Pro telefonní čísla ve vaší lokalitě (United States) použijte www.shouldianswer.com

Kdo vám volal z 601995976 ?

+420 601 995 976 NEUTRáLNí CALL CENTRUM mobilní číslo Czech Republic

Hodnocení 601995976

  • 21x neutrální
  • 12x pozitivní
  • 6x negativní

Kategorie 601995976

  • 11x Call centrum
  • 11x Průzkum
  • 5x Finanční služby
  • 3x Společnost
  • 3x Služba
  • 3x Obtěžující hovor
  • 3x Prozvonění/Tichý hovor
Telefonní číslo 601995976 má neutrální hodnocení. Máme 39 hodnocení a 38 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by mělo patřit do mobilní sítě. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 601 995 976, 00420601995976, 601 995 976, 601995976, +420601995976, tel:+420-601-995-976, +420 601995976

Recenze 601995976

Volalo vám toto číslo ? ?
Poslalo vám SMS ? ?
Přijal/a jste hovor ? ?
Důvod nepřijetí: ?
Mluvil/a jste s člověkem? ?
Nabízel vám novou službu nebo produkt? ?
Víte něco o tomto čísle? ? Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení: ?
Zvolte kategorii: ?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ? ?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ? ? Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat? ? Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla? ? Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek: ? Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis: ? Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ? ? Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno ? Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email ? Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace! Zatím jsme shromáždili 38 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!

Call centrum nahlásil/a


Call centrum generalli-zpetne volani
před 88 měsíci

Společnost nahlásil/a


zpětné vyžádané volání z pojišťovny Generali
před 89 měsíci

Služba nahlásil/a


zpětné volání z pojišťovny Generali
před 89 měsíci

Obtěžující hovor nahlásil/a


Generali pojistovna
před 90 měsíci

Průzkum nahlásil/a


Generalli
před 90 měsíci

Call centrum nahlásil/a


pojištění odpovědnosti
před 92 měsíci

Call centrum nahlásil/a


vyžádaný hovor z Generali
před 92 měsíci

Průzkum nahlásil/a


Pojišťovna Generali-průzkum spokojenosti s vyřízením poj. události.
před 92 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


Info linka Generali
před 94 měsíci

Call centrum nahlásil/a


Vyžádaný hovor z call centra Generali
před 94 měsíci

Call centrum nahlásil/a


Generalli pojistovna
před 94 měsíci

Call centrum nahlásil/a


vyžádaný hovor Generalli
před 94 měsíci

Call centrum nahlásil/a


Generali, tak na 2 minuty
před 95 měsíci

Call centrum nahlásil/a


Průzkum Generali pojišťovny, spokojenost s vyřízením stížnosti,krátký hovor, neobtěžoval mne.
před 95 měsíci

Průzkum nahlásil/a


dotaz na spokojenost s vyřízením škodní události
před 97 měsíci

Prozvonění/Tichý hovor nahlásil/a


průzkum spokojenosti po škodné události- slušní
před 99 měsíci

Call centrum nahlásil/a


generali - pruzkum spokojenosti se zakaznickou linkou
před 100 měsíci

Generali pojišťovna (Finanční služby) nahlásil/a


před 101 měsíci

Průzkum nahlásil/a


Průzkum spokojenosti s řešením škodní události. Příjemná paní, nezabere víc než dvě minuty.
před 101 měsíci

Call centrum nahlásil/a


Průzkum spokojenosti s řešením poj. události. Je to jen otrava, vám to nic nepřinese.
před 103 měsíci

Obtěžující hovor nahlásil/a


Genearali pojišťovna - průzkum spokojenosti
před 103 měsíci

generali (Společnost) nahlásil/a


před 103 měsíci

Obtěžující hovor nahlásil/a


pani z generali pojistovny, pry z meho cisla bylo nedavno volano jim ohledne zmeny pojistne smlouvy, coz neni vubec pravda. smejdi
před 104 měsíci

Průzkum nahlásil/a


Generali průzkum spokojenosti s produktem
před 104 měsíci

ztracený hovor (Prozvonění/Tichý hovor) nahlásil/a


Jsem v zahraničí a měla jsem ztracený hovor. Volala jsem zpět a po 15 minutách hovoru s generali jsem mluvila se třemi zaměstnanci, ale nikdo nic nevěděl. Už nikdy nebudu toto číslo brát a už né volat zpět. Zbytečně jsem provolala spoustu peněz a vynervovala se. Jestliže mi chce pojišťovna něco oznámit, ať využije email, nebo SMS.
před 105 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


generali i pres muj nesouhlas mne presto obtezuji .
před 105 měsíci

Průzkum nahlásil/a


Generali pojišťovna
před 105 měsíci

Průzkum nahlásil/a


Generali pojišťovna
před 106 měsíci

Průzkum nahlásil/a


o , nejdriv neco nacnou pak se na neco zeptate a reknou ze az na konci hovoru vam povedi o co jde. pojistovna.
před 113 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


Zjištění spokojenosti zákazníka

Přidat Komentář