Kdo vám volal z 730779057 ?
+420 730 779 057
NEGATIVNí FINANčNí SLUžBY
mobilní číslo
Czech Republic
Kategorie 730779057
- 39x Finanční služby
- 21x Telemarketing
- 7x Podvodný hovor
- 5x Nevyžádaný hovor
- 5x Call centrum
- 4x Průzkum
- 4x Prozvonění/Tichý hovor
- 4x Obtěžující hovor
- 1x Automat
Telefonní číslo 730779057 má negativní hodnocení. Máme 90 hodnocení a 86 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by mělo patřit do mobilní sítě. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 730 779 057, 00420730779057, 730 779 057, 730779057, +420730779057, tel:+420-730-779-057, +420 730779057
Recenze 730779057 strana 3
Volalo vám toto číslo ?
?
Poslalo vám SMS ?
?
Přijal/a jste hovor ?
?
Důvod nepřijetí:
?
Mluvil/a jste s člověkem?
?
Nabízel vám novou službu nebo produkt?
?
Víte něco o tomto čísle?
?
Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení:
?
Zvolte kategorii:
?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ?
?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ?
?
Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat?
?
Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla?
?
Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek:
?
Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis:
?
Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ?
?
Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno
?
Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email
?
Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace
Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace!
Zatím jsme shromáždili 86 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!
před 43 měsíci
!!! Sprostá baba, které zjišťuje informace o pojistkách !!! (Telemarketing) nahlásil/a Radim
!!! Sprostá arogantní baba, které zjišťuje informace o pojistkách !!!
před 43 měsíci
Finanční služby nahlásil/a 178.255.168.xxx
Společnost Finanční centrum
před 43 měsíci
POJIŠTĚNÍ (Automat) nahlásil/a VIKINA
VOLAL NĚJAKÝ MUŽ, OHLEDNĚ SJEDNOCENÍ POJISTNÝCH SMLUV, ZAČÁTEK HOVORU ZAČAL TÍM ŽE MI ZAČAL VYJMENOVÁVAT VŠEMOŽNÉ POJIŠŤOVNY A JAK TO U NICH FUNGUJE PŘI SJEDNOCENÍ SMLUV. ASI PO 15 MINUTÁCH JEHO BLÁBOLENÍ JSEM ZAVĚSILA. ROZHODNĚ NEBRAT.
před 43 měsíci
Podvodný hovor nahlásil/a MTZ Uživatel
Neberte to, klientske centrum pojisteni. Chteji vytahnout od vas informace. Pan zastupujici vsechny pojistovny. Byl klidny do chvile nez jsem mu polozil otazku u ktere pojistovny jsem pojisteny. Bezeslova polozil.
před 43 měsíci
Nové smlouvy (Finanční služby) nahlásil/a Monika
Stejná zkušenost, byla to paní a nabízela nějaké nové podmínky u stávajících smluv, pokud nejsem starší 55 let. Nechala se celkem lehce odbýt - nepotřebuji poradit, mám svého finančního poradce.
před 43 měsíci
Finanční služby nahlásil/a MTZ Uživatel
Společnost "Klientské centrum", volal šmejd který se tvářil, že chce se mnou řešit moje stávající životní pojištění, ale když jsem se ho zeptal, jaké pojištění a kde, tak nevěděl. Až pak přiznal, že mi chce nabídnout něco nového, co "bude určitě lepší, než co mám".
před 44 měsíci
Klientske centrum (Podvodný hovor) nahlásil/a T.H.
Velmi vytrvaly pan udajne z Klientskeho centra (a nasledoval vycet asi vsech pojistoven v CR), ktery se nedal odbyt a chtel vedet zda jsem starsi nez 55 let a nasledne chtel, ze se ke me domu nekdo stavi prekontrlovat vsechny smlouvy, aby zjistil zda v nich neni chyba a opravdu dojde k plneni smluvnich podminek. Hned nabizel schuzku na dnesek nebo zitrek. Nenechal se odbyt ani tvrzenim, ze nejsou na svete lidi, kteri pro ostatni delaji neco uplne zadarmo, a ze za tim bude "nejaka kulisarna". VARUJI pred timto cislem, urcite by si clovek nemel domu pustit nekoho ciziho, koho vubec nezna a jeste mu ukazoval svoje smlouvy.... navic pokud se clovek predstavi jako zastupce Klientskeho centra x-pojistoven dohromady.
před 44 měsíci
Telemarketing nahlásil/a 78.102.8.xxx
Průběh telefonátu dle opakujících se popisů - jakési Klientské centrum. Nabízí revizi smluv. Dotyčný se naštěstí nechal odbýt tím, že mám všechny smlouvy - životní pojištění, povinné ručení, pojištění domácnosti atd. - řešené s vlastním konzultantem.
