Kdo vám volal z 226219690 ?
+420 226 219 690
NEUTRáLNí PRůZKUM
pevná linka
Czech Republic, Praha
Kategorie 226219690
- 26x Průzkum
- 9x Call centrum
- 7x Prozvonění/Tichý hovor
- 2x Společnost
- 2x Obtěžující hovor
- 2x Nevyžádaný hovor
Telefonní číslo 226219690 má neutrální hodnocení. Máme 48 hodnocení a 44 recenzí pro toto telefonní číslo. Toto telefonní číslo by měla být pevná linka. Možné zápisy telefonního čísla jsou +420 226 219 690, 00420226219690, 226 219 690, 226219690, +420226219690, tel:+420-226-219-690, +420 226219690
Recenze 226219690
Volalo vám toto číslo ?
?
Poslalo vám SMS ?
?
Přijal/a jste hovor ?
?
Důvod nepřijetí:
?
Mluvil/a jste s člověkem?
?
Nabízel vám novou službu nebo produkt?
?
Víte něco o tomto čísle?
?
Dejte ano pouze pokud máte informace z jiného zdroje než jsou tyto stránky! Děkujeme.
Zvolte hodnocení:
?
Zvolte kategorii:
?
Máte o tomto čísle nějaké další informace ?
?
Jste si jistý/á že jde o podvodné chování ?
?
Jde o závažné označení! Aby bylo hodnocení publikováno, musí být dostatečně vyplněný popis a uveden váš email.
Jak by se kategorie pro toto číslo měla jmenovat?
?
Protože není jasná kategorie, vyplňte prosím také titulek a popisek, abychom dokázali příspěvek zpracovat.
Byl to hovor od soukromého čísla?
?
Tyto stránky jsou určeny pro ochranu před nevyžádaným voláním. Soukromá čísla a osobní informace sem ve většině případů nepatří.
Titulek:
?
Napište co nejkratší a nejvýstižnější popis tel.čísla. Například: "TYO Banka" nebo "Nabídka ručníků". Detailní popis bude následovat.
Detailní popis:
?
Prosíme NEPIŠTE do příspěvku osobní údaje, vulgarity ani další věci odporující právním předpisům. Děkujeme.
Odkud informace máte ?
?
Pokud pouze z těchto stránek, pak nemá smysl hodnocení zadávat.
Napište vaše jméno
?
Anonymní hodnocení mají menší důveryhodnost. Napište prosím své jméno nebo přezdívku. Pokud informaci řádně nevyplníte, může být místo jména zobrazena část vaší IP adresy.
Váš Email
?
Tento email nebude veřejně viditelný. Vyplněním nám umožníte vás kontaktovat.
Děkujeme za informace
Náš systém příspěvek zpracuje a pokud nenalezne problém, zveřejní vaše hodnocení ostatním. Děkujeme a přejeme krásný den!
Děkujeme za informace!
Zatím jsme shromáždili 44 recenzi(í) pro toto číslo - zkontrolujte pod formulářem. Doufáme, že vám pomohou. Můžete také kdykoli přispět vlastní recenzí, když získáte nějaké informace užitečné pro ostatní. Děkujeme!
před 104 měsíci
ŠKODA AUTO (Společnost) nahlásil/a pepe
kontrola spokojenosti provedeného servisu
před 104 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a Lukáš
Číslo pořád volá a když ho zvednu tak se hned vypne.. už ho mám v blokovaných položkách a nahlášené na policii
před 105 měsíci
Nevyžádaný hovor nahlásil/a jasei
Škoda průzkum
před 106 měsíci
Call centrum nahlásil/a abc
skoda auto-hodnoceni spokojenosti servisu
před 107 měsíci
Obtěžující hovor nahlásil/a Portor
Škoda Auto - průzkum spokojenosti
před 107 měsíci
Call centrum nahlásil/a MiroslavM
Není problém,call centrum Škoda auto.
před 107 měsíci
Společnost nahlásil/a Mr.
