Kdo vám volal z 734160011 ?
+420 734 160 011
NEUTRáLNí SPOLEčNOST
mobilní číslo
Czech Republic
Kategorie 734160011
- 63x Společnost
- 22x Call centrum
- 15x Telemarketing
- 12x Služba
- 10x Nevyžádaný hovor
- 9x Obtěžující hovor
- 6x Prozvonění/Tichý hovor
- 5x Podvodný hovor
- 4x Průzkum
- 3x Automat
- 2x Žertovný hovor
- 2x Finanční služby
Telefonní číslo 734160011 má neutrální hodnocení. Máme 153 hodnocení a 149 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by mělo patřit do mobilní sítě. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 734 160 011, 00420734160011, 734 160 011, 734160011, +420734160011, tel:+420-734-160-011, +420 734160011
Recenze 734160011 strana 5
Volalo vám toto číslo ?
?
Poslalo vám SMS ?
?
Přijal/a jste hovor ?
?
Důvod nepřijetí:
?
Mluvil/a jste s člověkem?
?
Nabízel vám novou službu nebo produkt?
?
Víte něco o tomto čísle?
?
Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení:
?
Zvolte kategorii:
?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ?
?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ?
?
Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat?
?
Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla?
?
Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek:
?
Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis:
?
Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ?
?
Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno
?
Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email
?
Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace
Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace!
Zatím jsme shromáždili 149 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!
před 35 měsíci
Podvod (Call centrum) nahlásil/a Aleš
Volá prý z EONu kvůli navýšení záloh na energie. Prý mi to přišlo dopisem a ona to musí nastavit... Dopis z EONu žádný nepřišel i kdyby ano tak po telefonu nic neřeším. Poslal jsem ji do "háje". S EONem to nemá nic společného.
před 35 měsíci
Zástupce EON (Call centrum) nahlásil/a Luděk
Oznámení o navýšení záloh na elektřinu asi na dvojnásobek. Natvrdo sjednocení ceny nízkého i vysokého tarifu. Uváděná spotřeba v minulém roce o 1,1 MWh vyšší než podle vyúčtování. Vyúčtování jsem obdržel před 2 dny a jsou v něm zálohy na celý příští rok. Tedy ke dni vyúčtování EON neznal výši zálohy na příští rok, ale za dva dny mě telefonicky oznámí, že bude dvojnásobná? Velmi podivné jednání a z uvedeného nevěřím, že zastupují EON. Podstatné však je, že mají všechna osobní data a přesně. Vše jsem odmítnul a reakce byla, že se mě někdo jiný ozve ohledně další jiné úpravy.
před 35 měsíci
Podozrenie na podvod (Call centrum) nahlásil/a Jan
Telefonat mal o mne zakladne informacie typu meno, sluzbu atd. Ked sa ma zacali pytat na citlive informacie tak sa mi to nezdalo tak som to zlozil.
před 35 měsíci
Sobota - údajně společnost EON (Podvodný hovor) nahlásil/a Michaela V.
Prý EON, který své zákazníky běžně neobtěžuje telefonáty... Volala jsem s infolinkou a tohle telefonní číslo neznají, nepatří k nim a hlavně nikdo nevolá v sobotu ve 12 hodin... Takže jednoznačně podvod.
před 35 měsíci
Prý eon , navýšení záloh (Call centrum) nahlásil/a Poko
před 35 měsíci
E.ON (Služba) nahlásil/a Radka
E.ON - paní z call centra mi oznámila novou výši záloh. Bez jakýchkoliv nových nabídek.
před 36 měsíci
EON - oznámení o nové výši záloh (Call centrum) nahlásil/a Ales
Paní pouze oznámila novou výši záloh. Znala pouze adresu. Neznala číslo smlouvy, nevěděla novou cenu za energie. V podstatě měla jen oznámit, že dojde k navýšení. Nic nechtěla potvrdit. Nemyslím si, že by se jednalo o podvod. Pouze se jednalo o naprosto zbytečný telefonát.
