Kdo vám volal z 730779104 ?
+420 730 779 104
NEGATIVNí FINANčNí SLUžBY
mobilní číslo
Czech Republic
Kategorie 730779104
- 67x Finanční služby
- 10x Telemarketing
- 8x Call centrum
- 6x Nevyžádaný hovor
- 4x Obtěžující hovor
- 2x Prozvonění/Tichý hovor
- 2x Podvodný hovor
Telefonní číslo 730779104 má negativní hodnocení. Máme 99 hodnocení a 95 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by mělo patřit do mobilní sítě. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 730 779 104, 00420730779104, 730 779 104, 730779104, +420730779104, tel:+420-730-779-104, +420 730779104
Recenze 730779104 strana 3
Volalo vám toto číslo ?
?
Poslalo vám SMS ?
?
Přijal/a jste hovor ?
?
Důvod nepřijetí:
?
Mluvil/a jste s člověkem?
?
Nabízel vám novou službu nebo produkt?
?
Víte něco o tomto čísle?
?
Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení:
?
Zvolte kategorii:
?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ?
?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ?
?
Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat?
?
Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla?
?
Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek:
?
Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis:
?
Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ?
?
Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno
?
Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email
?
Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace
Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace!
Zatím jsme shromáždili 95 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!
před 63 měsíci
Vtíravý hnusný telefonát (Telemarketing) nahlásil/a Karolína
Volala ženská a vyloženě mi nutila osobní schůzku u mě doma (co to má kujva být?!?) Hned zítra, že prý má důležité informace ohledně smluv všech pojišťoven. Fuj, mám fakt hnusný pocit, říkala jsem že nemám zájem, ať už nevolá, ona ukončila telefonát s tím, že stejně zavolá znovu. Fuj, šmejdi.
1
před 63 měsíci
Revize pojistných smluv (Finanční služby) nahlásil/a Tarja
Po delsi dobe jsem zase jednou zvedla telefonat. V soucastnosti resim nejake zmeny smluv, tak mi to neprislo az tak od veci !! Bohužel, velice agresivni, vtiravy tlak na domluveni schuzky, u me doma nebo v praci, kdy, v kolik !! Pani opakovane odmitala říct z jake spolecnosti je, porad opakovala z klientskeho centra a ze mi chteji predat dulezite informace k pojistnym smlouvam. Schuzku jsem bohuzel rezolutne neodmitla. Dorazila me vetou " A NACHYSTEJTE SI VSECHNY SMLOUVY".
před 63 měsíci
Pojistne produkty. (Finanční služby) nahlásil/a Marie
Velmi agresivni tlak na domluveni schuzky, u me doma, kdy budu doma, kdyz rikam, ze nebudu doma, tak kdy mi to vyhuvuje, ostatni klienti ze to maji radi v restauraci atd blabla Pani mi odmitala sdelit z jake firmy je, pouze opakovala z klientskeho centra a ze mi chteji predat servisni informace k pojistnym smlouvam, ktere si hradim. U me doma, wtf. Schuzku jsem rezolutne odmitla. Fuj, hnusny telefonat
před 63 měsíci
Klientské centrum kdovíkoho, neřekli firmu jen nabízeli pojištění (Finanční služby) nahlásil/a Nevim
Klientské centrum kdovíkoho, neřekli firmu jen nabízeli pojištění
před 63 měsíci
Nevyžádaný hovor nahlásil/a 77.242.95.xxx
finanční služby, nicméně slušný pán, který pochopil můj nezájem
před 63 měsíci
ZEF group akademie- navrhují opravu a převod pojistných smluv (Prozvonění/Tichý hovor) nahlásil/a Kululum
před 63 měsíci
pojištění (Finanční služby) nahlásil/a Petr
v podstatě to probíhahlo stejně jako popisuje uživate níže: "dejte si pozor, je to tele-šm€jd na moji otázku "odkud voláte z jaké společnosti" odpověď "z klientského centra" znovu otázka "z jakého klientského centra" následoval výčet hlavních pojišťoven, pak následovaly kecy o tom že opravuji "chyby v pojistkách" a pak mi šm€jd nutil termín schůzky v pondělí jestli mi to vyhovuje. moje konečná odpověď "nevyhovuje nemám zájem" na to se šm€jd rozkřiknul "JAKÝ NEMÁM ZÁJEM, JDE UŽ O UŽ UZAVŘENÉ POJISTNÉ SMLOUVY" a následovaly kecy o ničem, //ukončení hovoru// následovaly šm€jdovi pokusy o znovuzavolání //blokace čísla// lidi dejte si pozor, tohle není ani nějaké call centrum to je přímo agresivní tele-šmejd"
před 63 měsíci
Finanční služby nahlásil/a 77.242.90.xxx
obtěžující hovor
před 63 měsíci
jasný šmejd. (Podvodný hovor) nahlásil/a M.
