Kdo vám volal z 730701518 ?
+420 730 701 518
NEGATIVNí FINANčNí SLUžBY
mobilní číslo
Czech Republic
Kategorie 730701518
- 71x Finanční služby
- 21x Telemarketing
- 14x Obtěžující hovor
- 13x Call centrum
- 12x Nevyžádaný hovor
- 8x Podvodný hovor
- 3x Prozvonění/Tichý hovor
- 1x Žertovný hovor
Telefonní číslo 730701518 má negativní hodnocení. Máme 143 hodnocení a 138 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by mělo patřit do mobilní sítě. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 730 701 518, 00420730701518, 730 701 518, 730701518, +420730701518, tel:+420-730-701-518, +420 730701518
Recenze 730701518
Volalo vám toto číslo ?
?
Poslalo vám SMS ?
?
Přijal/a jste hovor ?
?
Důvod nepřijetí:
?
Mluvil/a jste s člověkem?
?
Nabízel vám novou službu nebo produkt?
?
Víte něco o tomto čísle?
?
Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení:
?
Zvolte kategorii:
?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ?
?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ?
?
Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat?
?
Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla?
?
Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek:
?
Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis:
?
Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ?
?
Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno
?
Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email
?
Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace
Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace!
Zatím jsme shromáždili 138 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!
před 54 měsíci
Pojištění (Finanční služby) nahlásil/a Petr Mokroš
Na dotaz, o jaké pojištění se konkrétně jedná, vyjmenovala deset pojišťoven. Zeptal jsem se, odkud má mé číslo, na to hned položila telefon. Nemůžou v callcentrácích naučit je alespoň se rozloučit?
před 63 měsíci
Klientské centrum - revize pojistných smluv (Obtěžující hovor) nahlásil/a Jana
Přestože jsem několikrát důrazně a slušně zopakovala, že nemám o pojištění ani jeho revize zájem, neodbytná paní mi sdělila, že zavolají znovu a zavěsila. Velmi nepříjemný hovor.
před 65 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a lucie
Pan nabízí schůzku ohledně pojistného plnění a je opravdu neodbytný.
před 69 měsíci
Finanční služby nahlásil/a 37.188.233.xxx
Neodbytný a vlezlý člověk co se chtěl nacpat ke mně domů.
před 69 měsíci
Podvodný hovor nahlásil/a 37.48.49.xxx
Nějake pojistky
před 70 měsíci
Jen ticho!! (Obtěžující hovor) nahlásil/a Bujoková Markéta
Opakovaně volají na telefon mojí babičky-naštěstí jim nerozumí a zavěsí. Když zvednu telefon já,tak je ticho.
před 70 měsíci
Call centrum nahlásil/a 185.15.144.xxx
arogantní
před 70 měsíci
Klientské centrum (Finanční služby) nahlásil/a krarel
Klientské centrum asi 10 pojistoven !!
před 70 měsíci
Klientské centrum (Obtěžující hovor) nahlásil/a Huuunter Ace
Dobrý den, volám z klientského centra. "Jaké firmy?", Klientské centrum. "Ale jaké firmy?" Vždyť Vám to říkám. Pak zavěsili :-)
před 70 měsíci
Nebrat! (Finanční služby) nahlásil/a Barbora
Telefonát z tohoto čísla mě opravdu vytočil, paní začne s otázkou kolik je mi let a následně hned mi řekne, ze zítra se mi přijde někdo podívat na smlouvy a jestli odpoledne nebo dopoledne. Na otázku odkud volá, mi nedokázala odpovědět, na další mě otázky se začala vykrucovat! Rozloučila jsem se s ni a zavěsila! Už chápu proč je tolik okradených a podvedených důchodců, tahle paní byla opravdu rázné povahy.. takový smejdi opravdu existují :/ děs
1
Petra
Dnes jsem mela uplne stejnou zkusenost.... Hovor zacal tim ze se z klienstskeho centra a jestli mi uz bylo 55 let..... A ze jde o pojistne smlouvy.... Kdyz sem se ho zeptala z jake je pojistovny odpovedel z Klientskeho centra celkem sem se ho ptala 3x a nedokazal mi ani tak odpovedet.... Pote mi rekl ze se zamnou nekdo zastavi ohledne smluv tak sem ho slusne poslala nekam!!! Rozhodne nebrat!!!!
