Pro telefonní čísla ve vaší lokalitě (United States) použijte www.shouldianswer.com

Kdo vám volal z 730701518 ?

+420 730 701 518 NEGATIVNí FINANčNí SLUžBY mobilní číslo Czech Republic

Hodnocení 730701518

  • 143x negativní

Kategorie 730701518

  • 71x Finanční služby
  • 21x Telemarketing
  • 14x Obtěžující hovor
  • 13x Call centrum
  • 12x Nevyžádaný hovor
  • 8x Podvodný hovor
  • 3x Prozvonění/Tichý hovor
  • 1x Žertovný hovor
Telefonní číslo 730701518 má negativní hodnocení. Máme 143 hodnocení a 138 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by mělo patřit do mobilní sítě. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 730 701 518, 00420730701518, 730 701 518, 730701518, +420730701518, tel:+420-730-701-518, +420 730701518

Recenze 730701518

Volalo vám toto číslo ? ?
Poslalo vám SMS ? ?
Přijal/a jste hovor ? ?
Důvod nepřijetí: ?
Mluvil/a jste s člověkem? ?
Nabízel vám novou službu nebo produkt? ?
Víte něco o tomto čísle? ? Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení: ?
Zvolte kategorii: ?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ? ?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ? ? Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat? ? Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla? ? Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek: ? Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis: ? Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ? ? Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno ? Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email ? Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace! Zatím jsme shromáždili 138 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!

Telemarketing nahlásil/a


služby a poradenství, kontrola mých smluv
před 54 měsíci

Pojištění (Finanční služby) nahlásil/a


Na dotaz, o jaké pojištění se konkrétně jedná, vyjmenovala deset pojišťoven. Zeptal jsem se, odkud má mé číslo, na to hned položila telefon. Nemůžou v callcentrácích naučit je alespoň se rozloučit?
před 63 měsíci

Klientské centrum - revize pojistných smluv (Obtěžující hovor) nahlásil/a


Přestože jsem několikrát důrazně a slušně zopakovala, že nemám o pojištění ani jeho revize zájem, neodbytná paní mi sdělila, že zavolají znovu a zavěsila. Velmi nepříjemný hovor.
před 65 měsíci

Obtěžující hovor nahlásil/a


Pan nabízí schůzku ohledně pojistného plnění a je opravdu neodbytný.
před 69 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


Neodbytný a vlezlý člověk co se chtěl nacpat ke mně domů.
před 69 měsíci

Podvodný hovor nahlásil/a


Nějake pojistky
před 70 měsíci

Jen ticho!! (Obtěžující hovor) nahlásil/a


Opakovaně volají na telefon mojí babičky-naštěstí jim nerozumí a zavěsí. Když zvednu telefon já,tak je ticho.
před 70 měsíci

Call centrum nahlásil/a


arogantní
před 70 měsíci

Klientské centrum (Finanční služby) nahlásil/a


Klientské centrum asi 10 pojistoven !!
před 70 měsíci

Klientské centrum (Obtěžující hovor) nahlásil/a


Dobrý den, volám z klientského centra. "Jaké firmy?", Klientské centrum. "Ale jaké firmy?" Vždyť Vám to říkám. Pak zavěsili :-)
před 70 měsíci

Nebrat! (Finanční služby) nahlásil/a


Telefonát z tohoto čísla mě opravdu vytočil, paní začne s otázkou kolik je mi let a následně hned mi řekne, ze zítra se mi přijde někdo podívat na smlouvy a jestli odpoledne nebo dopoledne. Na otázku odkud volá, mi nedokázala odpovědět, na další mě otázky se začala vykrucovat! Rozloučila jsem se s ni a zavěsila! Už chápu proč je tolik okradených a podvedených důchodců, tahle paní byla opravdu rázné povahy.. takový smejdi opravdu existují :/ děs
1

Petra

Dnes jsem mela uplne stejnou zkusenost.... Hovor zacal tim ze se z klienstskeho centra a jestli mi uz bylo 55 let..... A ze jde o pojistne smlouvy.... Kdyz sem se ho zeptala z jake je pojistovny odpovedel z Klientskeho centra celkem sem se ho ptala 3x a nedokazal mi ani tak odpovedet.... Pote mi rekl ze se zamnou nekdo zastavi ohledne smluv tak sem ho slusne poslala nekam!!! Rozhodne nebrat!!!!
před 70 měsíci

