Pro telefonní čísla ve vaší lokalitě (United States) použijte www.shouldianswer.com

Kdo vám volal z 730779294 ?

+420 730 779 294 NEGATIVNí FINANčNí SLUžBY mobilní číslo Czech Republic

Hodnocení 730779294

  • 132x negativní
  • 5x neutrální

Kategorie 730779294

  • 85x Finanční služby
  • 16x Telemarketing
  • 11x Obtěžující hovor
  • 7x Call centrum
  • 7x Nevyžádaný hovor
  • 6x Podvodný hovor
  • 4x Prozvonění/Tichý hovor
  • 1x Průzkum
Telefonní číslo 730779294 má negativní hodnocení. Máme 137 hodnocení a 132 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by mělo patřit do mobilní sítě. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 730 779 294, 00420730779294, 730 779 294, 730779294, +420730779294, tel:+420-730-779-294, +420 730779294

Recenze 730779294 strana 3

Volalo vám toto číslo ? ?
Poslalo vám SMS ? ?
Přijal/a jste hovor ? ?
Důvod nepřijetí: ?
Mluvil/a jste s člověkem? ?
Nabízel vám novou službu nebo produkt? ?
Víte něco o tomto čísle? ? Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení: ?
Zvolte kategorii: ?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ? ?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ? ? Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat? ? Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla? ? Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek: ? Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis: ? Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ? ? Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno ? Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email ? Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace! Zatím jsme shromáždili 132 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!
před 60 měsíci

agresivní telemarketing - šmejdi (Telemarketing) nahlásil/a


Pan vola z firmy Klientskeho centra, ktera nabizi revizi pojistnych smluv pracovnikem v terenu ( krouzi kolem vas :D ). Na zvidave dotazy, kdo je, proc je, zacne byt arogantni. Dlouze jsem se mu vysmal nechal ho mluvit a na zaver jeho monologu jsem mu rekl,ze nemám žádnou pojistnou smlouvu. Byl smutny, ze si z nej delam legraci. Nic jineho si nezaslouzil.
před 60 měsíci

Volají na náhodně vygenerovana čísla (Finanční služby) nahlásil/a


...více méně stejný průběh jak píšou ostatní... a operátor mi opakoval, ze neví s kým mluví kvůli GDPR (ochraně osobních údajů) a ke konci jsem z nej dostal to, ze volají na náhodně vygenerovaná telefonní čísla. Hrozná fraška.
před 60 měsíci

Otravují s nabídkou kontroly pojistných smluv (Finanční služby) nahlásil/a


Paní mi hned řekla, že hovor je monitorovaný a jestli je mi prý víc než 55 let. Prý že by se k nám zítra mohl stavit někdo zkontrolovat pojistné smlouvy, že můžou být neaktuální a cosi kdesi.. nebyla vyloženě nepříjemná ale musel jsem jí asi 5x zopakovat, že o to nemám zájem než to definitivně vzdala. Ale aspoň se slušně rozloučila.
před 60 měsíci

Revize pojisteni (Finanční služby) nahlásil/a


v okoli je nas pracovnik, ktery vam zreviduje spravnost smluv. Z jake jste pojistovny? Jsme klienteske centrum. Rikam nemyslite, ze kdybych mel neco spatne, tak me kontaktuje primo pojistovna? Pry myslite, ze na to maji pojistovny cas? Rikam myslim, ze ano.. Tak mi to polozila... Zase ztracenych 5 minut, ktere mi uz nikdo nevrati
před 60 měsíci

Pojisteni (Finanční služby) nahlásil/a


Zmena pojisteni.
před 60 měsíci

Kliencke centrum (Finanční služby) nahlásil/a


Jak níže už uvedli prede mnou nabytí přepočítání pojistek . Ze se v mém okolí zítra bude pohybuje jejich zástupce. Ze by mi zjednala schůzku. Já můj dotaz jake moje okoli mi nebyla schopna říci kde se ten jejich člověk pohybuje . Tak jsem to sní ukončil .
před 60 měsíci

