Pro telefonní čísla ve vaší lokalitě (United States) použijte www.shouldianswer.com

Kdo vám volal z 530513961 ?

+420 530 513 961 NEGATIVNí NEVYžáDANý HOVOR pevná linka Czech Republic, Jihomoravský

Hodnocení 530513961

  • 28x negativní
  • 7x neutrální
  • 5x pozitivní

Kategorie 530513961

  • 9x Nevyžádaný hovor
  • 8x Call centrum
  • 7x Telemarketing
  • 7x Finanční služby
  • 4x Společnost
  • 1x Obtěžující hovor
  • 1x Prozvonění/Tichý hovor
  • 1x Služba
  • 1x Nezisková organizace
  • 1x Průzkum
Telefonní číslo 530513961 má negativní hodnocení. Máme 40 hodnocení a 35 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by měla být pevná linka. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 530 513 961, 00420530513961, 530 513 961, 530513961, +420530513961, tel:+420-530-513-961, +420 530513961

Recenze 530513961

Volalo vám toto číslo ? ?
Poslalo vám SMS ? ?
Přijal/a jste hovor ? ?
Důvod nepřijetí: ?
Mluvil/a jste s člověkem? ?
Nabízel vám novou službu nebo produkt? ?
Víte něco o tomto čísle? ? Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení: ?
Zvolte kategorii: ?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ? ?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ? ? Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat? ? Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla? ? Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek: ? Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis: ? Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ? ? Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno ? Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email ? Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace! Zatím jsme shromáždili 35 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!

generali (Telemarketing) nahlásil/a


před 57 měsíci

Společnost nahlásil/a


Generali poj. v zastoupení.
před 57 měsíci

Generali pojišťovna (Obtěžující hovor) nahlásil/a


Generali pojišťovna, dál než k představení a dotazu jak se mám se už paní nedostala.
před 57 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


Generalli pojišťovna, nemám u nich žádný produkt, přesto volají, že kdysy ano, neví ani jaký...... Blokuji
před 57 měsíci

Společnost nahlásil/a


Generali pojišťovna
před 57 měsíci

Nevyžádaný hovor nahlásil/a


Generali česká pojišťovna.... pouze se ptai zda je vše v pořádku
před 57 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


nabízí půjčku
před 57 měsíci

aktivní pojistka (Nevyžádaný hovor) nahlásil/a


před 57 měsíci

Nevyžádaný hovor nahlásil/a


nevyžádané nabídky Generali pojišťovna
před 57 měsíci

Generali ČP (Call centrum) nahlásil/a


Volání stávajícím klientům. Žádné vnucování služeb, pouze zda je vše v pořádku.
před 57 měsíci

WTF?! (Společnost) nahlásil/a


Generali volá klientům ČP, kterou převzali. Velmi slušná paní, mluvící jako robot, přeříkala přání k Vánocům a jestli něco nepotřebuju. Pak se velmi sáhodlouze rozloučila a zavěsila. Proč toto? Velmi strašidelný zážitek. Nechtěl bych její práci.
před 57 měsíci

Nevyžádaný hovor nahlásil/a


pořád prozvání
před 57 měsíci

Generali Česká (Finanční služby) nahlásil/a


Hovor z Generali Česká - hovor se mi zrovna nehodil, ale vzala jsem to. Když ale paní začala pomalu tím, jak se dneska mám, tak jsem to rovnou položila, proto netuším, co mělo být předmětem hovoru. Předpokládám, že volají klientům kvůli sloučení pojišťoven. Podle mě zbytečné, mám svého fin. poradce.
před 57 měsíci

Služba nahlásil/a


Generali Česká- volají stávajícím klientům - nic nenutí
před 57 měsíci

Nevyžádaný hovor nahlásil/a


Generali, zbytecny hovor naprosto
před 57 měsíci

Call centrum nahlásil/a


Generali smlouva
před 57 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


generalli
před 57 měsíci

Call centrum nahlásil/a


Generali, péče o zákazníky. Dotaz jak se dnes mám a zda něco nepotřebuju. Odpověď, dobře a nic nepotřebuju. Tak prý nashledanou. Asi teda nechápu účel hovoru ????????‍♀️
před 57 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


Otřesné a otravné
před 57 měsíci

Call centrum nahlásil/a


Navazování bližšího vztahu s klienty. OK
2

Martin

Pojišťovna má plnit při problému, jinak neotravovat. Nechci být kamarád se svou pojišťovnou :)

NE

Za mě to teda není OK. Ruší ve všední den lidi v práci.
před 57 měsíci

Call centrum nahlásil/a


Na zacatku jsem rekl,ze mam 2 minuty,tak to tak trvalo.Podekovali,ze jsem u nich(Generali Ceska Pojistovna) a jestli neco nepotrebuji.Prijemne,ale neurazilo/nepomohlo.
před 57 měsíci

Nevyžádaný hovor nahlásil/a


Generali pojišťovna
před 57 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


nabidka pujcek
před 57 měsíci

Nezisková organizace nahlásil/a


Česká pojišťovna
před 57 měsíci

Generali průzkum (Call centrum) nahlásil/a


Údajně pracovnice Generali ČP - hovor na potvrzení údajů a info o klientské zóně. Úplně jsem nepochopil smysl telefonátu.
1

Dagmar

Stejná zkušenost. Ženský hlas se silným cizím přízvukem. Zcela zmatečné věty.
před 57 měsíci

Call centrum nahlásil/a


Velmi otravný hovor úplně o ničem, pojistná smlouva ani nevěděl jaká 5 minut kravin aby řekl že můžeme zavolat kdyby cokoliv a nemusíme na pobočku, jasně, v době zákazů kvůli Covid-19. Vážně hovor pouze zdržující a úplně o ničem.
před 58 měsíci

Finanční služby nahlásil/a


Finanční služby
před 58 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


pojišťovna
před 58 měsíci

Gdneralli pojišťovna a nějaký nesrozumitelný partner (Průzkum) nahlásil/a


Ověření jména, ověření ročníku narození, měli k dispozici tyto udaje. Dotaz zda li mě nějak ovlivnila koronakrize a zdali nepotřebuji s něčím pomoci. Ani po doprani se na název společnosti nebylo rozumět o jakého partnera Generalli pojišťovny jde. Prý se můžu svěřit a tím , co chci řešit, abych nemusela.na pobočku a vyřešili jsme to.po telefonu. Jméno volajícího bylo také nesrozumitelné jako celý tento hovor zůstal mnou zcela.nepochopen.
před 58 měsíci

Call centrum nahlásil/a


dle recenzí jsem ani nezvedl

Přidat Komentář