před 70 měsíci
Call centrum nahlásil/a 37.48.56.xxx
nabidka pojištění
před 70 měsíci
rozhovor ohledně pojistek atd. (Finanční služby) nahlásil/a vrba
zajímali se o pojistky, smlouvy atd.
před 70 měsíci
Šmejdi, cílí na seniory. (Finanční služby) nahlásil/a 185.19.1.xxx
Operátorku zajímalo, jestli mi je nad 59 let.
před 70 měsíci
Pojištění (Finanční služby) nahlásil/a Zuzana
Pán se nepředstavil, po otázce jestli mi bylo více jak 55 let přišel s otázkou, v kolik se zítra můžeme stavit uzavřít tu pojistnou smlouvu. Když jsem mu řekla, že jsem si nic neobjednala, zavěsil.
před 70 měsíci
klientske centrum pojistovny - podvodny hovor (Finanční služby) nahlásil/a Novakova
Chteji osobne predat aktualizaci pojistne smlouvy. Nejsou schopni rict ani jake ani kde ji mate.
před 70 měsíci
Klientske centrum pojistovny (Podvodný hovor) nahlásil/a Sarka
Tvari se ze volaji z klientskeho centra pojistovny a chteji vam predat aktualizace pojistne smlouvy.
před 70 měsíci
Volá ženský hlas, bez představení, vnucuje schůzku kvůli pojistce (Finanční služby) nahlásil/a 31.30.173.xxx
před 70 měsíci
Tzv. Klientske centrum nebo Klientsky servis (Finanční služby) nahlásil/a Kordová
před 70 měsíci
Klientské centrum (Finanční služby) nahlásil/a Martin
Muž se nepředstavil jménem ani institucí, jen že volá kvůli pojistnému plnění z klientského centra. Na otázku, z jaké společnosti, reagoval negativně, ať nepřerušuji, tak jsem zavěsil.
před 70 měsíci
nabídka přepojištění (Finanční služby) nahlásil/a david
... prý klientské centrum pojišťovny, ve skutečnosti Benefit Investment a.s. - přepojišťování a tak, kde berou tel. čísla, netuším. Domluvte si schůzku a pak na ni nechoďte, ať je to aspoň něco stojí ...
před 70 měsíci
Nevyžádaný hovor nahlásil/a 109.69.214.xxx
dle recenzí bloknuto
před 70 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a 220volt
Dle komentářů blokuji, neustále prozvání.
před 70 měsíci
**** arogantní, co na otazku kde vzala číslo zavěsila (Finanční služby) nahlásil/a Michal
Nebrat, arogance jako sviňa, hned na mě vyrukovala, že si dame zítra schůzku a zda odpo nebo dopo. Akorát mě nasrali, protože jsou tímhle stylem schopný staršího člověka okrást
před 70 měsíci
Kontrola pojistky (Finanční služby) nahlásil/a 185.93.61.xxx
před 70 měsíci
Pojištění (Finanční služby) nahlásil/a Iva
Kontrola veškerého pojištění jaké mám. Domluva termínu schůzky.Dál jsme se nedostaly, neměla jsem čas.
před 70 měsíci
Klientske centrum (Finanční služby) nahlásil/a Zuzka
Absolutne arogantni pani, ktera ze me chtela vytahnout informace o mych smlouvach.Kdyz ksem ji pokladala otaky tak vzrekle odcekavala az mi zacala vyhrozovat ze az se mi neco stane tak nedostanu ani korunu.pokud se nechcete nastvat tak tento telefonat neberte!
před 70 měsíci
domluva schůzky (Finanční služby) nahlásil/a Hana
Volala paní Brzobohatá, že je z Klientského centra. Na dotaz jakého klientského centra odpověděla, že je to přímo název. Domlouvala schůzku pro kontrolu pojištění, zda mám dobře nastavené limity... Schůzka bude trvat asi 15 min, zítra, mám si nachystat smlouvy, aby to bylo opravdu rychlé. Nikdo nepřišel ani nedali vědět, jak slibovali. Následně jsem psala SMS s žádostí o výmaz osobních údajů patřících k tomuto číslu, tak nevím, jestli to projde nebo na mě někde něco napíší...
před 70 měsíci
Klientské centrum (Finanční služby) nahlásil/a Lea
Pán sice příjemný, ale když jsem se zeptala odkud volá a jak získal moje číslo, položil.
před 70 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a 46.135.33.xxx
Průzkum pojištění