Servis Kosmonosy - průzkum spokojenosti s provedením prací
před 108 měsíci
Průzkum nahlásil/a Rellik
Auto škoda. Průzkum spokojennosi. Naprosto neprijemny rozhovor na téma odpovězte v hodnotě 1-5 na X nesmyslných otázek...
před 108 měsíci
Průzkum nahlásil/a lumix
průzkum spokojenosti zákazníků na autoservis
před 108 měsíci
Call centrum nahlásil/a Milan
Nemam nic proti tomu.
před 109 měsíci
Průzkum nahlásil/a palo
škoda auto průzkum
před 109 měsíci
Průzkum nahlásil/a Midi
průzkum spokojenosti škoda auto
před 109 měsíci
Průzkum nahlásil/a Hofy
Pruzkum skoda auto
před 110 měsíci
Průzkum nahlásil/a Pavel
Škoda auto. Průzkum spokojenosti se servisem. Volají vždycky 2–3 týdny poté, co využiju služby. Na druhém konci drátu snad ani nesedí člověk, ale stroj. Čtou naučené fráze a předvolené otázky a odpovědi, jako kdybych vyplňoval internetový formulář. Je to takové hodně odlidštěné. Člověk ztrácí chuť se s nimi bavit. Přitom já se rád o své zkušenosti podělím. Když mi volali naposledy, měl jsem docela náladu si s nimi povídat. Ale neodpustil jsem si rýpnutí. Operátorka: „Měl byste asi pět minut času na krátký rozhovor?“ Já: „Ano, ale nebudete se mnou dneska opět mluvit jako stroj?“ Dlouhé ticho a poté pípnutí. Hovor ukončen. Stroj na druhém konci zjevně nedokázal správně vyhodnotit moji narážku, která patrně nebyla v manuálech popsána a náležitě naprogramována. Pobavilo mě to. :D
před 110 měsíci
Průzkum - škoda auto (Průzkum) nahlásil/a Vitas
Volali po servisu s dotazy ohledně spokojenosti...
před 110 měsíci
Průzkum nahlásil/a Storm
Škoda auto, průzkum spokojenosti s prací v autoservisu
před 110 měsíci
Call centrum nahlásil/a cejkaz
Škoda Auto
před 111 měsíci
Průzkum nahlásil/a Jirka
Škoda auto, průzkum spokojenosti s prací autoservisu.
před 111 měsíci
Průzkum nahlásil/a Pavel
Spokojenost ze servisem zn. Škoda
před 111 měsíci
Průzkum nahlásil/a tata
Průzkum spokojenosti s prací autoservisu. Slušný, zeptal se na zájem, zbytečně neobtěžoval, 10 minut času, nahrávaný hovor.
před 111 měsíci
Call centrum nahlásil/a Ján
Škoda auto, průzkum spokojenosti zákazníka s prodejem a používáním nového auta.
před 112 měsíci
Call centrum nahlásil/a O.P.
Auto Škoda. Navštívil jsem Autocentrálu Hlučín a měl jsem dát hodnocení návštěvy servisu. Docela hodně otázek, ale já byl 100 % spokojený se servisem a hlavně přístupem pracovníků, tak jsem na všechno odpověděl.
před 112 měsíci
Prozvonění/Tichý hovor nahlásil/a Michal
po zvednutí zavěsili
před 112 měsíci
Průzkum nahlásil/a Krusty
Škoda auto, průzkum spokojenosti
před 112 měsíci
Průzkum nahlásil/a Jiri
Skoda auto
před 112 měsíci
Prozvonění/Tichý hovor nahlásil/a Jirka
prozvoneni
před 112 měsíci
Prozvonění/Tichý hovor nahlásil/a Marek
Pouze prozvonění, po přijetí, druhá strana ukončila
před 112 měsíci
Průzkum nahlásil/a moho
Průzkum spokojenosti se servisem Škoda Auto
před 112 měsíci
Průzkum nahlásil/a Sharkys
Škoda servis průzkum