Pro telefonní čísla ve vaší lokalitě (United States) použijte www.shouldianswer.com

Kdo vám volal z 730779379 ?

+420 730 779 379 NEGATIVNí FINANčNí SLUžBY mobilní číslo Czech Republic

Hodnocení 730779379

  • 80x negativní
  • 1x neutrální

Kategorie 730779379

  • 35x Finanční služby
  • 16x Telemarketing
  • 13x Podvodný hovor
  • 5x Obtěžující hovor
  • 4x Nevyžádaný hovor
  • 3x Call centrum
  • 3x Průzkum
  • 2x Prozvonění/Tichý hovor
Telefonní číslo 730779379 má negativní hodnocení. Máme 81 hodnocení a 76 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by mělo patřit do mobilní sítě. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 730 779 379, 00420730779379, 730 779 379, 730779379, +420730779379, tel:+420-730-779-379, +420 730779379

Recenze 730779379

Volalo vám toto číslo ? ?
Poslalo vám SMS ? ?
Přijal/a jste hovor ? ?
Důvod nepřijetí: ?
Mluvil/a jste s člověkem? ?
Nabízel vám novou službu nebo produkt? ?
Víte něco o tomto čísle? ? Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení: ?
Zvolte kategorii: ?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ? ?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ? ? Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat? ? Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla? ? Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek: ? Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis: ? Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ? ? Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno ? Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email ? Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace! Zatím jsme shromáždili 76 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!

Telemarketing nahlásil/a


pojistovaci smejdi
1

Bezejmenná

Lžete. Nešiřte lži když o firmě nic nevíte
před 19 měsíci

Nabidka "revize" pojistnych smluv (Finanční služby) nahlásil/a


Scenar vesmes stejny, jako zde popisuji ostatni. Tak nejdriv jsem operatora povaril na nazvu jeho spolecnosti. Protoze ten nazev, ktery deklaroval neexistuje a reakce operatora na mou otazku "z jake spolecnosti volate? to, co rikate, neexistuje" byla "tak pockejte, ja si to musim najit" EHM... :-). Nasledne to same, dotaz na vek, vyjmenovani nekolika etablovanych pojistoven/bank na trhu, pak velmi neodbytne nalehani (i kdyz jsem mu rekl, ze sam jsem pojistovaka x let delal) na sjednani schuzky. Skoda, zapomnel jsem se pozeptat na to telefonni cislo, kde na me vzali. Nebyl jsem uplne pripraven :-)
před 25 měsíci

Klientske centrum (Finanční služby) nahlásil/a


Operator se po přijetí hovoru uvedl, ze vola z Klientského centra a hovor je monitorován. Po upřesňujícím dotazu z jakého centra odpověděl, ze klientského centra 365 s.r.o. Po dotazu, kde vzali moje číslo, protože si nejsem vědomí, ze bych jim dal sve číslo neodpověděl a hned zavěsil.
před 29 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


Firma Klientské centrum. Nabidky pojištění. Přesně daný scénář manipulativního hovoru.
před 30 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


Revize smluv
před 30 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


pojišťovnictví, dosti vlezlé...
před 30 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


Finanční služby/ podvod
před 30 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


Nebrat
před 30 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


Pojistky
před 30 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


Prej kontrola pojištění a ani neví pojišťovnu
před 30 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


Chtějí kontrolovat pojistky a sjednavaji schůzku hned na druhý den. vtiraji se domů. paní byla milá a s negativní odpovědi neměla problém.
před 30 měsíci

Kontrola pojistných smluv, otravný a nevyžádaný hovor (Finanční služby) nahlásil/a


před 30 měsíci

Podvodný hovor nahlásil/a


Nepředstaví se, chtějí kontrolovat pojistky a tím se vtírají do domů či bytů.
před 30 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


otravné volání. pojistky
před 30 měsíci

Call centrum nahlásil/a


pojistky atd..
před 30 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


otrava s pojištěním, zavěsila jsem...
před 30 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


nabídka nějakého pojištění
před 30 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


