Pro telefonní čísla ve vaší lokalitě (United States) použijte www.shouldianswer.com

Kdo vám volal z 417630825 ?

+420 417 630 825 NEGATIVNí TELEMARKETING pevná linka Czech Republic, Ústecký

Hodnocení 417630825

  • 400x negativní
  • 49x neutrální
  • 4x pozitivní

Kategorie 417630825

  • 237x Telemarketing
  • 100x Průzkum
  • 36x Call centrum
  • 34x Nevyžádaný hovor
  • 17x Podvodný hovor
  • 16x Obtěžující hovor
  • 4x Automat
  • 3x Prozvonění/Tichý hovor
  • 2x Společnost
  • 1x Finanční služby
  • 1x Žertovný hovor
  • 1x Ostatní
  • 1x Služba
Telefonní číslo 417630825 má negativní hodnocení. Máme 453 hodnocení a 448 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by měla být pevná linka. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 417 630 825, 00420417630825, 417 630 825, 417630825, +420417630825, tel:+420-417-630-825, +420 417630825

Recenze 417630825 strana 2

Volalo vám toto číslo ? ?
Poslalo vám SMS ? ?
Přijal/a jste hovor ? ?
Důvod nepřijetí: ?
Mluvil/a jste s člověkem? ?
Nabízel vám novou službu nebo produkt? ?
Víte něco o tomto čísle? ? Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení: ?
Zvolte kategorii: ?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ? ?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ? ? Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat? ? Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla? ? Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek: ? Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis: ? Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ? ? Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno ? Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email ? Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace! Zatím jsme shromáždili 448 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!
před 11 měsíci

Průzkum trhu (Průzkum) nahlásil/a


před 11 měsíci

pruzkum trhu (Průzkum) nahlásil/a


před 11 měsíci

parfémy (Call centrum) nahlásil/a


před 11 měsíci

Průzkum trhu (Call centrum) nahlásil/a


Paní z firmy "Průzkum trhu" (no jasně) se ptala na parfémy. Nepustí na začátku ke slovu. Na první otázku jsem odpověděla, že mi volají už třetí den po sobě a jestli by si nemohli moje číslo smazat a už mi nikdy nevolat jsem odpověď nedostala. Na otázku, kde moje číslo sehnali mi odpovědí bylo ukončení hovoru. Asi nepomohlo ani to, že jsem nastydlá a zním jako dospívající klučík.
před 11 měsíci

Nabídka parfémů (Telemarketing) nahlásil/a


Volají a ptají se kde nakupujete parfémy. Slušně jsem odmítla a za 2 dny volali znovu
před 11 měsíci

Průzkum asi (Průzkum) nahlásil/a


před 11 měsíci

Průzkum (Call centrum) nahlásil/a


Dotaz kde nakupuji parfémy
před 11 měsíci

parfémy (Telemarketing) nahlásil/a


opakovaně otravují, i když jsem žádal o vymazání mého čísla
před 11 měsíci

parfémy - obdobné otázky jako níže uvedené. (Telemarketing) nahlásil/a


Stejně jako ostatní, volal pán z call centra v Ústeckém kraji, kde nakupuji parfémy.
před 11 měsíci

Zeptal se jestli se slyšíme a zavěsil. (Obtěžující hovor) nahlásil/a


před 11 měsíci

Dotaz na používání parfémů. (Call centrum) nahlásil/a


před 11 měsíci

parfémy (Telemarketing) nahlásil/a


před 11 měsíci

Za výzkum se jen vydávají (Podvodný hovor) nahlásil/a


Paní začala tím, že volá z firmy na průzkum trhu. Když jsem chtěl znát jméno firmy, odmítla mi ho poskytnout. Stejně tak jakékoliv další informace, nebo kontakt na vedoucího. Vyzkumné firmy jsou sice otravné, ale solidní, tato firma není ani jedno z toho.
před 11 měsíci

Parfémy (Průzkum) nahlásil/a


před 11 měsíci

vubec nebylo slyšet zavěsil jsem (Call centrum) nahlásil/a


Špatně slyšitelny hovor rušení zavěsil jsem
před 11 měsíci

Nabídka parfémů (Telemarketing) nahlásil/a


před 11 měsíci

parfemy (Telemarketing) nahlásil/a


před 11 měsíci

Nabidka parfemu, chlap volal snad z hodpody. (Telemarketing) nahlásil/a


Nepredstavil se jmenem svym ani firmy, hovadina
před 11 měsíci

Údajný průzkm, nebyla schopna odpovědět, kde vzala číslo. (Call centrum) nahlásil/a


před 11 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


nabídka parfémů
před 11 měsíci

Údajně průzkum. (Průzkum) nahlásil/a


Paní nebyla ochotná mi odpovědět kdo volá, ani jménem jaké společnosti volá. Na vše odpovídala jen průzkum trhu. Byla dost zmatená po mém dotazu. Požádala jsem o vymazání mého tel. čísla z jejich databáze.
před 11 měsíci

telemarketing, parfémy (Nevyžádaný hovor) nahlásil/a


před 11 měsíci

Sou to **** (Telemarketing) nahlásil/a


Sou to **** a hyeny
před 11 měsíci

Parfemy (Telemarketing) nahlásil/a


před 11 měsíci

telemarketing (Telemarketing) nahlásil/a


před 11 měsíci

PÁN NABÍZEL PARFÉMY. OBTĚŽUJÍCÍ HOVOR. (Telemarketing) nahlásil/a


před 11 měsíci

Dotazy na nákup parfémů (Telemarketing) nahlásil/a


Paní se chtěla zeptat na 3 otázky. První otázka: Jak často nakupuji parfémy? Odpověď: Nenakupuji. Druhá: A pro své blízké a známé? Odpověď: Žádné nemám! Třetí otázku už ani nepoložila a hovor ukončila. Obtěžující telemarketing!
1

Zdeněk Slouka z Loštic

Tak to je smutné že žádné blízké nemáte.
před 11 měsíci

Průzkum nahlásil/a


nabídka parfémů
před 11 měsíci

Průzkum trhu (Telemarketing) nahlásil/a


před 11 měsíci

Průzkum nahlásil/a


Průzkum trhu

Přidat Komentář