Kdo vám volal z 388901113 ?
+420 388 901 113
NEUTRáLNí CALL CENTRUM
pevná linka
Czech Republic, Jihoceský
Kategorie 388901113
- 51x Call centrum
- 32x Společnost
- 32x Telemarketing
- 13x Obtěžující hovor
- 10x Nevyžádaný hovor
- 4x Prozvonění/Tichý hovor
- 3x Služba
- 3x Podvodný hovor
- 1x Automat
- 1x Ostatní
- 1x Průzkum
Telefonní číslo 388901113 má neutrální hodnocení. Máme 151 hodnocení a 147 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by měla být pevná linka. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 388 901 113, 00420388901113, 388 901 113, 388901113, +420388901113, tel:+420-388-901-113, +420 388901113
Recenze 388901113 strana 3
Volalo vám toto číslo ?
?
Poslalo vám SMS ?
?
Přijal/a jste hovor ?
?
Důvod nepřijetí:
?
Mluvil/a jste s člověkem?
?
Nabízel vám novou službu nebo produkt?
?
Víte něco o tomto čísle?
?
Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení:
?
Zvolte kategorii:
?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ?
?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ?
?
Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat?
?
Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla?
?
Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek:
?
Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis:
?
Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ?
?
Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno
?
Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email
?
Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace
Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace!
Zatím jsme shromáždili 147 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!
před 66 měsíci
Call centrum nahlásil/a Ondra
Vodafone s nabidjou reseni meho tarifu.
před 66 měsíci
Vodafone obchodní oddělení. Vše vyřeší a moc milé operátorky (Call centrum) nahlásil/a Karolína M
Vodafone obchodní oddělení. Vše za Vás vyřeší a moc milé operátorky
před 66 měsíci
Společnost nahlásil/a MTZ Uživatel
UPC/vodafone, nabídka lepšího mobilního tarifu po sloučení UPC/Vodafone
před 66 měsíci
Nabídla energií (Telemarketing) nahlásil/a Ivana
před 66 měsíci
Telemarketing nahlásil/a Fr
Neustálé volání telemarketing
před 66 měsíci
Call centrum nahlásil/a 89.24.41.xxx
UPC - nabidka tarifu od Vodagone
před 66 měsíci
Telemarketing nahlásil/a 178.255.168.xxx
otravný hovor
před 67 měsíci
Vodafone (Telemarketing) nahlásil/a BR
před 67 měsíci
Společnost nahlásil/a MTZ Uživatel
Vodafone, Telekomunikace, (www.vodafone.cz), Klasika, upozornění na končící smlouvu a pokus o změnu a tím i větší placení :-)
před 67 měsíci
UPC VODAFONE (Telemarketing) nahlásil/a Vitek
Nabídka vyhodneho tarifu Vodafone
před 67 měsíci
Nabídka nového tarifu (Telemarketing) nahlásil/a Dita
Nabízí nový tarif u Vodafone aniž by věděli jaký tarif již zákazník má. Znají jméno a příjmení.
před 67 měsíci
Nabídka nového tarifu (Telemarketing) nahlásil/a PK
Blokuju!
před 67 měsíci
Telemarketing nahlásil/a 94.112.75.xxx
Paní dokonce věděla i příjmení,položil jsem...
před 67 měsíci
Podvod - blokace! (Podvodný hovor) nahlásil/a 213.168.177.xxx
před 67 měsíci
Volali, že končí smlouva a s novou nabídkou. (Call centrum) nahlásil/a MS
Slečna byla rychlá a stručná.
před 68 měsíci
Otravne (Call centrum) nahlásil/a 37.48.12.xxx
před 68 měsíci
Call centrum nahlásil/a 87.249.150.xxx
dohodnuty hovor ke smlouvě
před 68 měsíci
Vydavali se za zastoupeni Vodafone a pokouseli se ziskat heslo. (Podvodný hovor) nahlásil/a Michal
Pani tvrdila ze je od Vodafonu. Chtela nabizet nove tarify. A pred tim nez mi zacela s nabidkou, ctela heslo k firemnimu uctu u Vodafonu. Rekl jsme ji at pocka, ze overim zda voal z cisla Vodafonu - hovor prerusila.
před 68 měsíci
nabídka tarifu od Vodafone (Telemarketing) nahlásil/a Michal
Volají jménem Vodafone, ale mají zastaralé údaje a chtěli mi vnucovat nový tarif, ačkoliv mám smlouvu ještě 5 měsíců. Když jsem si stěžoval na skutečném hot-line Vodafone, řekli mi, že to nebylo volání od nich, ale od nějaké telemarketingové firmy a ať si to číslo 388.... dám klidně do blokace.
před 68 měsíci
Vodafone Call Centrum (Prozvonění/Tichý hovor) nahlásil/a AKi
před 69 měsíci
Neznamy volajici (Nevyžádaný hovor) (Obtěžující hovor) nahlásil/a Klára
Nikdo se neozval, po par vterinach zavesil.
před 69 měsíci
Neznamy volajici (Nevyžádaný hovor) nahlásil/a Hana
Nikdo se neozval, po par vterinach zavesil.
před 69 měsíci
Vodafone (Telemarketing) nahlásil/a Jakub
Volali mi už po druhé ... po každé mi řekli že nejsem majitel účtu ... když jsem pak volala na vodafone tak mi operátorka řekla že mi od nich nikdo nevolal ... nebrat!!!
před 69 měsíci
Společnost nahlásil/a 62.245.101.xxx
UPC nabídka služeb
před 69 měsíci
Vodafone/UPC (Call centrum) nahlásil/a Radek
Kellner ZASE otravuje se "super" tarifama.
před 69 měsíci
Otravný Vodafone s nabídkou nových tarifů, protože mám UPC. (Call centrum) nahlásil/a zákaznice UPC
před 69 měsíci
UPC (Společnost) nahlásil/a Petr
před 70 měsíci
UPC vs. Vodafone (Telemarketing) nahlásil/a deadlife
Prý když jsem klientem UPC, mám možnost získat výhodný tarif od Vodafone... S takovou asi UPC brzy zruším, ono se to stejně bude zanedlouho jmenovat jen Vodafone...
před 70 měsíci
UPC/Vodafone telemarketing (Nevyžádaný hovor) nahlásil/a Zákazník UPC
Paní údajně z UPC/Vodafonu vykládala, jakou pro mě a celou rodinu má skvělou nabídku mobilních tarifů. Uvolil jsem se k vyslechnutí nabídky. Místo toho po mně chtěla informace jaké používáme tarify nyní. Když jsem jí řekl, že to ji nemusí zajímat a ať mi tedy poví ty skvělé nabízené tarify, tak řekla, že to ona nemůže, že na to mají specializované specialisty. Rozloučili jsme se ve všeobecné nelibosti.