Kdo vám volal z 553829151 ?
+420 553 829 151
NEGATIVNí TELEMARKETING
pevná linka
Czech Republic, Moravskoslezský
Kategorie 553829151
- 26x Telemarketing
- 8x Call centrum
- 5x Obtěžující hovor
- 5x Prozvonění/Tichý hovor
- 4x Podvodný hovor
- 2x Nevyžádaný hovor
- 2x Společnost
- 1x Finanční služby
- 1x Průzkum
Telefonní číslo 553829151 má negativní hodnocení. Máme 54 hodnocení a 49 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by měla být pevná linka. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 553 829 151, 00420553829151, 553 829 151, 553829151, +420553829151, tel:+420-553-829-151, +420 553829151
Recenze 553829151
Volalo vám toto číslo ?
?
Poslalo vám SMS ?
?
Přijal/a jste hovor ?
?
Důvod nepřijetí:
?
Mluvil/a jste s člověkem?
?
Nabízel vám novou službu nebo produkt?
?
Víte něco o tomto čísle?
?
Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení:
?
Zvolte kategorii:
?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ?
?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ?
?
Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat?
?
Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla?
?
Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek:
?
Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis:
?
Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ?
?
Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno
?
Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email
?
Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace
Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace!
Zatím jsme shromáždili 49 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!
Podvod (Podvodný hovor) nahlásil/a 90.180.156.xxx
před 46 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a 88.103.224.xxx
Obtezujici hovor
před 47 měsíci
Hello bank , půjčky a úvěry (Finanční služby) nahlásil/a Honzin
Nabízí a řeší půjčky a úvěry , konsolidace , kreditní karty , půjčky atd..
před 47 měsíci
Hluchý hovor (Telemarketing) nahlásil/a 37.48.10.xxx
před 47 měsíci
Telemarketing nahlásil/a 37.188.251.xxx
otravné a obtěžující
před 47 měsíci
Nabízí služby, ale že je už mám nemají ponětí. **** (Telemarketing) nahlásil/a Pepe
před 48 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a 188.175.112.xxx
10x za den volaji
před 48 měsíci
Telefon za O2, navýšení dat (Telemarketing) nahlásil/a Michal Hořín
Na ověření chtěli jen jméno a neměli přehled o mnou využívaných službách. To bylo pro mne varování a hovor jsem slušně ukončil. Zde jsem se přesvědčil, že to hovor z O2 nebyl. Děkuji
před 48 měsíci
vopruz (Telemarketing) nahlásil/a filip kašák
před 48 měsíci
obtěžující hovor, za 3 týdny 16x (Telemarketing) nahlásil/a Jana
před 48 měsíci
O2 - údajné výhodné navýšení dat (Call centrum) nahlásil/a Petr
Byl jsem informován o údajném výhodném navýšení dat, ale když jsem se optal zda cena kterou budu nadále platit je také navýšená či zůstane stejná, tak pán zavěsil.
před 48 měsíci
Call centrum nahlásil/a 178.255.168.xxx
NABÍDKA INTERNETU OD O2.
před 48 měsíci
Rozsireni internetu O2 (Podvodný hovor) nahlásil/a Krikava
Volal 5x pres mujvyslovny nesouhlas
před 48 měsíci
telemarketing (Telemarketing) nahlásil/a HK
Volala mi podle přízvuku asi Romka,že je z O2 a chtěla po mě citlivé a soukromé údaje. Když jsem jí řekla, že to neřeknu tak ona pořád do kola, ale já to musím zjistit. To máme tady takto dané a bez toho to nejde. Takže pak nepříjemná až agresivní.
před 48 měsíci
Nabízel mi navýšení rychlosti internetu - za 1000 kč (Obtěžující hovor) nahlásil/a Zuza
před 49 měsíci
Telemarketing nahlásil/a 37.188.160.xxx
telemarketing
před 49 měsíci
Telemarketing nahlásil/a 178.255.168.xxx
O2 změna tarifu
před 49 měsíci
Nabídka tarifu (Telemarketing) nahlásil/a 109.81.208.xxx
před 49 měsíci
Telemarketing nahlásil/a 37.188.150.xxx
Paní mi nabidla tarif, který bude mít rychlejší internet a bude o minimální částku vyšší.. Nakonec z paní vylezlo, že bude dražší o 600Kč!!! Číslo ani nezvedat...
před 49 měsíci
Nabídka půjček (Telemarketing) nahlásil/a 46.135.37.xxx
před 49 měsíci
Call centrum nahlásil/a 85.70.153.xxx
Vůbec bych to nezvedal,je to pěknej podvod...kvalita hovoru hrozná, nabídka něčeho co smrdí už na dálku...
před 49 měsíci
Nový tarif + tablet (Telemarketing) nahlásil/a Petr M.
Telemarketing - snažili se mi nabídnout tarif a nějaký tablet se sluchátky. Ikdyž sem řekl že mam lepší (telefoní) tarif a HW který po přepočtu stojí stejně jako v obchodě a paní která četla "haudver" a snažila se přečís jaký to má parametry byla v celku neodbytná. Platím tarif na dva telefony a nejdříve volala na druhé číslo, kde jí bylo řečeno, že nemá zájem s ničím a ať zavolá "správci tarifu". Mě bylo řečeno že druhý účastník se vším souhlasí a nabídku přijal. Hovor mam nahraný a je to v celku sranda poslouchat. Chvilku mi bylo paní líto, že musí takhle lhát aby si udržela práci. Nicméně hovor opravdu o ničem a ať se zdá nabídka sebelepší, vždycky je tam háček.
před 49 měsíci
O2 (Telemarketing) nahlásil/a XC
Snazi se zmenit tarif v ramci dvou vet, tak abyste to jen odkyvali a nedoslo vam, o co jde. Jednani prijemne, praktika ryze smejdska.
před 50 měsíci
O2 (Telemarketing) nahlásil/a Pavel
Nechutná zkušenost s paní na telefonu. Až ve smlouvě jsem zjistil, že je to s konečnou cenou, kterou mi nabídla úplně jinak. Takže Vám ani nepomůže bedlivě sledovat co paní říká, neboť Vám to nějak nal.e a pak je to zase na Vás, vše rušit a podávat na ni stížnost. V podstatě nenabízejí nic jiného, než co si jste sami schopni sjednat např. v samoobsluze Moje O2, jedním kliknutím, kde máte jasně uvedenou cenu. Žádné výhody Vám při telefonickém sjednávání neposkytnout. Takže se raději tomuto rozhovoru vyhněte.
1
Pavel
Doplnění mého příspěvku: reklamace ohledně sjednání smluv ze strany 02 uznána.
před 50 měsíci
O2 (Telemarketing) nahlásil/a Tomáš
Tváří se jako kdyby něco dávali zadarmo a až nakonec těsně před odsouhlasením se zmíní o navýšení ceny. Neprofesionální.
před 50 měsíci
Podvodnym zpusobem se snazi navysit data v balicku (Podvodný hovor) nahlásil/a Martin
Způsob, jakým byl hovor veden absolutně neodpovídá dobrým mravům. Jakmile bych celý hovor plně nevnímal, tak bych odsouhlasil, pro mě, "velice výhodné navýšení dat". O vlastně naprosto standartním navýšení tarifu o standartních několik stovek nepadalo ani slovo. To až po mém naléhání jsem se dozvěděl cenu.