, představení jako klientské centrum, zeptali se na věk jestli souhlasí do 59 let, chtěli udělat schůzku a revizi nějakých mých smluv. Po mé první reakci zavěsili.
před 10 měsíci

Firma Klientské centrum (Podvodný hovor) nahlásil/a


Představil se jako firma Klientské centrum s tím, že má pro mě velmi důležité informace ohledně mých smluv. A pak se mě zeptal, jestli je mi do 59 let. Když jsem se oheadil, že když mi volá ohledně mých smluv, tak by měl vědět kolik je mi let a jaké mám smlouvy, tak telefon okamžitě típnul.
před 10 měsíci

klientské centrum, pro klienty do 59 let a jestli to souhlasí, že (Finanční služby) nahlásil/a


klientské centrum, pro klienty do 59 let a jestli to souhlasí, že nechtějí, abych byl krácený na pojistném plnění, nevěděli, jaké mám smlouvy, tak tipovali, pak nátlakově, že musí proběhnout osobní setkání a kdy ke mně můžou přijít, dnes, zítra v 19h.
před 10 měsíci

Klientské centrum (Nevyžádaný hovor) nahlásil/a


Přidat Komentář