Pro telefonní čísla ve vaší lokalitě (United States) použijte www.shouldianswer.com

Kdo vám volal z 730779214 ?

+420 730 779 214 NEGATIVNí FINANčNí SLUžBY mobilní číslo Czech Republic

Hodnocení 730779214

  • 92x negativní
  • 1x neutrální

Kategorie 730779214

  • 60x Finanční služby
  • 11x Telemarketing
  • 6x Obtěžující hovor
  • 5x Call centrum
  • 4x Nevyžádaný hovor
  • 2x Podvodný hovor
  • 2x Automat
  • 2x Prozvonění/Tichý hovor
  • 1x Dluhová služba
Telefonní číslo 730779214 má negativní hodnocení. Máme 93 hodnocení a 88 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by mělo patřit do mobilní sítě. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 730 779 214, 00420730779214, 730 779 214, 730779214, +420730779214, tel:+420-730-779-214, +420 730779214

Recenze 730779214

Volalo vám toto číslo ? ?
Poslalo vám SMS ? ?
Přijal/a jste hovor ? ?
Důvod nepřijetí: ?
Mluvil/a jste s člověkem? ?
Nabízel vám novou službu nebo produkt? ?
Víte něco o tomto čísle? ? Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení: ?
Zvolte kategorii: ?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ? ?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ? ? Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat? ? Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla? ? Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek: ? Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis: ? Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ? ? Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno ? Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email ? Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace! Zatím jsme shromáždili 88 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!

Arogance a tupost (Finanční služby) nahlásil/a


Tak takhle špatnou zkušenost s pojišťovacím telemarketingem jsem dlouho neměla... Nabízí služby prohlédnutí smluv a opravu údajných chyb. Došlo nakonec až na křik z mé i jeho strany. Na mé opakované tvrzení, že nemám o žádné služby zájem mi bylo bylo pořád odpovidano, že i když mi někdo přijde domů opravit chyby ve smlouvách tak mi přece žádnou službu nenabízí a já nemám co odmítat.
před 61 měsíci

Nabídka kontroly pojistných smluv odmítla jsem že nemám zájem (Telemarketing) nahlásil/a


Volal pán ptal se jestli mi je 55 let nabizel kontrolu pojistných smluv za účelem jestli v nich není chybička když jsem odmítala jeho nabidky a že jsem v práci říkal že zavolá příští týden když jsem řekla že nemám zájem tak prý kdybych si to třeba rozmyslela
před 61 měsíci

Pojistné smlouvy (Call centrum) nahlásil/a


volala paní, z klientského centra, opakovaně odmítla uvést, z jaké je společnosti, a místo toho se snažila získat osobní údaje, na mé asertivní dotazy se urazila a sama hovor vytípla
před 68 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


nabízí pomoc finančního poradce
před 69 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


Otravné vnucování.Nebrat
před 70 měsíci

Volají náhodně na vygenerované číslo, udájně v souldau s GDPR o č (Finanční služby) nahlásil/a


před 70 měsíci

nové smlouvy (Finanční služby) nahlásil/a


paní se představila jako klientské centrum České pojišťovny! Věděla jméno, věděla nebo si tipla že máme smlouvu na pojištění domácnosti. Chtěla dělat změny ve smlouvách, že přijede a doveze nové smlouvy.
před 70 měsíci

Automat (Automat) nahlásil/a


Po přijetí hovoru nikdo nemluví, po zpětném volání už zazní automat: Dovolali jste se mimo pracovní dobu.
před 70 měsíci

Pojistné smlouvy (Podvodný hovor) nahlásil/a


Člověk mi zavolá a vyhrkne hromadu slov, ve který jsem jen rozeznal název Pojistné smlouvy. Chtěl po mě znát osobní informace (datum narození atd.). Když jsem se otázal, jakou společnost zastupuje, pověděl: Už jsem ji sdělil... Odpověděl jsem, že jsem ji přeslechl a jestli by to nemohl zopakovat. V ten moment zavěsil...
před 70 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


negativní, neprijemni
před 70 měsíci

Financni sluzby (Finanční služby) nahlásil/a


Pani z jakehosi klientskeho centra ( jmeno neuvedla) nabizi prehodnoceni pojistnych smluv na osobni schuzce u me doma. Po ujisteni ze mam sveho financniho poradce, zavesila.
před 70 měsíci

Klientské centrum chtělo řešit mé pojistky. (Finanční služby) nahlásil/a


Paní chtěla řešit mé smlouvy pojištění (všechny) a když jsem se jí ptal jaká firma tak opakovala jen Klientské centrum. Když jsem řekl že od Klientského centra žádné pojistky nemám zavěsila.
před 70 měsíci

Nabídka informací ohledně pojištění (Finanční služby) nahlásil/a


Nabízel, spíše vnucoval návštěvu mě doma, případně v zaměstnání. Chtěl mi předat informace ohledně pojištění, když jsem žádala o písemné zaslání, vyhrožoval krácením pojistného, pak zavěsil.
před 70 měsíci

