Pro telefonní čísla ve vaší lokalitě (United States) použijte www.shouldianswer.com

Kdo vám volal z 226289130 ?

+420 226 289 130 NEGATIVNí TELEMARKETING pevná linka Czech Republic, Praha

Hodnocení 226289130

  • 98x negativní
  • 9x neutrální
  • 1x pozitivní

Kategorie 226289130

  • 56x Telemarketing
  • 26x Průzkum
  • 7x Nevyžádaný hovor
  • 7x Obtěžující hovor
  • 7x Call centrum
  • 3x Podvodný hovor
  • 2x Prozvonění/Tichý hovor
Telefonní číslo 226289130 má negativní hodnocení. Máme 108 hodnocení a 104 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by měla být pevná linka. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 226 289 130, 00420226289130, 226 289 130, 226289130, +420226289130, tel:+420-226-289-130, +420 226289130

Recenze 226289130

Volalo vám toto číslo ? ?
Poslalo vám SMS ? ?
Přijal/a jste hovor ? ?
Důvod nepřijetí: ?
Mluvil/a jste s člověkem? ?
Nabízel vám novou službu nebo produkt? ?
Víte něco o tomto čísle? ? Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení: ?
Zvolte kategorii: ?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ? ?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ? ? Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat? ? Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla? ? Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek: ? Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis: ? Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ? ? Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno ? Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email ? Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace! Zatím jsme shromáždili 104 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!

Průzkum nahlásil/a


před 51 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


doporucuji nebrat
před 52 měsíci

údajný průzkum (Telemarketing) nahlásil/a


před 52 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


Neznám, nezvedám!
před 54 měsíci

Otravný spam (Nevyžádaný hovor) nahlásil/a


před 55 měsíci

Telemarketing (Telemarketing) nahlásil/a


Prý časopis Moderní domácnost. Pak jsem to položil.
před 55 měsíci

Moderní domácnost (Telemarketing) nahlásil/a


Prý časopis Moderní domácnost. V životě jsem o něm neslyšela. Zajímalo by mě, kde vzali moje číslo. Hlavně nezačínat hovor slovem Ano, leckdo si to může vyložit jako souhlas s tím, aby vám poslal nějaký rádoby super výrobek nebo uzavřel smlouvu na "výhodnou" službu...
před 55 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


podomní obchodníci
před 55 měsíci

Obtěžující hovor nahlásil/a


telemarketing
před 56 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


průzkum spánku, ale končí to reklamou na matrace
před 56 měsíci

Call centrum nahlásil/a


telemarketing
před 56 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


průzkum trhu
před 58 měsíci

Nevyžádaný hovor nahlásil/a


nechci zvedat dle referenci
před 58 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


otravne!!!
před 58 měsíci

Průzkum nahlásil/a


nějaký průzkum... Jak dlouho spíte 6,7 nebo 8 hodin?...
před 66 měsíci

Průzkum, nabídka zboží (Telemarketing) nahlásil/a


před 66 měsíci

Telemarketing (Telemarketing) nahlásil/a


Dotazník časopisu
před 69 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


nezvedam...špatná reputace
před 69 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


zablokovano nezajem
před 69 měsíci

Call centrum nahlásil/a


nabídka odedebírání časopisu
před 70 měsíci

Nabídka dobrého spaní (Telemarketing) nahlásil/a


Víte, já už si z podobných nabídek dělám prču. Takže k otázce na matraci a zda se v noci probouzím jsem odpověděl, že záleží na erekci a s kým spím. Protože nestojím o tyhle telefonáty a nechápu, proč máme tak trapné zákony, že stačí jen ústní souhlas k dokončení následné objednávky. Vždy chci vše písemně. Takže paní mi řekla, zda jsem si to nespletl s erotickou linkou, já že děkuji a společně jsme zavěsili. Ale jinak byla příjemná, nemohu za volbu jejího povolání. Navíc ona volala mě a ne já ji :)
před 70 měsíci

Dotazník na matrace, výhra přikrývky podmíněna předváděčkou (Telemarketing) nahlásil/a


První hovor se týká dotazníku zdravého spaní s tím, že jdete do slosování o přikrývku. Druhý hovor se týká výhry v hodnotě 3tis. (přikrývka), která je podmíněna absolvováním předváděčky na 3 produkty. Předváděčky v sokolovnách vystřídal průzkum přes telefon a návštěva doma. Nekalá praktika. Předám na ČOI.
před 71 měsíci

Průzkum nahlásil/a


vyzvydala jakou mám spánkovou hygienu. hovor okamžitě ukončen. nemám na ni náladu zase jsem zabral až v 1 ráno.
před 71 měsíci

Řekla, že jsem ****. (Průzkum) nahlásil/a


Vyptávali se na různé otázky. Když jsem na jednu otázku nechtěl odpovědět, tak mi řekla, že jsem **** a zavěsila. To bylo absolutně naposledy, co jsem někomu odpovídal na průzkum.
před 71 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


nevyzadany telefonat
před 71 měsíci

Moderní bydlení (Průzkum) nahlásil/a


Pár jednoduchých otázek, hovor byl stručný a zcela anonymní. Vše ohledně spánku.
před 74 měsíci

Telemarketing nahlásil/a


reklama časopisu spánek
před 74 měsíci

Průzkum spaní (Průzkum) nahlásil/a


Průzkum spánku pro časopis, paní je pěkně drzá.
před 75 měsíci

spaní (Průzkum) nahlásil/a


paní se ptala na otázky ohledně mého spánku (průměrná doba, probouzení, atd. ...)
před 75 měsíci

Nebrat (Průzkum) nahlásil/a


Průzkum pro časopis

Přidat Komentář