před 36 měsíci
Nuti lidi rikat na vse ano,aby se upsali čertu (Průzkum) nahlásil/a Tomas
před 36 měsíci
call centrum, v zastoupení Eon s cílem navýšit zálohy (Call centrum) nahlásil/a 77.242.93.xxx
Paní mi oznámila zvýšení cen na trhu, že to musí přenést na zákazníky a že mi musí automaticky navýšit zálohy. Chtěl jsem vědět aktuální ceník po skončení fixace, podle kterého by se ty zálohy navyšovaly a to mi nesdělila, stejně tak jsem nesouhlasil s navýšením záloh automaticky dle historické spotřeby na jimi určenou výši.
před 36 měsíci
Zvýšení záloh EON (Obtěžující hovor) nahlásil/a 93.153.100.xxx
Paní mi oznámila, že mi trojnásobně zvednou zálohy, když jsem řekl, že s tím nesouhlasím, ať mi to pošle písemně, práskla mi bez rozloučení telefonem...
před 36 měsíci
at se jeste opavaží zavolat, baba (Nevyžádaný hovor) nahlásil/a naštvaná máma
akorat plaší lidi s nepravdivými informacemi...takovýhle individua platíme ze statních peněz
před 36 měsíci
údajně E.ON (Nevyžádaný hovor) nahlásil/a Pan Odběratel
Paní mi předčítala údaje ze smlouvy, prý kvůli případné aktualizaci a chtěla se mnou dohodnout navýšení ceny. Asi se zbláznila. Údaje měla správné, ale neznala např. frekvenci zálohových plateb. Buď to byl ****, který nějak přišel ke skutečným datům nebo byla paní skutečně z E.ONu, ale rozhodně by ji měli vyhodit za nezpůsobilost. Hovor jsme velice rychle ukončili. Po telefonu zásadně nic nevyřizuji.
1
Mon
Dnes telefonát v naprosto stejném duchu, máme více odborných míst, paní motala páté přes deváté. Zítra to oznámým na Eonu. Také po telefonu také nic neřeším!
před 37 měsíci
EON (Služba) nahlásil/a Vojta
Paní jen zjišťovala po zaslání vyúčtování jestli všemu rozumím a jestli s něčím nepotřebuji poradit. Jinak ok
před 38 měsíci
údajně pracovník E.ONu (Služba) nahlásil/a Hana
Oznámil navýšení ceny, prý mi končí smlouva (přitom ji mám uzavřenou do 9/2023), ale že bychom mohli učinit nějakou dohodu, odmítla jsem v jeho rychlé řeči něco řešit, tak telefon rychle položil.
před 39 měsíci
EON (callcentrum pracující pro EON) (Služba) (Call centrum) nahlásil/a Radek Hajda
EON (callcentrum pracující pro EON) (Služba) nahlásil/a Martin Monitorovaný hovor, call centrum, které pracuje pro EON. Informaovali o WEBU jejich firmy. Informace měli dobré (adresu, email, tel číslo atp.), nejednalo se o podvodný telefonát. Nenabízeli jiné služby, nenabízeli jiného poskytovatele
1
No name
Zajímavé, že Martin o měsíc dříve psal stejným stylem.. takže aspoň víme, kam nasměrovat policii ????
před 39 měsíci
opruz (Telemarketing) nahlásil/a mm
před 40 měsíci
EON (Nevyžádaný hovor) nahlásil/a 193.165.97.xxx
obtezujici nevyzadany hovor
před 40 měsíci
EON - chtěli navýšit zálohy (Služba) nahlásil/a 81.19.4.xxx
před 40 měsíci
Smart vyhodnotil podezření na spam (Obtěžující hovor) nahlásil/a Endy
Smart vyhodnotil podezření na spam. Volání opakovaně, obden
před 40 měsíci
EON (callcentrum pracující pro EON) (Služba) nahlásil/a Martin
Monitorovaný hovor, call centrum, které pracuje pro EON. Informaovali o zvýšení záloh. Informace měli dobré (adresu, email, tel číslo atp.), nejednalo se o podvodný telefonát. Nenabízeli jiné služby, nenabízeli jiného poskytovatele. Ověřil jsem si že, zvýšení platby jde na stejný účet jako předchozí platby. Pán na druhém konci byl příjemný, ale bylo slyšet, že spěchá (asi toho teď mají hodně).