Call centrum nahlásil/a


nabidka pojištění
před 70 měsíci

rozhovor ohledně pojistek atd. (Finanční služby) nahlásil/a


zajímali se o pojistky, smlouvy atd.
před 70 měsíci

Šmejdi, cílí na seniory. (Finanční služby) nahlásil/a


Operátorku zajímalo, jestli mi je nad 59 let.
před 70 měsíci

Pojištění (Finanční služby) nahlásil/a


Pán se nepředstavil, po otázce jestli mi bylo více jak 55 let přišel s otázkou, v kolik se zítra můžeme stavit uzavřít tu pojistnou smlouvu. Když jsem mu řekla, že jsem si nic neobjednala, zavěsil.
před 70 měsíci

klientske centrum pojistovny - podvodny hovor (Finanční služby) nahlásil/a


Chteji osobne predat aktualizaci pojistne smlouvy. Nejsou schopni rict ani jake ani kde ji mate.
před 70 měsíci

Klientske centrum pojistovny (Podvodný hovor) nahlásil/a


Tvari se ze volaji z klientskeho centra pojistovny a chteji vam predat aktualizace pojistne smlouvy.
před 70 měsíci

Volá ženský hlas, bez představení, vnucuje schůzku kvůli pojistce (Finanční služby) nahlásil/a


před 70 měsíci

Tzv. Klientske centrum nebo Klientsky servis (Finanční služby) nahlásil/a


před 70 měsíci

Klientské centrum (Finanční služby) nahlásil/a


Muž se nepředstavil jménem ani institucí, jen že volá kvůli pojistnému plnění z klientského centra. Na otázku, z jaké společnosti, reagoval negativně, ať nepřerušuji, tak jsem zavěsil.
před 70 měsíci

nabídka přepojištění (Finanční služby) nahlásil/a


... prý klientské centrum pojišťovny, ve skutečnosti Benefit Investment a.s. - přepojišťování a tak, kde berou tel. čísla, netuším. Domluvte si schůzku a pak na ni nechoďte, ať je to aspoň něco stojí ...
před 70 měsíci

Nevyžádaný hovor nahlásil/a


dle recenzí bloknuto
před 70 měsíci

Obtěžující hovor nahlásil/a


Dle komentářů blokuji, neustále prozvání.
před 70 měsíci

**** arogantní, co na otazku kde vzala číslo zavěsila (Finanční služby) nahlásil/a


Nebrat, arogance jako sviňa, hned na mě vyrukovala, že si dame zítra schůzku a zda odpo nebo dopo. Akorát mě nasrali, protože jsou tímhle stylem schopný staršího člověka okrást
před 70 měsíci

Kontrola pojistky (Finanční služby) nahlásil/a


před 70 měsíci

Pojištění (Finanční služby) nahlásil/a


Kontrola veškerého pojištění jaké mám. Domluva termínu schůzky.Dál jsme se nedostaly, neměla jsem čas.
před 70 měsíci

Klientske centrum (Finanční služby) nahlásil/a


Absolutne arogantni pani, ktera ze me chtela vytahnout informace o mych smlouvach.Kdyz ksem ji pokladala otaky tak vzrekle odcekavala az mi zacala vyhrozovat ze az se mi neco stane tak nedostanu ani korunu.pokud se nechcete nastvat tak tento telefonat neberte!
před 70 měsíci

domluva schůzky (Finanční služby) nahlásil/a


Volala paní Brzobohatá, že je z Klientského centra. Na dotaz jakého klientského centra odpověděla, že je to přímo název. Domlouvala schůzku pro kontrolu pojištění, zda mám dobře nastavené limity... Schůzka bude trvat asi 15 min, zítra, mám si nachystat smlouvy, aby to bylo opravdu rychlé. Nikdo nepřišel ani nedali vědět, jak slibovali. Následně jsem psala SMS s žádostí o výmaz osobních údajů patřících k tomuto číslu, tak nevím, jestli to projde nebo na mě někde něco napíší...
před 70 měsíci

Klientské centrum (Finanční služby) nahlásil/a


Pán sice příjemný, ale když jsem se zeptala odkud volá a jak získal moje číslo, položil.
před 70 měsíci

Obtěžující hovor nahlásil/a


Průzkum pojištění

Přidat Komentář