Klientské centrum - revize stávajících smluv (Finanční služby) nahlásil/a


NEBRAT A ZABLOKOVAT!!! Paní školená v asertivním vystupování zahájila konverzaci kontrolní otázkou, zda je mi více než 55 let :). Hned si se mnou chtěla sjednat schůzku na kontrolu stávajících smluv, vysvětlit na co mám nárok a začala strašit, že mi budou pojišťovny krátit plnění pokud nebudu mít od nich potvrzení, že mi bylo vše vysvětleno a zkontrolováno. Při mém - zdůrazňuji - mírně zvýšeném hlasu (neboť tyto šmejdy, pijavice a zloděje nesnáším) a konstatování, že nic nechci a nepotřebuji, že si vše zařizuji sama a na přímo s pojišťovnama, mě začala osočovat že na ni křičím a jsem na ni hrubá, dokonce mi jinými slovy sdělila, že jsem hloupá protože tuto službu odmítám. Kdy toto bude trestné a vymizí ze světa??
před 60 měsíci

kontrola pojistných smluv.... (Finanční služby) nahlásil/a


před 60 měsíci

Klientské centrum (Finanční služby) nahlásil/a


Příšerné, pán mi nabízel revizi smluv, nechtěl nic vysvětlit a když jsem si odmítla sjednat schůzku a sdělit mu, jaké mám pojistky, choval se arogantně. Číslo jsem zablokovala.
před 60 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


Revize pojištění, ani smykem
před 60 měsíci

Kontaktní centrum - sjednání schůzky (Call centrum) nahlásil/a


Z pracoviště zvaného Kontaktní centrum chtěli u mne sjednat návštěvu. Paní řekla že zastupují všechny pojišťovny a že mi ušetří. Řekl jsem, že jsem s pojišťovnou v kontaktu, že si u své pojišťovny ověřím zda jí mohou zastupovat a zavolám zpět. Nejde se k ním dovolat, zněla odpověď a z mé strany hovor skončil. Takové praktiky pokládám za nedůvěryhodné. Myslím, že jsem právě ušetřil čas i peníze.
před 61 měsíci

Podvodný hovor (šmejd) (Finanční služby) nahlásil/a


Z Klientského centra, prý kontrola pojistných smluv. Náhodně vygenerované číslo. Velmi pochybné argumenty bez žádných jasných informací. Nekalá praktika!
před 61 měsíci

Nabídka revize smluv (Finanční služby) nahlásil/a


Stejne jako pani Katerina níže: volal muž a představil se ze vola z klientského centra ohledně revize smluv. Když jsem mu řekl ze mi neřekl z jaké firmy, sdělil ze mi jasně řekl na začátku, ze vola z firmy Klientské centrum - tedy zavádějící, aby to vypadalo, jako ze vola z vaši pojišťovny. Nekalá praktika. Blokuji si číslo.
před 61 měsíci

Šmejd (Finanční služby) nahlásil/a


Volal pán, že zítra ke mně přijde na revizi staávajících pojistných smluv. Vyjmenoval široký okruh pojištění. Zeptala jsem se odkud volá, z které pojištovny a on se obořil, že to říkal n azačátku a pak zavěsil. Jak na takové lidi upozornit policii?
před 61 měsíci

**** (Podvodný hovor) nahlásil/a


Jsou to zloději a lháři, rovnou je pošlete do ****. Tváří se jako "Vaše pojišťovna", arogantní chování.
před 61 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


pry klientske centrum. Aby mi zkontrolovali me stavajici smlouvy. rekla jsem, ze mam sveho poradce, na to mi bylo receno, ze ten zustava. tak jsem rekla, ze nemam cas to resit a on mi arogantne rekl, ze to je neco jinyho, nez ze mam sveho poradce...a tim jsem hovor ukoncila
před 61 měsíci

