Kdo vám volal z 608994908 ?
+420 608 994 908
NEGATIVNí FINANčNí SLUžBY
mobilní číslo
Czech Republic
Kategorie 608994908
- 50x Finanční služby
- 17x Telemarketing
- 16x Nevyžádaný hovor
- 6x Průzkum
- 6x Obtěžující hovor
- 6x Call centrum
- 3x Prozvonění/Tichý hovor
- 2x Podvodný hovor
- 1x Společnost
Telefonní číslo 608994908 má negativní hodnocení. Máme 107 hodnocení a 102 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by mělo patřit do mobilní sítě. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 608 994 908, 00420608994908, 608 994 908, 608994908, +420608994908, tel:+420-608-994-908, +420 608994908
Recenze 608994908
Volalo vám toto číslo ?
?
Poslalo vám SMS ?
?
Přijal/a jste hovor ?
?
Důvod nepřijetí:
?
Mluvil/a jste s člověkem?
?
Nabízel vám novou službu nebo produkt?
?
Víte něco o tomto čísle?
?
Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení:
?
Zvolte kategorii:
?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ?
?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ?
?
Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat?
?
Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla?
?
Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek:
?
Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis:
?
Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ?
?
Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno
?
Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email
?
Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace
Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace!
Zatím jsme shromáždili 102 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!
Velice nepříjemné, bude se jednat pravděpodobně o podvod (Finanční služby) nahlásil/a 5.145.110.xxx
Po prvním zvednutím nebylo nic slyšet. Telefonní číslo následně volalo znovu a ozval se pán z nějakého "klientského centra" (neřekl z jakého, i když jsem se zeptala), aby mi zkontroloval smlouvy, které mám uzavřené. Nejdříve chtěl potvrdit věk, jestli spadám do kategorie do 59 let. Na to jsem odpověděla, že ano, ale že se omlouvám, že jsem v práci a nemám zájem o žádné nové služby. Na to se rozčílil a začal opravdu nepříjemně na mě štěkat, že jak mu tohle můžu říct, když se jedná o mé stávající smlouvy, kde mám chyby. Tak jsem se znovu zeptala, z jaké společnosti volá a o jakých smlouvách hovoří. Na to mi jen odpověděl, že životní, úrazové,... a začal vyjmenovávat různé smlouvy. Opověděla jsem mu, že ale já některé z těchto smluv vůbec nemám, nebo si jsem jistá, že je mám nastavené správně. Pán tedy v návaznosti na to bez rozloučení zavěsil.
před 8 měsíci
Nějaké pojištění či co (Finanční služby) nahlásil/a Pavel
Nějaké pojištění či co.
před 8 měsíci
,,Kontrola" pojistných smluv (Finanční služby) nahlásil/a Tomáš
Volala paní, prý z nějakého ,,Klientského centra". Byla docela milá, nebyla arogantní. Měla velkou starost o moje smlouvy s pojišťovnami, jako je např. úrazové pojištění a jiné. Chtěla k nám domů objednat nějakého pracovníka, který by přišel, a kterému bych všechny smlouvy, co mám, ukázal, a on by prověřil, jestli jsou nastaveny správně. Prozatím chtěla po mě vědět jen věk, jestli spadám do kategorie do 59 let. Trochu jsem ji tedy vyzpovídal: 1. Paní nevolala z žádné konkrétní banky kvůli konkrétní smlouvě. 2. Paní nevěděla, jaké mám či nemám smlouvy u jakých bank či pojišťoven. 3. Paní se mi snažila vnutit myšlenku, že moje smlouvy nemusí být nastaveny správně, že při případném plnění mi nemusí být vyplacena plná částka, a to prý má prověřit jejich pracovník, který by přišel k nám domů. Že prý už takhle několika lidem ,,pomohli". Nakonec, když poznala, že já jí na tohle neskočím, už nevěděla kudy kam, a tak se snažila sama hovor ukončit. Když jsem na tohle číslo volal zpátky, bylo ,,mimo provoz". Závěr: Snaží se jenom z lidí vylákat osobní a jiné údaje. Nesdělovat jim žádné informace o smlouvách, žádný název banky, žádné osobní údaje, ani adresu. Nejlépe se na začátku hovoru ani nepředstavovat jménem. Nesjednávat si žádnou schůzku. Podělit se o tuto zkušenost se známými.
1
tom
smejdi...driv volaval vychcanek se
slovenskym prizvukem, tedka uz nasli nejakou zoufalou cesku...
před 8 měsíci
faktické nesrovnalosti v pojistné smlouvě-pojištovna nic neví (Finanční služby) nahlásil/a Standa
volal muž že mám faktické nesrovnalosti v pojistné smlouvě, když jsem chtěl vědět v jaké smlouvě a jaké nesrovnalosti, řekl, že po telefonu nemůže nic říct, že bychom se měli sejít, to jsem odmítl, on mi řekl, že budu krácen na pojistném plnění(žádné jsem nežádal). Položil telefon, když jsem volal zpět tak mi hlasilo že "číslo je mimo provoz", volal jsem na pojištovnu, ta mi řekla, že mám vše v pořádku a že telefonní číslo není nikdo z pojištovny
před 8 měsíci
Finanční služby nahlásil/a 85.255.90.xxx
klientské centrum, volali mi do jednání, ani se nepředstavila, kdo to je atd., telefon zablokován
před 8 měsíci
Telemarketing nahlásil/a 178.255.168.xxx
Nějaká firma Klientské centrum. Když člověk upozorní na nezákonnost nevyžádaného telemarketingu, vymluví se na omyl a vymyšlené jméno.