pojištění
před 30 měsíci

Revize pojistné smlouvy a následná schůzka (Podvodný hovor) nahlásil/a


Byl jsem nemocný a s teplotou doma. V tom mi zavolalo číslo 730 779 379. Volající paní naprosto přesně trefila moje pojistky. Sdělil jsem bydliště. Pak se ptala jestli mi je více jak 50 let. Následně jsem **** potvrdil schůzku další den u mě doma. Pak mi došlo, že je to divné. Následující den jsem dělal, že nejsem doma. Přijela mladá paní v černé Audi A4 (Sedan) 9T9 0107. A volalo mi číslo 725 053 322 (další na zablokování). Doufám, že po této chybě mi dají pokoj. Vždy jsem telemarketing a tyto podobné podoby odpálkoval, ale ve slabosti jsem udělal chybu.
před 30 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


nabízí kontroly všech pojištění. otravné.
před 30 měsíci

Průzkum nahlásil/a


Otravný průzkum ohledně pojištění
před 30 měsíci

Lhal, že je z mé pojišťovny (Podvodný hovor) nahlásil/a


Lhal, že je z klientského centra moji pojistovny. Když jsem se ho zeptal, kterou konkrétně pojišťovnu zastupuje, vyjmenoval několik nejznámějších pojišťoven. Když jsem se zeptal, co po mně chce, tak mi tvrdil, že se v mé oblasti bude pohybovat odborník, který posoudí mé smlouvy. Když jsem chtěl vědět, jakou oblast má na mysli, neodpověděl a začal znovu o odborníkovi, tak jsem zavěsil. Klasický ****.
před 30 měsíci

Podvod po telefonu (Podvodný hovor) nahlásil/a


Pan byl neodbytny chtel mi poslat domu nekoho kdo by mi ,,kontroloval” smlouvy. A když jsem mu rikala ze nemám zájem tak mi rikal furt to samé. Ze je to nezbytne nutné. Když jsem se ho zeptala zda ví s kým vola rekl náhodné jméno a pak ze to musí být asi omyl.
před 30 měsíci

Prý call centrum mě pojišťovny . Ale já pojistky nemám žádné (Finanční služby) nahlásil/a


1

Bezejmenná

Lžete. Nikdo nikdy neřekl Klientské centrum vaší pojišťovny????????‍♀️
před 30 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


neodbytný pán, finanční služby
před 30 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


nabízí pojištění, když jsem se jich zeptal odkud mají moje číslo, tak se paní chtěla ujistit, jestli volá správné osobě a prý omyl ????
před 30 měsíci

Průzkum nahlásil/a


pruzkum k pojistnym smlouvam
před 30 měsíci

Několik týdnů se snaží, ale marně. Neotvírám. (Finanční služby) nahlásil/a


Když neodpovídám, proč se stále snaží? Asi je to mimoň.
před 30 měsíci

nabízení oprav faktických chyb ve smlouvách (Podvodný hovor) nahlásil/a


pán byl velmi ukecaný... příjemný hlas... no když jsem se ho ptala proč ho zajímá jestli mi bylo padesát tak si to hezky okecal tím že mají určitou cílovou skupinu a bla bla... pak mi vyprávěl že za mnou na 20 minut přijede člověk co mi zkontroluje FAKTICKÉ CHYBY ve smlouvách... takové chyby které neodhalí ani pojištovna ani poradce... jen ten jeho proškolený pracovník...no a když jsem mu řekla že nechci tak se mnou probíral proč nechci a proč sem nepochopila co mi nabízí, že když pojistné plnění bude nižší než čekám tak pak už zpětně se mnou nikdo nic nevyřeší a od toho je ten jeho člověk.. když jsem pánovi řekla že nechci aby jezdil za mnou domů nebo mi koukal do smluv tak mi řekl že klidně může přijít za mnou do práce ale to že mi bude cizí člověk koukat do smluv na to už nereagoval... jen mlel že je nějaké GDPR na základě kterém on se mnou nemůže měnit smlouvy... vlastně by mě zajímalo co se pak děje při té schůzce...bohužel nejsem tak statečná abych to zjistovala... no závěr hovoru byl že mi pán nepřímo řekl že jsem blbá když jsem nepochopila co mi nabízí....asi po 10minutách se mnou ten rozhovor vzdal...
před 30 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


Nabídka pojištění.
1

Bezejmenná

Revize stávajících pojistných smluv. Nelžete

Přidat Komentář