Klientské centrum vám zavolá kvůli nakym smlouvám (Telemarketing) nahlásil/a


Klientské centrum vám zavolá kvůli tomu že vám chce Kurýr přivézt nějaké smlouvy a když řeknete že nemáte čas tak se vás snaží ukecat aby si sdělil adresu do práce ale to je chyták protože vaší skutečnou adresu jen další podvodníci
před 70 měsíci

Podvodne jednání, zítra se jejich člověk projede :) (Finanční služby) nahlásil/a


Představí se jako klientské centrum :) (koho?) Prý mi jejich kurýr doručí zitra důležité věci k mým smlouvám. Na dotaz k jakým smlouvam, tak odpoví, že zastupují "a vyjmenuje vsechny pojišťovny na trhu." Ptá se na adresu. Říkám tu ze smluv, co mi k nim vezměte důležité věci. :) Samozřejmě ji neznají. Jméno určitě také neznají, tvrdí, že jim ho máte říci kvůli kontrole gdpr :D Nakonec se prozradí, protože řeknou, že mám mít nachystaný své stávající smlouvy pro toho člověka co přijede. (nesmysl co? Když ke mně "jede kurýr" ) Tak si může zítra přijet jejich poradce na nesmyslný výlet (někam) :D
před 70 měsíci

pojišťovací poradce (Finanční služby) nahlásil/a


Hovor mě šokoval, oznámení, že zítra ke mě domů přijede poradce a zkontroluje mi mé pojistné smlouvy!!! Zcela agresivní chování operátorky, která nakonec hovor ukončila bez rozloučení. Představa, že toto kontaktuje mé starší rodiče a ty návštěvu umožní... jsem v šoku z tohoto...
před 70 měsíci

Dluhová služba nahlásil/a


klientské cemtrum- po 10 s. ukončen hovor- nevhodné chování
před 70 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


Finanční poradce, pojištění.
před 70 měsíci

,,klientské centrum,, (Telemarketing) nahlásil/a


Naprosto otřesné chování!!! Tváří se jako klientské centrum a ptají se na předem naučené otázky a okamžitě vychrlí: Zítra k Vám přijde náš poradce v kolik Vám to vyhovuje? Po otázce ať zopakuje kdo volá bylo mi odpovězeno klientské centrum. Když jsem se ptala za jakou společnost, odpověď: Klientské centrum tohle je náš název. A neodbytně se snažila dále vnucovat revizi pojistek.(Takto jsem ji položila ještě pár otázek) Poté se začne navážet zda jsem poradce když tomu tak rozumím... Na závěr jsem ráčkující paní sdělila co si myslím o jejím (a o společnosti kde pracuje) nehorázným chování a jednání. Následně práskla telefonem.
před 70 měsíci

Pojištění, neodbytní (Finanční služby) nahlásil/a


Paní dokonce nepříjemně ráčkovala a nenechala mě promluvit.
před 70 měsíci

pojištění (Finanční služby) nahlásil/a


před 70 měsíci

Obtěžující hovor nahlásil/a


obtěžující hovor
před 70 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


obtěžuje finance nebrat
před 70 měsíci

Klientské centrum (Finanční služby) nahlásil/a


Paní sdělila pouze, že je z klientského centra, neřekla, o jaké jde, a to ani na přímý dotaz. Oznámila mi, že zítra za mnou přijede jejich poradce a chtěla se domluvit na čase a místu. Po dotazu, že to nechápu a proč má někdo přijet, mi bylo řečeno, že jejich člověk mi zkontroluje všechny smlouvy pojištění (životní, úrazovou, auto atd.) a znovu tlačila do určení termínu. Když jsem se zeptala, zda to mohu odmítnou, stroze se rozloučila a zavěsila...
2

Roko

To stejne. Stacilo rict, ze nemam cas na osobni navstevy a borec to polozil.

Věra

To stejné,po otázce zda mohu odmítnout vzhledem k tomu,že žádné smouvy ke kontrole nemám,paní velice rychle hovor ukončila s tím,že došlo k nějaké chybě
před 70 měsíci

5x už volalo, neberu (Finanční služby) nahlásil/a


Finance, obtěžuje
před 70 měsíci

Volali už 3x během měsíce. (Nevyžádaný hovor) nahlásil/a


Dvakrát jsem hovor přijala, nikdo se neozval, potřetí jsem číslo poznala a odmítla ho.
před 70 měsíci

chtějí vidět pojistné smlouvy-odmítnul jsem! (Finanční služby) nahlásil/a


před 70 měsíci

Obtěžující hovor nahlásil/a


Pojistné smlouvy
před 70 měsíci

Nutí mě ke schůzce (Finanční služby) nahlásil/a


před 70 měsíci

Služby (Automat) nahlásil/a


Toto číslo mi volalo, zvedla jsme telefon a nikdo se neozýval.

Přidat Komentář