šmejdi (Finanční služby) nahlásil/a


Pán se vnucoval, na otázku z jaké společnosti je odpověděl neurčitě. Chtěl si domluvit schůzku kvůli pojistkám na zítřek. Ptal se jestli mi je více než 55 let. Měl protichůdné informace - jakmile jsem si toho všiml, začal být nepříjemný. Pak jsem zavěsil. - Škoda, že si vzpomenu vždycky až potom, že takovýmhle se má říct hned na začátku, že si hovor také nahrávám. :)
před 61 měsíci

kontrola smluv (Finanční služby) nahlásil/a


Arogantní paní, viz níže, po dotazu co potřebuje vyjmenovala smlouvy, které mi chce kontrolovat (nástřelem 3 kusy), po opakovaném dotazu co potřebuje, chtěla vědět jestli mi je víc než 55 let, po dotazu na co to potřebuje, neurvale sdělila, že mě potřebuje zařadit, na další dotaz z jakého titulu mě chce zařazovat se (pozor) urazila, že ni tedy nemusí volat a (jupííí) ZAVĚSILA! :-D
před 61 měsíci

šmejdi ... klasika (Finanční služby) nahlásil/a


klasický šmejdi
před 61 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


Rovnou se zvali na schůzku ohledně pojistek.
před 61 měsíci

Nabídka konzultace pojistných smluv (Telemarketing) nahlásil/a


Paní odmítala sdělit, z jaké společnosti vola, vždy mě odbyla, ze vola ze zákaznického centra. Sdělila mi, ze ke mě chce poslat konzultanta, aby mi sdělil nové podmínky k mé pojistné smlouvě. K jaké, to mi nebyla schopna říci. Také mi údajné nové podmínky ke smlouvě nemohla poslat do e-mailu. Když zjistila, ze u mě nepochodi a přestalo ji bavit odpovídat na mé dotazy, dost nevybirave až agresivně hovor ukončila.
před 61 měsíci

Opakovaně obtěžuje občany našeho města! Nebrat! (Finanční služby) nahlásil/a


Nejde o žádného zástupce žádné pojistné či jiné společnosti! Ověřeno! Opakovaně obtěžuje občany našeho města i v době přísné karanteny!! Nebrat!!!
před 61 měsíci

Vulgární agresor (Telemarketing) nahlásil/a


Stejný hovor, jako popsal níže Martin a když jsem se ho po jeho proslovu zeptal, jakou smlouvu máme společně uzavřenou, prohlásil "zase další ****" a položil to. Dostat tak toho zm*da do ruky...
před 61 měsíci

Průzkum nahlásil/a


pojišťovák ,
před 61 měsíci

Naštvaný pán (Finanční služby) nahlásil/a


Pán se zeptal na věk, jestli jsem měl 55let. Dále mi oznámil, že se zítra staví a provede kontrolu pojistných smluv a jejich případnou úpravu. Vyloženě se cpou do domu. Tak jsem mu poděkoval, že si případně zajdu na svojí pojišťovnu a že může klidně déle spát. Následně se zeptal, co jim tam řeknu.... oznámil jsem mu, že jim předložím jeho telefonní číslo a jeho nabídky. Pán se ihned naštval a byl nepříjemný. Následně jsem se "slušně" rozloučil a hovor ukončil.
před 61 měsíci

Opravdu musím souhlasit, že tak vlezlého člověka jsem nezažil. (Telemarketing) nahlásil/a


Pán se hned ujal slova, nenachá vás ani slušně říct, že o jeho služby nemáte zájem. Naopak, zvýší hlas i rychlost mluvy, aby vás doslava přeřval. Prostě mít ho po ruce, je to na přes držku.
před 61 měsíci

Arogantní až agresivní pán s velkým nátlakem. (Finanční služby) nahlásil/a


před 61 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


silent call, nobody reacted tichý hovor, nikdo se neozval
před 61 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


nezvedat úchyláci přes pojistky
před 61 měsíci

Kontrola pojistných smluv (Finanční služby) nahlásil/a


Arogantní pán, který si nechtěl nechat vysvětlit, že o jejich služby nestojím. S takovým jednáním jsem se ještě nesetkala!!!

Přidat Komentář