Pro telefonní čísla ve vaší lokalitě (United States) použijte www.shouldianswer.com

Řešení problémů s vlastnictvím čísla nebo uvedení nepravdivých informací

Jedná se o vaše soukromé číslo?

Naším hlavním cílem je ochrana vašich osobních údajů před telemarketingem. Informace o tom, že se jedná o soukromé číslo, záměrně nezobrazujeme. Na druhou stranu ale ani nijak nevynecháváme zobrazení stránky o tomto čísle. Důvodem je právě ochrana vašeho soukromého čísla. Pokud bychom u čísla zobrazili informaci, že jde o číslo privátní, nebo že informace o čísle nejsou dostupné, byl by to signál, který by mohl kdokoliv zneužít pro automatický sběr privátních čísel. To není náš cíl a touto cestou se vás snažíme bránit vytvořením stránky s neutrálním hodnocením a stejným popisem, jaký má jakékoliv jiné platné telefonní číslo. Hodnocení čísla se změní až na základě varovných signálů (např.vysoká hledanost), nebo uživatelských hodnocení.

Jedná se o číslo vaší společnosti?

Pak máte jedinečnou příležitost přidat vaše vlastní pozitivní hodnocení s krátkým popisem společnosti a služeb, které nabízíte. Pro bližší informace můžete doplnit link na vaše webové stránky. Dejte o sobě zákazníkům vědět, komunikujte s nimi přes naše stránky.

Chcete odstranit uživatelská hodnocení z vašeho privátního čísla?

Uživatelská hodnocení privátních čísel nás nezajímají a snažíme se dělat maximum pro to, aby se na stránky žádná nedostala. Pokud se tak přesto stalo, dejte nám prosím vědět na náš email uvedený níže. Děkujeme.

Chcete odstranit uživatelská hodnocení o vaší firmě?

Lidé jsou mnohem ochotnější napsat negativní hodnocení nebo zkušenosti, než kladný komentář. Chápeme, že se může stát, že někdo o vás zveřejní nepravdivé informace s cílem poškodit vás. Ve většině případů ale nejsme schopni rozsoudit, na které straně je pravda či které informace jsou nepravdivé. Pokud se cítíte poškozeni, můžete se bránit využitím právního systém vašeho státu. Naše stránky slouží pouze jako otevřené diskuzní fórum. Doporučujeme vám využít je k diskusi s vašimi zákazníky.

Chcete odstranit uživatelská hodnocení a vaše firma provozuje telemarketing nebo callcentrum ?

V takovém případě i pro vás platí vše, co je zmíněno výše u klasické firmy. Doporučujeme dodržování kontroly kvality služeb ve vaší firmě, sestavení a kontrola Morálního kodexu vašich služeb pro vaše zaměstnance je osvědčená praxe. Prezentujte se a jednejte jako firma, která má a dodržuje pravidla zamezující neslušnému či nekalému jednání. Dejte zákazníkům možnost u vás hovory z jakýchkoliv důvodů reklamovat a upozornit na chyby systému nebo selhání jedince. Naše stránky vám nabízí možnost přidat k vašim číslům informaci, že patří vám, shrnout vaše zásady, a případně kontakt, na kterém vás mohou nespokojení zákazníci nalézt. Pokud máte zájem o prezentaci těchto informací u nás, pak nás prosím kontaktujte.

Potřebujete nás kontaktovat?

Zašlete email na [email protected]