před 8 měsíci
Klientské centrum nabízel prověření všech pojistných smluv atd. (Obtěžující hovor) nahlásil/a 94.74.244.xxx
Po telefonu neříkám nikomu žádné informace a ani nic neuzaviram žádné předběžně smlouvy. Položila jsem
před 8 měsíci
Klientské centrum (Finanční služby) nahlásil/a Pavla
Volal pán, že je z Klientského centra a zda spadám do kategorie zákazníků do 59 let, neměla jsem čas na hovor. Hned jsem to ukončila a řekla ať už mi nevolají :)
před 8 měsíci
Údajná kontrola smluv (Finanční služby) nahlásil/a Jana
Prý má na starosti kontrolu smluv. Neodbytne vnucoval sve služby. Sondoval jestli mám životku, penzijní a další pojištění.
před 8 měsíci
Volají, obtěžující, jedině zablokovat (Finanční služby) nahlásil/a TEREZA
před 8 měsíci
Spam (Telemarketing) nahlásil/a Petr
Telefonující se představila jako zástupce společnosti Klientské centrum, hovor z mé strany okamžitě ukončen.
před 8 měsíci
Nabízeli kontrolu smluv otravujou položili telefon když jsem se o (Telemarketing) nahlásil/a Pavel
Položili telefon když jsem se dotazoval na Bližší informace co jsou za firmu jaká firma
před 8 měsíci
Nabízí kontrolu smluv, položil jsem (Finanční služby) nahlásil/a Luděk
Nabízí kontrolu smluv, položil jsem
před 9 měsíci
Volali mini z čísla +420220190500. Stejně jako u tohoto čísla (Podvodný hovor) nahlásil/a Leonie
Dle toho, co čtu od ostatních zde, již mi tento týden volali z jiného čísla. Žena se slovy slyšíme se? A dlouho nic dalšího. Zněla jako robot.
před 9 měsíci
Po zvednutí telefonu se nikdo neozval. (Nevyžádaný hovor) nahlási (Nevyžádaný hovor) nahlásil/a Jan
Po zvednutí telefonu se nikdo neozval. Při volání zpět to hlásilo: číslo je mimo provoz.
před 9 měsíci
Telemarketing nahlásil/a MTZ Uživatel
klientské centrum - nabízí opravu faktických chyb v pojistných smlouvách - jsou neodbytní
před 9 měsíci
Finanční služby nahlásil/a MTZ Uživatel
otravujou z ruznych cisel. doporucuji nahrat tak aby rekli kdo jsou atd. a poslat na strankach ministerstva najdete odkaz kam to zaslat. takovehle hovory jsou ilegalni. najdete tam i poznamku ze nejste povinni informovat toho smejda ze ho nahravate.
před 9 měsíci
revize pojistných smluv (Finanční služby) nahlásil/a zajda
klasika, nevyžádaný hovor s nabídkou revize pojistných smluv do 59 let ...na moji odpověď, že jsem v práci a nemám čas řešit osobní záležitosti mi arogantně odpověděl, že tedy nemám zvedat telefon a mám si to uvědomit předtím...jelikož se tu nesmí vulgarismy, tak se k jeho osobě dále nebudu vyjadřovat:-)
před 9 měsíci
Finanční služby nahlásil/a MTZ Uživatel
Kontrola pojistných smluv. Domluva nevyžádané schůzky. Hraní na city, že v případě plnění dostávají klienti méně peněz.
před 9 měsíci
klientské centrum (Finanční služby) nahlásil/a Saila
Neustále mění čísla, i po opakovaných žádostech o smazání neustále obtěžují hovory...
před 9 měsíci
"Revize" pojistných smluv (Nevyžádaný hovor) nahlásil/a 147.161.170.xxx
Prý revize pojistných smluv, aby v nich nebyly skryté vady. Ve finále je to o tom dostat k vám jakéhosi agenta...
před 9 měsíci
Nevyžádaný hovor nahlásil/a 32.1.26.xxx
Na základě recenzí blokuji
před 9 měsíci
nevím (Nevyžádaný hovor) nahlásil/a 78.44.6.xxx
před 9 měsíci
pojistné (Finanční služby) nahlásil/a Nikola Ch.
nabízí revizi pojistných smluv
před 9 měsíci
Finanční centrum - kontrola pojistných smluv (Finanční služby) nahlásil/a Josef N.
Chtějí kontrolovat smlouvy ani neví jestli nějaké máte nebo ne. A když se zeptáte jaké smlouvy tak že všechny. Jen zjišťují o nás informace a otravují. Prostě to zkouší kdo se chytí.
před 9 měsíci
Revize pojistných smluv (Podvodný hovor) nahlásil/a Radek
Bez představení - arogantní, podvodný telefonát, lákající na schůzku ohledně revize pojistných smluv do 59 let. Automaticky vám bude řečeno že máte schůzku na 20 minut a kdy se vám to hodí, Můžete je akorát požádat aby si vás odstranili z databáze a už vám nevolali a zěvist. Na nic nepřistupovat, celý hovor je automaticky monitorovaný bez ohledu na váš souhlas
před 9 měsíci
otrava (Finanční služby) nahlásil/a Katerina
před 9 měsíci
Průzkum pojistných smluv (Průzkum) nahlásil/a Momo
Nejdříve se nikdo neozval, pak jsem zaslechla paní, jak se ptá, jestli se slyšíme. Připadalo mi to, jako by byla někde venku. Ani se nepředstavila, jen řekla, že je to průzkum pojistných smluv ve věkové hranic do 59 let. Když jsem jí řekla, že nemohu hovořit, tak byla zaskočená. Pak jsem zavěsila.