Kdo vám volal z 601995976 ?
+420 601 995 976
NEUTRáLNí CALL CENTRUM
mobilní číslo
Czech Republic
Kategorie 601995976
- 11x Call centrum
- 11x Průzkum
- 5x Finanční služby
- 3x Společnost
- 3x Služba
- 3x Obtěžující hovor
- 3x Prozvonění/Tichý hovor
Telefonní číslo 601995976 má neutrální hodnocení. Máme 39 hodnocení a 38 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by mělo patřit do mobilní sítě. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 601 995 976, 00420601995976, 601 995 976, 601995976, +420601995976, tel:+420-601-995-976, +420 601995976
Recenze 601995976
Volalo vám toto číslo ?
?
Poslalo vám SMS ?
?
Přijal/a jste hovor ?
?
Důvod nepřijetí:
?
Mluvil/a jste s člověkem?
?
Nabízel vám novou službu nebo produkt?
?
Víte něco o tomto čísle?
?
Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení:
?
Zvolte kategorii:
?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ?
?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ?
?
Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat?
?
Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla?
?
Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek:
?
Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis:
?
Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ?
?
Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno
?
Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email
?
Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace
Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace!
Zatím jsme shromáždili 38 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!
Call centrum nahlásil/a 88.146.156.xxx
Call centrum generalli-zpetne volani
před 88 měsíci
Společnost nahlásil/a 89.24.60.xxx
zpětné vyžádané volání z pojišťovny Generali
před 89 měsíci
Služba nahlásil/a Bety
zpětné volání z pojišťovny Generali
před 89 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a 89.24.52.xxx
Generali pojistovna
před 90 měsíci
Průzkum nahlásil/a 109.183.223.xxx
Generalli
před 90 měsíci
Call centrum nahlásil/a Horáček
pojištění odpovědnosti
před 92 měsíci
Call centrum nahlásil/a varmarhor
vyžádaný hovor z Generali
před 92 měsíci
Průzkum nahlásil/a K. V.
Pojišťovna Generali-průzkum spokojenosti s vyřízením poj. události.
před 92 měsíci
Finanční služby nahlásil/a 37.48.52.xxx
Info linka Generali
před 94 měsíci
Call centrum nahlásil/a 46.135.76.xxx
Vyžádaný hovor z call centra Generali
před 94 měsíci
Call centrum nahlásil/a 89.102.226.xxx
Generalli pojistovna
před 94 měsíci
Call centrum nahlásil/a Maikel
vyžádaný hovor Generalli
před 94 měsíci
Call centrum nahlásil/a Mari.Majda
Generali, tak na 2 minuty
před 95 měsíci
Call centrum nahlásil/a 37.48.35.xxx
Průzkum Generali pojišťovny, spokojenost s vyřízením stížnosti,krátký hovor, neobtěžoval mne.
před 95 měsíci
Průzkum nahlásil/a HFa
dotaz na spokojenost s vyřízením škodní události
před 97 měsíci
Prozvonění/Tichý hovor nahlásil/a 37.48.11.xxx
průzkum spokojenosti po škodné události- slušní
před 99 měsíci
Call centrum nahlásil/a doncorleone
generali - pruzkum spokojenosti se zakaznickou linkou
před 100 měsíci
Generali pojišťovna (Finanční služby) nahlásil/a Jo
před 101 měsíci
Průzkum nahlásil/a Jura
Průzkum spokojenosti s řešením škodní události. Příjemná paní, nezabere víc než dvě minuty.
před 101 měsíci
Call centrum nahlásil/a 37.48.11.xxx
Průzkum spokojenosti s řešením poj. události. Je to jen otrava, vám to nic nepřinese.
před 103 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a Dětské
Genearali pojišťovna - průzkum spokojenosti
před 103 měsíci
generali (Společnost) nahlásil/a Luke
před 103 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a 46.135.234.xxx
pani z generali pojistovny, pry z meho cisla bylo nedavno volano jim ohledne zmeny pojistne smlouvy, coz neni vubec pravda. smejdi
před 104 měsíci
Průzkum nahlásil/a zouhin
Generali průzkum spokojenosti s produktem
před 104 měsíci
ztracený hovor (Prozvonění/Tichý hovor) nahlásil/a Danaz
Jsem v zahraničí a měla jsem ztracený hovor. Volala jsem zpět a po 15 minutách hovoru s generali jsem mluvila se třemi zaměstnanci, ale nikdo nic nevěděl. Už nikdy nebudu toto číslo brát a už né volat zpět. Zbytečně jsem provolala spoustu peněz a vynervovala se. Jestliže mi chce pojišťovna něco oznámit, ať využije email, nebo SMS.
před 105 měsíci
Finanční služby nahlásil/a rohatce
generali i pres muj nesouhlas mne presto obtezuji .
před 105 měsíci
Průzkum nahlásil/a Peca80
Generali pojišťovna
před 105 měsíci
Průzkum nahlásil/a Anavi
Generali pojišťovna
před 106 měsíci
Průzkum nahlásil/a rihyn
o , nejdriv neco nacnou pak se na neco zeptate a reknou ze az na konci hovoru vam povedi o co jde. pojistovna.
před 113 měsíci
Finanční služby nahlásil/a Smolja
Zjištění spokojenosti zákazníka