Kdo vám volal z 730701651 ?
+420 730 701 651
NEGATIVNí FINANčNí SLUžBY
mobilní číslo
Czech Republic
Kategorie 730701651
- 43x Finanční služby
- 32x Telemarketing
- 17x Nevyžádaný hovor
- 9x Call centrum
- 8x Průzkum
- 6x Obtěžující hovor
- 4x Prozvonění/Tichý hovor
- 3x Podvodný hovor
- 1x Automat
- 1x Společnost
Telefonní číslo 730701651 má negativní hodnocení. Máme 124 hodnocení a 120 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by mělo patřit do mobilní sítě. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 730 701 651, 00420730701651, 730 701 651, 730701651, +420730701651, tel:+420-730-701-651, +420 730701651
Recenze 730701651 strana 4
Volalo vám toto číslo ?
?
Poslalo vám SMS ?
?
Přijal/a jste hovor ?
?
Důvod nepřijetí:
?
Mluvil/a jste s člověkem?
?
Nabízel vám novou službu nebo produkt?
?
Víte něco o tomto čísle?
?
Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení:
?
Zvolte kategorii:
?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ?
?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ?
?
Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat?
?
Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla?
?
Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek:
?
Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis:
?
Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ?
?
Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno
?
Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email
?
Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace
Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace!
Zatím jsme shromáždili 120 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!
před 34 měsíci
Chyby v pojištění (Finanční služby) nahlásil/a 185.8.165.xxx
Údajně jsou chyby v pojistných smlouvách a má přijít nějaký agent, který by mi případně vysvětlil, co je špatně. Ani náhodou!
před 34 měsíci
Otravný chlap (Finanční služby) nahlásil/a Pepa
Neoblomný ****, co nabízí schůzku ke kontrole smluv
před 34 měsíci
tlačiči (Finanční služby) nahlásil/a paja
tlačí pojistky
před 34 měsíci
Finanční služby (Obtěžující hovor) nahlásil/a Zuzana
Paní se snažila vyvolat dojem, že zastupuje mou banku a oznámila mi, že v mé smluvní dokumentaci, týkající se pojistek, hypotéky a všeho ostatního nastaly velmi závažné změny a je nutné je se mnou projednat.Jejich poradce prý k nám přijede zítra nebo pozítří a ať řeknu, který termín se mi víc hodí. Když jsem se jí ptala o kterou konkrétně smlouvu se jedná a z které banky, tak znovu jen opakovala, že se to týká všeho. Když jsem od ní znovu chtěla informace, koho tedy zastupuje, začala být velmi nepříjemná a oznámila mi, že mi zavolají znovu až se uklidním. Řekla jsem jí, ať to vůbec nezkouší. Doufám, že jim na tohle nikdo nenaletí.
před 34 měsíci
Call centrum nahlásil/a Rimmy
Chtějí sjednávat pojištění!
před 34 měsíci
Sjednání schůzky kvůli předání důležité informace asi pojištění (Nevyžádaný hovor) nahlásil/a Mirek
Volala paní, že má pro mě důležitou informaci týkající se proplácení pojistných událostí a chtěla sjednat schůzku s jejich pracovníkem. Sdělil jsem jí, že o její nabídku nemám zájem. Její odpověď byla, že se nejedná o žádnou nabídku, ale o sjednání schůzky. Okamžitě zavěsila poté co jsem jí řekl, že se nejdříve poradím se svým pojišťovacím poradcem. Pravděpodobně se jedná o další typ podvodu.
před 34 měsíci
Telemarketing nahlásil/a 217.197.151.xxx
pojistka smlouva
před 34 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a xxxd
na základě recenzí nebudu zvedat
před 34 měsíci
Telemarketing nahlásil/a 185.5.226.xxx
telemarketing
před 34 měsíci
Nevyžádaný hovor nahlásil/a Lenka
Průzkum pojistek
před 34 měsíci
Údajná kontrola pojistných smluv (Obtěžující hovor) nahlásil/a 89.24.34.xxx
před 34 měsíci
Pojistka (Finanční služby) nahlásil/a 77.236.206.xxx
před 34 měsíci
Finanční služby nahlásil/a 82.117.130.xxx
nevyzadany nahravany telefon k pojistnym smlouvam. vola nejaka s.r.o. firma - blokuji
před 34 měsíci
Zvedl jsem a nikdo se neozyval (Automat) nahlásil/a JS
před 34 měsíci
kontrola pojistných smluv (Obtěžující hovor) nahlásil/a 91.139.12.xxx
1
Jirka
ano přesně tak, obtěžují
před 34 měsíci
Revize pojistných smluv, nepříjemný neodbytný telefonát (Finanční služby) nahlásil/a Klára
před 34 měsíci
Něco nabízí (Telemarketing) nahlásil/a 78.80.122.xxx
před 34 měsíci
Prozvonění/Tichý hovor nahlásil/a 89.102.33.xxx
po zvednutí ticho.
před 34 měsíci
Společnost nahlásil/a MTZ Uživatel
pojištění , průzkum pojištění, pani byla velmi milá.
před 34 měsíci
Call centrum nahlásil/a 37.48.56.xxx
Nežádoucí hovor pojistné smlouvy
před 34 měsíci
Call centrum nahlásil/a Svačka
Nemám čas se vybavovat o blbostech
před 35 měsíci
Klientské centrum Pojišťovny, kontrola pojistných smluv. (Finanční služby) nahlásil/a Jan Kraus
Nabídka kontroly pojistných smluv.
před 35 měsíci
Telemarketing nahlásil/a 46.135.45.xxx
prý pojišťovna, dotaz na věk, atd. Poděkoval jsem mu za zavolání ????
před 35 měsíci
Klientske centrum Pojišťovny (Telemarketing) nahlásil/a J
před 35 měsíci
Kontrola pojistných smluv (Finanční služby) nahlásil/a AR
Klientské centrum pojišťovny, neřekla které, že se prý u mě zastaví pojišťovací agent. To určitě. Poslal jsem ji do háje.
před 35 měsíci
Klientske centrum Pojišťovny (Finanční služby) nahlásil/a Lukas
Ihned po zavolání slečna oznámila, ze vola kvůli me pojistné smlouve a ze hovor bude nahravan. Ihned na to vypálila ze sebe, zda ji mohu odpovědět na otázku zda je mi 55 a vice let. Tento (věkove) diskriminační dotaz jsem ignoroval a odvětil ji ze mam vícero pojistných smluv a at mi řekne, jménem jake konkrétní Pojišťovny vola a sdeli mi číslo me smlouvy :-) Jak se dalo očekávat, nastalo ticho, naces jsem odvětil, ze se tím pádem nemáme o cem bavit, protože pokud by skutečně bylo autorizovaná mou pojišťovnou a ci dokonce se jednalo o validní kontaktní centrum příslušné pojišťovny, pak dotaz na můj vek je irelevantní, protože jej mají samozřejmě k dispozici. Na dotaz jak přišla na me číslo uz naštěstí neřekla, ze bylo automaticky vygenerováno - viz novela zákona platna od 1.7.2022. Hovor ukoncen.
před 35 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a 213.235.140.xxx
pojistné smlouvy. otravni
1
j.v
otravné nezvedat
před 35 měsíci
Telemarketing nahlásil/a 212.24.140.xxx
Telemarketing, nebrat
před 35 měsíci
Nevyžádaný hovor nahlásil/a 94.113.247.xxx
nikdo se neozval
1
maky
žádný hlas