před 40 měsíci
Eon - zvýšení záloh (Call centrum) nahlásil/a zákazník eon
Společnost, která údajně vypomáhá společnosti E-on, kdy jsem byl informován o zvýšení záloh (o jednu třetinu). Když jsem se zeptal, o kolik se zvyšují ceny energií oproti nynější situaci nebyli schopni odpovědět. Na žádost, zda-li by mi tyto informace mohli zjistit a zaslat do emailu, mi bylo odpovězeno, abych si sám zavolal na linku E-on nebo stáhl jejich aplikaci. Když jsem oponoval, že když chtějí něco navýšit, tak by měli vědět, proč a z jakého důvodu, tak to prý neví. Na žádost o kontaktování pracovníka, který ví mi nebylo vyhověno.
před 40 měsíci
E-on (Automat) nahlásil/a Zákazník E-on
Velmi nepříjemný hovor od E-on. Prý že navyšují zálohu. Tak se ptám, jestli to můžou takto jednostranně udělat. Prý že "ne, nemusíte s tím souhlasit." A pak se během hovoru 5x zeptá, jestli nechci navýšit zálohu ????♂️ Takže jsem musel 5x říct, že nechci.
před 40 měsíci
zvýšení záloh po telefonu (Nevyžádaný hovor) nahlásil/a Marcela
Představil se E-ON s jednáním o zvýšení záloh
před 41 měsíci
Svým jednáním poškozují společnost E-on (Telemarketing) nahlásil/a Eva
Se společností E-on mám spoustu let velmi dobré zkušenosti. A tohle je podle mě, až trestné jednání. Tím E-on poškozují, jen mě trošku zaráží, že paní věděla, můj telefon, mojí adresu a dokonce moje datum narození. A tím chci říct, kde je ochrana osobních údajů ?
2
Lenka
Toto telefonní číslo patří společnosti, která pro E-on je najatá a vše je jak má být. Tuto skutečnost jsem si přímo na zákaznické lince E-on ověřila osobně. Proto paní vše o vás a odběrovém místě ví.
No name
Telefon, jméno, adresu a datum narození si zjisti kdejaký podvodník.. obchoduje se s databázemi.. spíš jestli znají vaší aktuální výši záloh, to už by byl oříšek..
před 41 měsíci
Vydávali za EON, přitom nejsou z EON (Nevyžádaný hovor) nahlásil/a Lenka
Volala paní, že mám nedoplatek na energii, když jsem řekla, že to není možné, že je vše uhrazené, tak mi začala říkat, že to může být špatně nastavené atd. a mohl by to být problém spojený s DPI. Když jsem po ní chtěla, aby se podívala, tak mi řekla, že do systému nemá přístup, že dostala pokyn jen zavolat a informovat, že dělá jen svou práci, kterou ji nařídil šéf. Volala jsem na EON a tam mi bylo řečeno, že mám vše v pořádku a jejich zaměstnanci, kteří by mi volali, že nemám zaplaceno, by přístup do systému měli, a že z jejich společnosti mi určitě nikdo nevolal, protože by tam měli poznámku, kdy a kdo mě kontaktoval. Podle mě je to nefér jednání, vydávat se za někoho jiného.
před 42 měsíci
E-on (Společnost) nahlásil/a Ivana
Informace o navýšení plateb za energie, další produkty E-om.
před 42 měsíci
e-on - kontrola a nastavení vyúčtování (Společnost) nahlásil/a dav
E-on, kontrola a nastavení vyúčtování
před 46 měsíci
Společnost nahlásil/a MTZ Uživatel
E-on, kontrola a nastavení vyúčtování, milý pan vše vysvětlil
před 47 měsíci
EON, kontrola vyúčtování (Společnost) nahlásil/a Roman
Kontrola nastavení plateb E.ON. Milý operátor, zkontroloval nastavení, vše vysvětlil, nabídnul prostor pro otázky, popřál pěkný den. Šlo to určitě celé vyřešit e-mailem, ale takové hovory mi nevadí.