dejte si pozor, je to tele-šm€jd na moji otázku "odkud voláte z jaké společnosti" odpověď "z klientského centra" znovu otázka "z jakého klientského centra" následoval výčet hlavních pojišťoven, pak následovaly kecy o tom že opravuji "chyby v pojistkách" a pak mi šm€jd nutil termín schůzky v pondělí jestli mi to vyhovuje. moje konečná odpověď "nevyhovuje nemám zájem" na to se šm€jd rozkřiknul "JAKÝ NEMÁM ZÁJEM, JDE UŽ O UŽ UZAVŘENÉ POJISTNÉ SMLOUVY" a následovaly kecy o ničem, //ukončení hovoru// následovaly šm€jdovi pokusy o znovuzavolání //blokace čísla// lidi dejte si pozor, tohle není ani nějaké call centrum to je přímo agresivní tele-šmejd
před 63 měsíci
Call centrum nahlásil/a 78.108.156.xxx
obnovování pojistek
před 63 měsíci
Finanční služby nahlásil/a MTZ Uživatel
Mlel neco o pojistnych smlouvach, ktere si hradim. Ani nechtel vedet moje jmeno, ale na adresu, kam by poslal svoje kumpany, se ptal. Tipnul a blok.
před 63 měsíci
Finanční služby nahlásil/a renca106
klientské centrum nevím koho, chtějí rýpat do uzavřených smluv
před 63 měsíci
Drzá paní se vám snaží agresivním způsobem nabízet službu. (Finanční služby) nahlásil/a 185.50.127.xxx
Drzá paní se vám snaží agresivním způsobem nabízet revizi pojistných smluv. Jen hledají zákazníky a tváří se jako servis vaší pojišťovny.
před 63 měsíci
prý klientské centrum (Podvodný hovor) nahlásil/a luky
podvodníci tahající z Vás osobní informace
před 63 měsíci
Tahají z Vás osobní informace (Nevyžádaný hovor) nahlásil/a Anonymní
před 63 měsíci
Klientské centrum (Finanční služby) nahlásil/a A.
Volali z "Klientského centra" ohledně pojistných smluv k životnímu a jiném pojištění a první dotaz, jestli mi bylo již 55 let. Po žádosti, aby mě na tomto čísle již nekontaktovali začli být arogantní
před 63 měsíci
Finanční služby nahlásil/a Markéta
Stejne jako v ostatnich pripadech, bez predstaveni, dotaz na vek, kdyz jsem se ptala za jakou spolecnost vola, odpoved za Klientske centrum. Celkem arogantni, neodbytny
před 63 měsíci
Nepředstavil se (Finanční služby) nahlásil/a Jirka
Toto číslo mi volalo a h druhé strany se člověk ptal jestli mi bylo 55 let a nějaké věci o pojistkach, stim že zabmniu přijede.
před 63 měsíci
Netuším odkud (Finanční služby) nahlásil/a Zuzka
Ptal se na stavajici pojistne smlouvy, ktere mam. A jestli uz mi bylo 55 let. Zamumlal cosi na zacatek, cemuz jsem nerozumela, tak jsem se zeptala znovu, odkud ze je a jestli je to nejaky pruzkum. Misto odpovedi mi zacal nadavat, ze ani neposloucham, co rika, a zavesil, zrovna kdyz jsem mu rikala, at si teda trhne nohou.
před 63 měsíci
Nevyžádaný hovor nahlásil/a MTZ Uživatel
Po zvednuti neco mlel o nakym zivotnim pojistenim apod. Nakonec se zeptal kvuli necemu, Pro overeni vam jeste nebylo 55 let? V tu chvily sem se zasmal a odpovedel na to A o co jde prosim jeste jednou? A v tu chvily polozil xD Tak at si vyserou oko **** smejdsky, beztak nakej podel na stary
před 63 měsíci
Nabídka revize pojistných smluv (Nevyžádaný hovor) nahlásil/a Ladislav
Po delší době jsem zase jednou zvedl telefonát a na druhé straně pán co nabízel něco kolem pojistných smluv.
před 63 měsíci
Kontrola pojistných smluv (Finanční služby) nahlásil/a Růžena Modrá
Paní se ptala, jestli mi je více než 55 let. Poté mi nabídla schůzku s pracovníkem, který se mnou probere pojistné smlouvy, abych neprodělávala. Na moje negativní reakce vůbec nereagovala a nepříjemně mě nutila do schůzky. Řekla jsem, že nerozumím a zavěsila jsem.
před 63 měsíci
Kontrola pojistných smluv (Finanční služby) nahlásil/a Ivo
Nepříjemní šmejdi, blokovat. Je vám více než 55 let, není, tak přijde pracovník, který je v terénu na kontrolu pojistných smluv. Domů nikoho nepustím, on tak přijde za vámi do práce, a já tak to už vůbec ne. Odmítl jsem vše, pak to položil.
před 63 měsíci
Finanční služby nahlásil/a 176.74.150.xxx
otravné a vnucující se
před 63 měsíci
Změna pojištění (Finanční služby) nahlásil/a Jarda
před 63 měsíci
přijde obchodní zástupce a projde se mnou všechna pojištění... (Finanční služby) nahlásil/a Věra
Přijde obchodní zástupce, který je v okolí a projde se mnou všechna pojištění... na můj dotaz za jakou společnost volá, mi sdělil, že to již řekl ale na začátku hovoru! Po mé reakci asi jsem přeslechla zavěsil...
před 63 měsíci
klientské centrum (Telemarketing) nahlásil/a Karel
nabídka "kontroly smluv", odmítl jsem pokračování diskuze
před 63 měsíci
Call centrum nahlásil/a 80.251.252.xxx
Nabízí kontrolu smluv, jestli jsou správně nastavené. Že se právě v okolí pohybuje jejich pracovník a přijede ke mně domů a zkontroluje to.
před 63 měsíci
Kontrola pojistnych smluv (Finanční služby) nahlásil/a Michaela Prochazkova
Zadost o osobni schuzku. Asociace pojistoven
Jan