před 44 měsíci
Telemarketing nahlásil/a 77.242.95.xxx
nabídka pojištění
před 44 měsíci
Nabídka kontroly pojištění. Nezvedat. (Finanční služby) nahlásil/a Marek
před 44 měsíci
Finanční služby nahlásil/a 46.135.92.xxx
Po přečtení recenzi blokuji, děkuji I. S.
před 44 měsíci
Call centrum nahlásil/a 90.182.210.xxx
penzijní a životní pojištění
před 44 měsíci
Kontrola pojistnych smluv z neznameho klientskeho centra (Finanční služby) nahlásil/a Eva
Opakovany scenar, nekolikrat rocne z ruznych cisel...volajici tvrdi, ze je z klientskeho centra, zajima se o muj vek a chce kratkou kontrolu pojistnych smluv. Pri mem nezajmu zacnou byt neprijemni. Snazi se o schuzku. Nejlepe se s nimi vubec nebavit.
před 44 měsíci
Telemarketing nahlásil/a 89.24.45.xxx
nabídka pojištění na základě negativních hodnocení
před 44 měsíci
Finanční služby nahlásil/a Tomáš D.
Paní se ptala na věk (zda starší 55 let) a snažila se vnutit schůzku ohledně pojištění. A to poměrně agresivně: bez optání, zda o schůzku stojím, se přímo ptala, zda v pondělí či v úterý. Organizace prý "Klientské centrum cz, sro." — schválně matoucí název, který zmiňují na začátku telefonátu a doufají, že v lidech vzbudí podvědomě důvěru a že se na organizaci v rámci telefonátu člověk neoptá. Telefonát vykazoval všechny známky podvodu. Rozhodně je nezvěte domu, pokud jste je pozvali, tak schůzku zrušte přes stejné číslo.
před 44 měsíci
Aktualizace pojistných smluv (Finanční služby) nahlásil/a Gree
Pán mi tvrdil, že se mnou chce aktualizovat pojistné smlouvy. Bylo mu vysvětleno, že žádné nemám a hovor jsme ukončili.
před 44 měsíci
Call centrum nahlásil/a 89.102.109.xxx
Volal operátor call centra, který zjišťoval, zda jsem starší 55 let, chtěl se mnou řešit veškerá pojištění. na dotaz odpověděl, že neví komu volá.
před 44 měsíci
Finanční služby nahlásil/a 46.135.27.xxx
Klientské centrum Generali....
před 44 měsíci
Finanční služby nahlásil/a Steve
pozor čekají až řekněte jméno, rozhodně vůbec na tento telefon nereagovat
před 44 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a 88.103.228.xxx
Nežádoucí call centrum
před 44 měsíci
změna pojistných smluv (Call centrum) nahlásil/a Honza
Paní volala z klienstkého centra zastupující Generali pojišťovnu, Axa unika, Alianz, ČSOB. Ohledně kontroly smluv, abych nebyl údajně poškozen. Ptala se zd jsem starší 55, případně mladší 59 a hned chtěla domluvit schůzku s odborným pracovníkem. Když jsem se začal ptát já, začala být mírně nervózní a stále tlačila na schůzku. Zdvořile jsem odmítl, paní se slušně rozloučila a hovor jsme ukončili.
před 44 měsíci
Obtěžující - Změna pojistných smluv (Finanční služby) nahlásil/a Pavel
Muž tlačil na osobní schůzku ohledně kontroly nastavení pojistných smluv
před 44 měsíci
otravny (Finanční služby) nahlásil/a Honza
Otravnej hovor, po zeptani z jake pojistovny jsem tak hned zavesil. Zablokovano.
před 44 měsíci
Call centrum nahlásil/a 149.255.83.xxx
Paní se ptala jestli mi je 55 let,že volá kvůli pojistkám atd.Pak chtěla další informace(ty jsem neposkytla) a nakonec,že zavolají aby mě informovali.Raději blokuji.
před 44 měsíci
Klientské centrum (Finanční služby) nahlásil/a Alex N.
Volala operátorka ohledně pojistných smluv, zjišťovala věk nad 55 let, byla velmi nepříjemná, když jsem chtěl vědět detailní informace, byla až drzá... Hodně nepříjemný telefonát, raději jsem hovor ukončil.
před 44 měsíci
Prozvonění/Tichý hovor nahlásil/a 84.19.91.xxx
jen prozvoní, ale zavolat zpět nejde, hovor se ukončuje
před 44 měsíci
Klientské centrum ?? (Finanční služby) nahlásil/a 185.219.167.xxx
Volala paní z "Klientského centra", provádí kontrolu pojistných smluv. Když jsem se zeptal, ze které pojišťovny, tak že pracují pro více pojišťoven. Snažila se zjistit, zda jsem starší než 57 let. Hovor jsem raději ukončil.